Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen ongelma: Miten esittää köyhää treffikumppanille?

Vierailija
07.08.2017 |

Olen tutustunut Tinderissä mukavaan mieheen. Ongelmana on se että mies on vähän turhan kiinnostunut mun varallisuudesta. On siis saanut jostain päähänsä että olen varakas, mikä on totta mutten halua miehen tietävän sitä. Tänään olisi treffit kyseisen miehen kanssa ja haluaisin "testata" miestä. Ajattelin ilmestyä paikalle romulla autolla, palauttaa pullot treffien alkajaisiksi ja tokaista jotain siitä kuinka nyt saa kunnon sapuskat kun niistä pulloista tulee muutama ylimääräinen euro. En haluaisi kuitenkaan antaa itsestäni mitenkään junttia kuvaa, lähinnä näyttää ettei rahaa ole ja sen miten se mieheen vaikuttaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä kiinnostaa vaan rahat niin miksi edes tapaat?

Toki joo kivaa viihdettä ehkä. Itsekkin monesti olin huvittunut kun baarissa joku kysyi mitä teen ja kun työttömänä olin niin yllättävän moni kääntyi kannoillaan :D Myös kun vielä harrastin enemmän niin pidin yläasteen jälkeen reilut välivuodet harrastaen ja kilpaillen hevosilla mikä ei ole siis halpaa, mutta usein kun kysyttiin ja vastasin että välivuotta tässä niin kerennyt ees aina loppuun sanomaan kun jotkut häipyi. Siinä huomaa hyvin millaisia arvoja ihmisillä on. Myöskin olen tehnyt töitä mitä ei ehkä arvosteta ja pidetään pienipalkkaisena (mitä ei todellakaan ole) ja moni arvioinut sen perusteella.

Todellisuudessa olen siis kultalusikka perseessä syntynyt ja varaa "tehdä mitä haluaa". Tietenkin toisten arvoihin ei sovi ns tekemättömyys, mutta jos aletaan lyömään ihmisiä kasteihin sillä onko töissä vai ei niin on todella lyhytkatseista ja onneksi näiltä helposti välttyy kun sanoo ettei ole mikään inssi. Ja hyvä myös että kyllä vanhempien testamentit jo sulkee pois tulevat puolisot ettei niihin rahoihin pääse.

Aloittajan esittämisestä tuli myös mieleen että usein mietin kuinka paljon ihmiset pitää minua pummin näköisenä kun usein esim koiran kanssa menen kulahtaneissa collareissa ja kengätkin pitänyt mennä roskiin yli vuoden :D Kauppaankin usein menen samoissa. Kotona kyllä kokoelma vaatteita, mutten raaski käyttää ja autokin vanhahko kun jaksa vaihtaa uuteen kun olen niin kiintynyt siihen. Nykyisen miehen vanhemmat kyllä kysyi joku aika sitten suoraan onko minulla tullut jotain perintöä kun poikansa oli vähän valitellut meidän tuloeroja ja tottakai myönsin että perintöä jo tullut ja lisää tulossa. Sanoivat kyllä ettei minusta näe enkä leveile. Ja siis kyllä miehiä kiinnostaa usein tulot. Joidenkin mielestä niitä voi olla liian vähän tai esim oma mieheni monesti kai "pelkää" kun minulla rahaa ja tietenkin lapsuudenkodit meillä ollut melko ääripäät että heillä mietittiin mitä syödään jne kun meillä ei mitään laskeskeltu ja me lapset saatiin melko paljon helpolla vaikkei nyt ihan mitään sweet 16 tasoa.

Vierailija
22/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehen maksaa laskun etkä edes ehdota laskun puolittamista. Edes oikeasti köyhat ei lähe tommosiin pullonpalautushommiin... älä puhu materiasta mitään tai tulevista ostohankkeista, jätä merkkilaukku kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos verotietosi ovat "listalla", fb-profiilistasi näkyy edes kavereiden kavereille tietoja, sulla on LinkedIn-tietoja, yritystietoja tms., niin turhaan yrität piilotella. Ihmisistä on todella helppo löytää tulo- yms. tietoja ihan nimen ja kuvan perusteella. Ja joku jo mainitsikin tuon, että miehellä voi olla pääsy joihinkin rekistereihin (pankki, vakuutus...).

