Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä suomalaismiehiä oikein vaivaa?

Vierailija
07.08.2017 |

Pystytte lähestymään naista vain kännissä - jos silloinkaan. Olette ihastuneita naiseen vuosikausia, mutta ette pysty sössöttämään asiaa itse kohteelle millään ilveellä. Mikä olisi pahinta mitä tässä tilanteessa voisi tapahtua, oikeasti? Pakitko? - No voi hirrrrrrrrveetä, sen jälkeen voikin sitten hukuttautua mökkirantaan tai ajaa rekan eteen.

Olen todella kyllästynyt teihin. Muistan 19-vuotiaana ajatelleeni, että minussa täytyy olla jotain pahasti vialla, koska poikaystävää ei löytynyt. Myöhemmin moni ikätoverini on tullut baarissa (kännissä tietysti) sössöttämään kuinka ihastunut oli, muttei uskaltanut lähestyä.

Nyt olen 32-vuotias ja ymmärrän teitä hieman paremmin. Te ette vain uskalla. Syytä en edelleenkään silti ymmärrä. Kertoisitteko sen?

Menin itse myöhemmin naimisiin amerikkalaisen miehen kanssa. Siellä miehet kohtelevat naisia ihailevan arvostavasti - ja aivan selvinpäin. En halua tässä nyt aloittaa mitään ylistyslaulua amerikkalaisista (koska toki heissäkin on omat huonot puolensa), mutta sen minä vain sanon, että tällainen kulttuuri olisi siellä aivan mahdoton kenenkään ymmärtää.

Mikä teitä suomipoikia oikein vaivaa? Hemmetin mörrimöykyt, ruvetkaa aloitteellisemmiksi ja lähestykää niitä naisia rohkeasti. Mitä menetettävää teillä on? Naiset haluavat tulla ihailluiksi ja tämä on universaalia, tiedoksenne vain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi. Ei voi nenää kaivaa.

Vierailija
2/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan noin. En kyllä usko, kun kyllä se kuitenkin naisten tehtävä olisi olla aloitteellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan noin. En kyllä usko, kun kyllä se kuitenkin naisten tehtävä olisi olla aloitteellinen.

Totta. Nainen, joka ei tee aloitteita ei ole vielä päässyt eroon patriarkaatin kahleista ja kuuluu keittiöön.

Vierailija
4/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen on tehtävä aloite, good shit

Vierailija
5/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee naisiin yhtä lailla. Miksi sinä et tehnyt aloitetta? Minkä helvetin takia vielä vuonna 2017 naiset istuvat seinäruusuina ja odottavat että mies tekee aloitteen ja tulee antamaan huomiota. Missä se perkeleen tasa-arvo ja naisten voimaantuminen silloin on, kun aloitetta pitäisi tehdä ja lähestyä vastakkaista sukupuolta omatoimisesti?

Kusipäät ja egomaaniset miehet uskaltavat aina lähestyä naista. Sitten naiset ihmettelevät, miksi "kaikki" suomalaiset mieheht ovat joko kusipäitä, mielenhäiriöisiä tai kyvyttömiä jurottajia. Mitä jos kokeilisitte joskus itse tehdä aloitteita ettekä odottaisi että seuraava kusipää tulee vannomaan ikuista rakkauttaan.

Vierailija
6/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa. Naiset haluavat muutta yhteiskunnasta vain ne sukupuoliroolit, joista on heille haittaa, mutta silti säilyttää ne sukupuoliroolit, joista on heille hyötyä. On epäreilua verrata Suomen tilannetta Jenkkeihin, jossa epäonnistuminen ei ole häpeä eikä mikään ja muutenkin ihmiset ovat paljon sosiaalisempia ja sellaista käytöstä jopa osotetaan. Suomessa on samanlainen häpeäkulttuuri ja sosiaalisesti sisäänpäinlämpeävä yhteiskunta kuin esim. Japanissa, joten vertailu tulisi suorittaa sinne. Ja se maahan on hikikomoreita täynnä.

Vierailija
7/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu. Jos puhutaan oikeasta ihastuksesta, niin sellaselle puhuminen ja aloitteen teko on todella vaikeata. Yhdentekevälle muijalle voikin sitten höpöttää ihan mitä tahansa.

Vierailija
8/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te pelokkaat naiset kasvattaa ne munasarjat ja alkaa joskus ottamaan vastuuta onnestanne? Tässä kylmässä maassa on aivan tarpeeksi kauan menty sen "säännön" mukaan että olisi joku miehinen velvollisuus tehdä aloite. Miksi naiset ovat niin passiivisia? Ei se ole naisellinen ominaisuus.

Vierailija
9/9 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on treffikulttuuri jossa miesten on suotavaa lähestyä naisia. Suomessa mennään sänkyyn heti. Ihan itse naiset on tämän tyylin luoneet. NEXT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan