Saunapuhdas vai...?
Mikä paras pillu suuseksiin? Onko saunapuhdas vai pari kertaa kustu?
Kommentit (8)
Aamulla pesty on illalla parhaimmillaan.
Pillu saunapuhtaana, pylly on hikisenä maukkaimmillaan ja tuoksu erittäin kiihottava
Vierailija kirjoitti:
Pikkusen hikinen niin maistuu oikeelta pillulta. Vaimo haluis aina nuolettaa vaan puhdasta mut useesti otan vaan "väkisin" housut alas ja maistelen mehukkaan suolasta posliinia.
komppaan tätä. Meillä kyllä menee samallalailla, vaimo haluis nuolettaa aina pestyä, kun mulle kyllä kelpais muutkin versiot =). Ja olen yllämainitun kanssa samaa mieltä, suuseksi on parasta posliinipillulle, nuolen toki pillun vaikkei se olekkaan posliini. Vaimolla vaihtelee "tyyli" - näin kesäisin on posliinia tarjon, tykkään
Naisena mielipiteeni on, että pesty, muttei saunapuhdas, saunan jälkeen parin tunnin päästä. Ainakin omasta mielestä maistun ja tuoksun silloin parhaalta, siis miehen suusta olen maistanut. Mutta jos nuollaan peppua niin kaikista mieluiten saunapuhdas ainakin miehellä.
+10 kun laitan sisään ja otan ulos kun on +90
Pikkusen hikinen niin maistuu oikeelta pillulta. Vaimo haluis aina nuolettaa vaan puhdasta mut useesti otan vaan "väkisin" housut alas ja maistelen mehukkaan suolasta posliinia.