Vierailija
24/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo. Tiedän sen siitä että miehiä ei kiinnosta tippaakaan naisen rahat tai status.

Kyllä todellakin kiinnostaa. Mies oli persaukinen alkoholisti ja tarjoutui menemään naimisiin kanssani. Sai jatkaa menoaan.

Vierailija
25/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät! Jokaisella kohtuuvarakkaalla pitäisi olla yhdet kulahtaneet citymarket-merkkiset kengät tällaisia tilanteita varten. Olikohan muuten jonkin halpakaupan mainoslehtisessä tällä viikolla alle kympin kullan- tai hopeanvärisiä sandaaleja?

Vierailija
26/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat miehen maksaa laskun etkä edes ehdota laskun puolittamista. Edes oikeasti köyhat ei lähe tommosiin pullonpalautushommiin... älä puhu materiasta mitään tai tulevista ostohankkeista, jätä merkkilaukku kotiin.

Jep Low Profile.

Laukku saa olla mielellään vähän nuhju, ja jätä kaikki mustat Stockan kortit ja Dinersit kotiin. Pankkikortti ja käteistä (tai joku ihan perus Master, jos sulla on).

Jätä myös kotiin tuo "yyyh Mä oon niin köyhä" ruikutus. Ei kai nyt oikeesti köyhät siitä eka treffeillä mitään numeroa tee?

Ehdota että menette mielummin pizzeria xään (siis jos mies ehdottaa jotain Michelin-ravintolaa niin joku vaatimattomampi paikka) mutta silleen, että sitä on kehuttu niin eikö voitaisi mennä / siellä pystyy puhumaan rauhassa (siis EI: "ei mulla tollaseen Farangiin oo varaa, ihan kun tässä tuilla elelen..." köyhyyttä painottaen).

Jos on oma kämppä, älä myönnä. Jos on kallis vuokra-asunto selitä jotain että 'on vanhempien yhden tutun niin vuokra on edullinen'. Älä innostu puhumaan matkoistasi.

Jos et oo köyhä niin se on täysi vitsi jos yrität sellaiseksi liikaa tekeytyä. Ja jos suhde onkin kestääkseen pidempään niin joudut kyllä jossain vaiheessa vähän erikoiseen valoon (minä ainakin loukkaantuisin, että oikeastikin luulit minun olevan sinun rahojesi perään???).

Vierailija
27/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän tunnistaa tietysti siitä, että hän yrittää ainakin ekoilla treffeillä piilotella köyhyyttään ja käyttää enemmän rahaa kuin olisi varaa. Ei kovin paljon siltikään. Autonromulla saapuva pullonpalauttelija on pihin hyvätuloisen tyyppiesimerkki.

Vierailija
28/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panosovellus, edelleenkin.

Vierailija
29/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit on meillä Porvoossa

ap

Vierailija
30/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani tapasin ulkoisesti upeahkon hoitsupimun joka kysyi heti ekoilla treffeillä "sä varmaan tienaat jo nyt ihan hyvin kun sulla on tollaiset vaatteet.." - sillä sekunnilla päätin ettei jatkoon muuten kuin yhteen panoreissuun jos sinne saakka pääsisin. Eikä vaatteet olleet kovinkaan "rikkaat"' vaan opiskelijatasoon nähden tavallista asiallisemmat, suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki, eipä sen kummempaa.

Sain pilluakin heti ensitreffeillä, mutta kun neiti ehdotti uusintatreffejä ilmoitin ettei meillä lakanoiden pöllyyttämisen lisäksi ollut oikein muuta yhteistä. Hän kimpaantui siitä että käytin häntä hyväkseni, mutta mitähän leidillä itsellään oli mielessä kun niin piti kysellä raha-asioiden perään...

Noiden treffien jälkeen otinkin tyyliksi "köyhäilylinjan" seuraavien +20 treffoien akjaljaksi ja vasta tulevan vaimoni kohdalla (ensisokkotreffeillä) laitoin nuo "rikkaat" päälle.

