Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nyt siinä vihdoin onnistuttiin, Helsingin Kallio juotiin kuivaksi"

Vierailija
07.08.2017 |

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005317234.html

On siinä taas juttu :D Eli tämä on sitä helsinkiläisten unelmaelämää, se on joku tavoiteltava saavutus, että juodaan kaupat tyhjäksi alkoholista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kylttyyrielämää. :D Tulee mieleen Karin piirros, jossa irvailtiin "kulttuuriväelle, joka konttaa ulos Kosmoksesta".

Vierailija
2/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Kalliossa asuvana olen niin niin niin niin kyllästynyt tuohon hs:n, varsinkin nyt-liikkeen vaihtoehdottomaan, naiiviin, loppuun kulutettuun, piiloelitistiseen muka-rentoon kallio-hipsteripalvontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisten harjoittama huumeiden välityskin on ok kun se tapahtuu Kalliossa. Hesari on niin pihalla.

Vierailija
4/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Afrikkalaisten harjoittama huumeiden välityskin on ok kun se tapahtuu Kalliossa. Hesari on niin pihalla.

Sinä sen sanoit. Varsinkin nyt-liite. Olen varmaan parikymmentä vuotta ihmetellyt, luuleeko ne oikeasti, että maailma loppuu sinne parin kilometrin päähän, minne sanomatalon lasikuutiosta ei enää näe. Kirjoitin itse varmaan lukion ykkösluokan äidinkielen aineissa parempaa journalismia kuin siihen lehteen välillä painetaan.

Vierailija
5/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalaiset ja järvenpääläiset ollu vauhdissa.

Vierailija
6/6 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi