Edessäni kävelevä tusinateini
Eikä ole enää edes mikään teini vaan parikymppinen vaalea likka. Valkoiset Superstarit, mustat legginssit, harmaa college jonka päällä Bomber-takki ja kulmat piirretty korkealle otsaan. Huoh. Mistä näitä klooneja tulee?
Kommentit (22)
Ja kännynä jokin iphone? :D Se kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale..
Löysä ja kateellinen rivihumanisti äänessä. Kaikki tekin olette ihan saman näköisiä. Kirppisrytkyistä erottaa heti.
Jotkut vaan tykkää sulautua massaan, olla samanlaisia kuin muutkin. Ei se väärin ole sekään.
Ihme nillitystä. Oletteko itse jotain uniikkeja lumihiutaleita mukamas ulkonäöllisesti? Miksi jonkun parikymppisen pitäisi olla? Eiköhän se yksilöllisyys ole siellä pään sisällä enimmäkseen, eikä vaatteissa tai hiustyylissä.
Nuori ihminen ja vielä todennäköisesti epävarma itsestään. On helpompi pukeutua kuin kaikki muutkin, ettei vain joudu arvostelun kohteeksi. Kyllä hän siitä vanhenee ja kehittää uskallusta tuoda omaa persoonaansa esiin. Ei tarvitsisi olla niin kärkäs tuomitsemaan, etenkin kun toinen ei ole tehnyt mitään pahaa.
Okei. Mitä sitten? Hän pitää semmoisia vaatteita kun tykkää, miten se on sinulta pois?
Vai on iPhone massaa? Minulla on iPhone vain sen takia, että se on hyvä puhelin.
No kyllähän itestäkin oli ihania ne neonväriset toppatakit.
T. Entinen tusinateini
Vierailija kirjoitti:
Löysä ja kateellinen rivihumanisti äänessä. Kaikki tekin olette ihan saman näköisiä. Kirppisrytkyistä erottaa heti.
Olen viiskymppinen homomies, töissä bisnesmaailmassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mitä sitten? Hän pitää semmoisia vaatteita kun tykkää, miten se on sinulta pois?
Hän pitää semmosia vaatteita kun trendimassa vaatii ja sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää semmosia vaatteita kun trendimassa vaatii ja sillä selvä.
Ei välttämättä. Kuvailit juuri sen tyylin mistä itse tykkään, valkoiset tennarit, mustat farkut, harmaa huppari ja musta takki päällä. Vaikuttaako siihen että pidän noista se että niitä näkee paljon? Varmasti. Poistaako se sen että haluan pitää niitä ja ne näyttävät minusta hyvältä? Ei todellakaan. Pitäisikö minun alkaa pukeutua mielestäni rumiin vaatteisiin vaan jotten pukeutuisi samoin kuin joku muu? Miksi?
Synnärillä ne eivät vielä näytä tuolta, mutta muuten... kai nyt tiedät mistä lapset tulevat?
Miten itse pukeudut nyt ja teininä? Tuskin sinäkään olet ostanut vaatteesi ompelimosta juuri sinulle suunniteltuna. Tai ommellut ne itse. Tusina kauppaketju kamaa lieneen sinunkin päälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viiskymppinen homomies, töissä bisnesmaailmassa.
Ap
Arvioitko tarkasti naisten pukeutumista noin yleensä? Mitä mieltä olet miesten tusinapukeutumisesta? Treenihousut, collegepaita, jumppapussukka ja lippis?
Teineille on normaalia miettiä toistensa vaatteita ja tyyliä epävarmana. Jos vielä keski-iässä pitää päästä tuntemaan ylemmyyttä toisen vaatteista, on mennyt jokin kehityksessä pieleen.
Mistä ne leveät mustalla kenkälankilla vedetyt kulmakarvat ovat peräisin? Kasvojen muotoa nuo pimut eivät osaa katsoa pätkääkään, vaan kulmat maalataan melkein yhteen otsalla.
Mun nuorin tytär on juurikin tusinateini liikkuessaan tuolla ulkona. Tosin kulmakarvat osaa ihan hillitysti korostaa. Kysyinkin häneltä joskus että miksi vaatteet pitää olla samanlaisia kun muillakin. Tytön mukaan sen takia että pitää niistä. Ja aloin miettimään, ihan ymmärrettävää. Kyllä ympäristö (trendit mms) vaikuttaa ihmisten valintoihin.
Mutta ihan silti persoonallinen kiva tyttö mulla. Kyllä sitä itsekin tuli teininä pukeuduttua siihen mikä oli muotia.
Kylläpäs nyt massateinien puolustajia riittää. It takes one to know one.
Omaperäisyys on nykyään kuulemma se juttu.