Vierailija
31/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhän tunnistaa tietysti siitä, että hän yrittää ainakin ekoilla treffeillä piilotella köyhyyttään ja käyttää enemmän rahaa kuin olisi varaa. Ei kovin paljon siltikään. Autonromulla saapuva pullonpalauttelija on pihin hyvätuloisen tyyppiesimerkki.

Tottakai kaikki tietää aloituksen olevan keksitty, mutta tuo köyhän tunnistamisasia on niin tosi. Eli köyhät yrittävät esittää usein rikkaampaa ja he myös apinoivat rikkaampia kaikin tavoin vaikka tämä veisikin heidät ihan perikatoon. Rikkaat taas ovat aika usein suhteellisen matalalla profiililla kulkevia ja heitä ei haittaa vaikka joku luulisikin köyhäksi.

Vierailija
32/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa kun oltiin baanalla niin oli 'pieni' ero flaksissa jos se kertoi olevansa bussikuski tai sitten lentäjä. Oikeasti se lensi airbussia niin ettei se niinkuin valehdellut missään vaiheessa.

Vierailija
33/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin kanssa kun oltiin baanalla niin oli 'pieni' ero flaksissa jos se kertoi olevansa bussikuski tai sitten lentäjä. Oikeasti se lensi airbussia niin ettei se niinkuin valehdellut missään vaiheessa.

Tuo toimii tietenkin jos etsii vain panoseuraa, mutta jos etsii aitoa ystävyyttä, niin en lähtisi vilpilliselle tielle ollenkaan. Sitä miksi pitäisi lähteä ylipäätään esittämään ihan jotain muuta kuin on, on mielestäni outoa ja kertoo itse tyypistä paljon. Varmaan jokainen haluaa olla edukseen, mutta keinot pitäisi olla eri kuin valehtelu ja liioittelu.

Vierailija
34/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaikki tietää aloituksen olevan keksitty, mutta tuo köyhän tunnistamisasia on niin tosi. Eli köyhät yrittävät esittää usein rikkaampaa ja he myös apinoivat rikkaampia kaikin tavoin vaikka tämä veisikin heidät ihan perikatoon. Rikkaat taas ovat aika usein suhteellisen matalalla profiililla kulkevia ja heitä ei haittaa vaikka joku luulisikin köyhäksi.

Tämä on niin totta.  Köyhyysrajalla elän, en missään nimessä tahdo kenenkään näkevän esimerkiksi vaatteista.  Kysyttäessä vastaan tosin: työeläke 1000 euroa.

Vierailija
35/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat pukeutuvat muutenkin alemman keskiluokan tyylin mukaan, unohtamatta näkyviä tahroja. Tosin harvemmin mitään rikkirevittyjä farkkuja... se on aidosti köyhien juttu. Eteenkin jos valmiiksi rikkinäiset farkut ovat kalliita.. :D

Näin kesäisin voi varmaan käydä kauppa-jätskillä (ja kirkon porteille istumaan) tai sitten joku patonki+justopaketti+makkarapaketti ja väsäämään moralla voileipiä. Paljon halvemmat ku subilla.

Luonnollisesti reppu mukana, gladwrapitettä voi säästää ylijäänet makkarat ja juustot.. jne. Tuo omaa kahvia tahraisessa termoksessa. (ihan törkeät tommoset 3e kahvit)

Vierailija
36/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta naisen palkka eikä varallisuus. Niiden osalta riittää, että käy vakituisesti työssä eikä ole korviaan myöden veloissa. Miehenä voin sanoa, että järkeviä ja normaaleja miehiä kiinnostaa ensisijaisesti naisen ulkonäkö, tyyli ja tapa olla ja puhua. Naisellisuus sekä se, ettei ole bimbo (ulkoisesti tai sisäisesti). Normaalille miehelle naisen statusasema työssään tai varakkuus on jokseenkin samantekevää, ellei sitten mies halua hyötyä naisesta nimenomaan ja laskelmoidusti juurikin tällä tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi