Miksi insinööreillä on aina puolikalju?
Kommentit (22)
Insinöörityyppinen ajattelu kuluttaa hiusten juuria ja se aiheuttaa kaljuuntumista. Muilla aloilla vastaavaa ongelmaa ei ole.
Hiusten kasvuun tarvitaan inhimillisiä tunteita.
Kyrvännupissa karvat kasvaa heikosti. Kyse on siis evoluutiosta, esimerkiksi toukasta perhoseksikin kehittymiseen kuluu aikaa.
Yhdys sano jen yh teen kirjo itta minen kulu-uttaa tukkaa
Insinööriksi hakee kaljuuntuvat siksi että yrittävät kompensoida hyvillä tienesteillä hiuksettomuudesta johtuvaa huonoa naisonnea
Ap on on tyhmä yleistäjä.Insinööreillä ei ole aina puolikaljua. Se että ap:n tuntemilla insseillä sellainen sattuisi olemaan ei tarkoita sitä että aina kaikilla olisi.
Ap lienee joku wt lähihoitaja?
Enpä ole vaimolla hiustenlähtöä havainnut.
Olet erehtynyt. Ei minulla ole minkäänlaista kaljua.
Miks rakennusinsinööreillä on aina parta?
Töissä yhdenkerran päädyin rakennuksen luovutustilaisuuteen, siinä ympärilleni katsellessa totesin että ainoat joilla ei ollut partaa minun lisäkseni oli naiset ja en olis yllättynyt jos nekin olisi jossain välissä kiskaisseet irtoparran taskustaan.
Mun insinöörimiehellä on hiukset puoleen selkään. Enkä nyt tarkoita mitään juice-tukkaa. 😄
Olettaako ap, että kaikki inssit ovat miehiä? Minulla on kyllä hiukset päässä, vaikka olen dippainssi. Olen nainen. Eipä ole tullut vastaan vielä yhtään puolikaljua naisinssiä 😂
Oli joo, päälaelta alkoi harveta. Ajoin sitten kokonaan kaljuksi ja naisonni vain parani. Nykyään seurustelen. T.inssi
Ei pidä paikkaansa, mutta jos pitäisi, niin siksi, että he ratkovat niin saakelin hankalia ongelmia, että ajatuksissaan repivät samalla hiuksia päästään.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörityyppinen ajattelu kuluttaa hiusten juuria ja se aiheuttaa kaljuuntumista. Muilla aloilla vastaavaa ongelmaa ei ole.
:) Hyvä vastaus.
Lisäksi insinöörit ovat usein kaljuja, mutta kaikki kaljut eivät ole insinöörejä.
Miksi insinööreillä on aina puolikalju?
Tässäpä vasta aihepiiri.
Koska naiset ja tekniikka eivät ole yhdistettävissä.
Lisäksi insinöörit ovat usein lyhyitä (n. 160-175-senttisiä), silmälasipäisiä, isonenäisiä, ovat teini-iässä sairastaneet pahan aknen ja pukeutuvat persoonattomasti yksvärisiin neule- ja kauluspaitoihin sekä farkkuihin tai khakihousuihin (insinöörit usein ostavat vaatteensa isojen hypermarkettien vaateosastolta, Tokmannista tai Dressmannista).
Tukka ja järki ei pysy samassa päässä :)
Järki ja hiukset eivät viihdy samassa päässä.