Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen miestä jatkuvasti!

Vierailija
07.08.2017 |

Ihan alkuun ettei kyse tosiaan ole mistään teini-ihastumisesta, olen 28 ja mies 31...

Olemme tapailleet toisiamme tiiviisti viiden kuukauden ajan ja tunteeni vain voimistuvat häntä kohtaan. Muita emme tapaile, se on selvä.

Ongelmana on se, että huomaan ajattelevani miestä jatkuvasti: aamulla herätessäni, töissä, vapaa-ajalla mm jopa ystäviäni nähdessä! Huomaan jopa sen vaikuttavan hyvin vahvasti mielialaani, onko mies laittanut viestiä kyseisenä päivänä tai miten hän on vastaillut minun viesteihini. Vilkuilen puhelintani jatkuvasti ja kieltämättä tämä rasittaa, kaipuu on niin kova. Joskus tuntuu jopa että tulen hulluksi! Onko tämä enää normaalia, ettei muuta osaa enää ajatellakaan ja miehen käytös vaikuttaa mielialaani näin vahvasti?

Miehelle olen tunteistani puhunut koska se on täysin selvää että olen päätä pahkaa ihastunut, ellen jopa rakastunut... Miehen tunteet eivät ole kuulema niin voimakkaat mutta tykkää silti, haluaa aikaa ja edetä rauhassa.

Mielipiteitä, apuja? Keinoja saada ajatukset muualle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole ollut samanlaista tilannetta?

Ap

Vierailija
2/3 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi niin voi analysoida tarkemmin tilannetta. Muutoin mahdotonta edes arvailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Tosin ollaan nähty vasta muutaman kerran, n. kuukausi tunnettu. Päivittäin tekstaillaan ja jutellaan useitakin tunteja putkeen. Asutaan eri paikkakunnilla, joten sen takia ei olla nähty useammin. Mies haluaa ottaa rauhallisesti, tutustua kunnolla. Ei olla mitenkään sovittu, että ei tapailtais muita, enkä itsekään vielä olis siihen valmis, koska en oo varma miehen tunteista. Jotenkin hirveän ahdistavaa, kun toinen jarruttelee. Johtuuko se vain siitä, että ei oo yhtä kiinnostunut? Onko potentiaalia edes siihen, että mies kiinnostuisi yhtä intensiivisesti, kuin minä hänestä? Ollaan myös juteltu asiasta ja olen aika monta kertaa vetänyt kilarit ja sanonut, että mua satuttaa hänen "torjuminen". Silti hän haluaa jatkaa tapailua. En oikein sitäkään ymmärrä, luulis, että kyllästyis mun oikutteluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän