Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoinen ongelma: Miten esittää köyhää treffikumppanille?

Vierailija
07.08.2017 |

Olen tutustunut Tinderissä mukavaan mieheen. Ongelmana on se että mies on vähän turhan kiinnostunut mun varallisuudesta. On siis saanut jostain päähänsä että olen varakas, mikä on totta mutten halua miehen tietävän sitä. Tänään olisi treffit kyseisen miehen kanssa ja haluaisin "testata" miestä. Ajattelin ilmestyä paikalle romulla autolla, palauttaa pullot treffien alkajaisiksi ja tokaista jotain siitä kuinka nyt saa kunnon sapuskat kun niistä pulloista tulee muutama ylimääräinen euro. En haluaisi kuitenkaan antaa itsestäni mitenkään junttia kuvaa, lähinnä näyttää ettei rahaa ole ja sen miten se mieheen vaikuttaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen maksaa ne ABC:n munkkikahvit.

Vierailija
2/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä mennä mihinkään valheelliseen köyhäilyyn. Pidät vaan matalaa profiilia muuten. Itse en ainakaan arvoistaisi mitään testailijamiestä pätkääkään vaan ajattelisin hänen temppuilevan ja valehtelevan muulloinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Tiedän sen siitä että miehiä ei kiinnosta tippaakaan naisen rahat tai status.

Vierailija
4/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt älyköyhää tarvitse esittää, vaan ihan ns normaalia. Kyselet vaikka mihin olette menossa syömään, "ei mielellään älyttömän kalliiseen, kun nyt ei ole ylimääräistä rahaa" tms. "No ehkä mä voisin kerrankin repäistä ja ottaa sen erikoiskahvin normaalin sijaan vaikka onkin kauhean kallis"

Vierailija
5/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt älyköyhää tarvitse esittää, vaan ihan ns normaalia. Kyselet vaikka mihin olette menossa syömään, "ei mielellään älyttömän kalliiseen, kun nyt ei ole ylimääräistä rahaa" tms. "No ehkä mä voisin kerrankin repäistä ja ottaa sen erikoiskahvin normaalin sijaan vaikka onkin kauhean kallis"

Ainakin näin opiskelijan näkökulmasta tulee tollasia heitettyä useinkin, tosin ihan syystä. Tai sitten käyttäydyt ihan normaalisti, etkä mitenkään mainosta varakkuuttasi. Jos kysyy palkastasi, niin sano, että et yleensä tykkää siitä puhua ulkopuolisille, mutta ihan normaalin verran tienaat.

Vierailija
6/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on provo. Tiedän sen siitä että miehiä ei kiinnosta tippaakaan naisen rahat tai status.

Voi kyllä kiinnostaa. Jostain syystä mustakin monet kuvittelivat että oisin jotenkin keskimääräistä varakkaampi ja yrittivät kautta rantain udella omistuksia, palkan suuruutta jne. 

Vierailija
7/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan normaali ihminen aloita treffejä palauttamalla pulloja, vaikka ne rahat tarpeeseen tulisivatkin.

Aloita vaikka käyttäytymällä _normaalisti_. Ei ökyrikkaasti tai sikaköyhästi, vaan normaalisti.

Vierailija
8/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joitain miehiä kiinnostaa. Yksikin yritti onkia minulta tietoa varallisuuteni suuruudesta (on siis satoja tuhansia, ei miljoonia) ja kas vaan vähän myöhemmin alkoi seurustella toisen naisen kanssa, jolla hänelläkin keskimääräistä mittavampi varallisuus. 

Vierailija
9/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu muiden miesten puolesta.

Vierailija
10/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan tollasia esittäjiä, jättäisin heti homman siihen, jos selviäis et mua testataan yhtään millään tavalla. Tulee kiero vaikutelma ihmisestä. En arvosta pätkääkään.

Vierailija
11/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä mennä mihinkään valheelliseen köyhäilyyn. Pidät vaan matalaa profiilia muuten. Itse en ainakaan arvoistaisi mitään testailijamiestä pätkääkään vaan ajattelisin hänen temppuilevan ja valehtelevan muulloinkin. 

Tällainen tyyppi menisi vaihtoon heti:

... mies on vähän turhan kiinnostunut mun varallisuudesta.

