Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edessäni kävelevä tusinateini

Vierailija
07.08.2017 |

Eikä ole enää edes mikään teini vaan parikymppinen vaalea likka. Valkoiset Superstarit, mustat legginssit, harmaa college jonka päällä Bomber-takki ja kulmat piirretty korkealle otsaan. Huoh. Mistä näitä klooneja tulee?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaperäisyys on nykyään kuulemma se juttu.

Vierailija
2/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kännynä jokin iphone? :D Se kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä ja kateellinen rivihumanisti äänessä. Kaikki tekin olette ihan saman näköisiä. Kirppisrytkyistä erottaa heti.

Vierailija
4/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan tykkää sulautua massaan, olla samanlaisia kuin muutkin. Ei se väärin ole sekään.

Vierailija
5/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki myös mitä uniikkia olet itse pukenut päällesi.

Vierailija
6/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nillitystä. Oletteko itse jotain uniikkeja lumihiutaleita mukamas ulkonäöllisesti? Miksi jonkun parikymppisen pitäisi olla? Eiköhän se yksilöllisyys ole siellä pään sisällä enimmäkseen, eikä vaatteissa tai hiustyylissä.

Vierailija
7/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen ja vielä todennäköisesti epävarma itsestään. On helpompi pukeutua kuin kaikki muutkin, ettei vain joudu arvostelun kohteeksi. Kyllä hän siitä vanhenee ja kehittää uskallusta tuoda omaa persoonaansa esiin. Ei tarvitsisi olla niin kärkäs tuomitsemaan, etenkin kun toinen ei ole tehnyt mitään pahaa.

Vierailija
8/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mitä sitten? Hän pitää semmoisia vaatteita kun tykkää, miten se on sinulta pois?

Vierailija
9/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on iPhone massaa? Minulla on iPhone vain sen takia, että se on hyvä puhelin.

Vierailija
10/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän itestäkin oli ihania ne neonväriset toppatakit.

T. Entinen tusinateini

Vierailija
11/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä ja kateellinen rivihumanisti äänessä. Kaikki tekin olette ihan saman näköisiä. Kirppisrytkyistä erottaa heti.

Olen viiskymppinen homomies, töissä bisnesmaailmassa.

Ap

Vierailija
12/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mitä sitten? Hän pitää semmoisia vaatteita kun tykkää, miten se on sinulta pois?

Hän pitää semmosia vaatteita kun trendimassa vaatii ja sillä selvä.

Vierailija
13/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pitää semmosia vaatteita kun trendimassa vaatii ja sillä selvä.

Ei välttämättä. Kuvailit juuri sen tyylin mistä itse tykkään, valkoiset tennarit, mustat farkut, harmaa huppari ja musta takki päällä. Vaikuttaako siihen että pidän noista se että niitä näkee paljon? Varmasti. Poistaako se sen että haluan pitää niitä ja ne näyttävät minusta hyvältä? Ei todellakaan. Pitäisikö minun alkaa pukeutua mielestäni rumiin vaatteisiin vaan jotten pukeutuisi samoin kuin joku muu? Miksi?

Vierailija
14/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä ne eivät vielä näytä tuolta, mutta muuten... kai nyt tiedät mistä lapset tulevat?

Vierailija
15/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse pukeudut nyt ja teininä? Tuskin sinäkään olet ostanut vaatteesi ompelimosta juuri sinulle suunniteltuna. Tai ommellut ne itse. Tusina kauppaketju kamaa lieneen sinunkin päälläsi.

Vierailija
16/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viiskymppinen homomies, töissä bisnesmaailmassa.

Ap

Arvioitko tarkasti naisten pukeutumista noin yleensä? Mitä mieltä olet miesten tusinapukeutumisesta? Treenihousut, collegepaita, jumppapussukka ja lippis?

Vierailija
17/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineille on normaalia miettiä toistensa vaatteita ja tyyliä epävarmana. Jos vielä keski-iässä pitää päästä tuntemaan ylemmyyttä toisen vaatteista, on mennyt jokin kehityksessä pieleen.

Vierailija
18/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne leveät mustalla kenkälankilla vedetyt kulmakarvat ovat peräisin? Kasvojen muotoa nuo pimut eivät osaa katsoa pätkääkään, vaan kulmat maalataan melkein yhteen otsalla.

Vierailija
19/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorin tytär on juurikin tusinateini liikkuessaan tuolla ulkona. Tosin kulmakarvat osaa ihan hillitysti korostaa. Kysyinkin häneltä joskus että miksi vaatteet pitää olla samanlaisia kun muillakin. Tytön mukaan sen takia että pitää niistä. Ja aloin miettimään, ihan ymmärrettävää. Kyllä ympäristö (trendit mms) vaikuttaa ihmisten valintoihin.

Mutta ihan silti persoonallinen kiva tyttö mulla. Kyllä sitä itsekin tuli teininä pukeuduttua siihen mikä oli muotia.

Vierailija
20/22 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt massateinien puolustajia riittää. It takes one to know one.