Vierailija
12/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tavisnäköinen nainen statusammatissa, ja olen useita kertoja nähnyt kuinka ammattini tullessa ilmi kiinnostus syttyy aiemmin välinpitämättömän miehen silmissä.

Vierailija
13/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaa lompakkoloista ollenkaan.

Vierailija
14/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en lähtisi mihinkään pullonpalautusjuttuihin, jo ajatuskin on nolo. Sen sijaan voit olla ihan tavallisesti tarkka rahoistasi, katsoa, että saat rahoille vastinetta mahdollisessa kahvittelupaikassa ja olet muutenkin hieman funtsiva rahojen suhteen kuin hällä väliä -asenteella niin kuin olet normaalisti.

Olen ihan hyvin tienaava ja asumme perheeni kanssa mukavasti hyvällä asuinalueella, mutta ajelemme silti usean vuoden vanhoilla autoilla, katsomme hieman mitä hankimme ja mistä, jos yleensäkään ostamme ja ihan samalla tavalla katson mm. ruokakaupan tarjouksia kuin jos rahaa ei olisi niin käytössä.

En alkaisi siis mihinkään typerään leikkiin, vaan mielummin antaisin koko ahneen äijän olla. Tosin et se sinäkään mikään järjen jättiläinen ole ajatuksinesi.

Vierailija
15/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kokoajan siitä miten köyhä ja vähävarainen olet. Myös voit mainita miten köyhiä kyykytetään, vähintään kolmesti.

Vierailija
16/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös voit mainita miten köyhiä kyykytetään, vähintään kolmes

Tämä on hyvä! Hauku hallitusta, vaahtoa asumistuen leikkauksista jne. Ja näytä vähän surulliselta ja ahdistuneelta. 

Vierailija
17/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös voit mainita miten köyhiä kyykytetään, vähintään kolmes

Tämä on hyvä! Hauku hallitusta, vaahtoa asumistuen leikkauksista jne. Ja näytä vähän surulliselta ja ahdistuneelta. 

Tuohan on poliittinen kannanotto eikä kerro varallisuudesta mitään. Eivät kaikki vähävaraiset ajattele noin (vaikka yleisen tasa-arvon vuoksi kannattaisi) ja toisaalta kaikki varakkaat eivät ole itsekkäitä possuja vaan saattaisivat puhua juuri noin. 

Vierailija
18/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lainaksi jonkun ystäväsi kotia, siellä tietysti köyhän näköistä, keitä Rainbow-kahvit ja tarjoa Marie-keksejä.

Ei tuon mikään testi tarvitse olla, miten hän suhtautuisi vaikka johonkin läheiseesi, joka ei ole erityisen fiksu, vaikuttaa aika paljon miten kehittyy.

Vierailija
19/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoostahan tämä oli, mutta ihan hauska ajatusleikki. Ap. on tosin ihan hakoteillä siinä miten köyhää esitetään. Ensiksikin oikeasti rikashan ei leveile koskaan rahoillaan ja esim. Niklas Herlin on sanonut ettei koskaan tarjoa kenellekään ja äijähän näyttää varsin siivottomalta ja notkuu baareissa ainakin aikanaan. Eli köyhä esittää usein rikkaampaa kuin onkaan tehdäkseen vaikutuksen rikkaan ei tarvitse esittää mitään. Toinen huomioitava seikka on se, että oikeasti köyhä ei kyllä lähtisi käyttämään viimeisiä pullorahoja ravintolan ruokaan joten jos lähtökohtaisesti köyhä ehdottaisi halpaa paikkaa ja tyytyisi ottamaan halvimman annoksen ja sanoisi joko A) nyt on rahat vähän tiukalla tai B) mulla on maha nyt niin täynnä että riitää ihan hyvin tämä pääruoka ja ruokajuomaksi vesi.

Harva köyhä haluaa tehdä tuntemattomalle selväksi köyhyyttää ja jos niin tekee niin se on epäilyttävää.

Vierailija
20/36 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pankissa tai vastaavassa töissä ja kalastelee tarkoituksella vain varakkaaksi tietämään naisia. Tai sitten tarkistaa potentiaalisten naisten verotiedot ja päättää vasta sitten ketkä pääsee jatkoon.