Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä otti loukkauksena sen, etten ollut laittautunut, kun hän tuli reissusta

Vierailija
07.08.2017 |

Otsikko kuulostaa jo provolta, joo, mutta miesystävä ihan oikeasti sai jotenkin väännettyä sen hänen tai parisuhteen väheksymiseksi, kun en eilen ollut illalla laittautunut mitenkään, kun hän tuli parin viikon reissusta. Ei asuta yhdessä, mutta tuli luokseni, koska oli ikävä - ja niin oli minullakin. Mutta kun mies pääsi vasta joskus kymmenen aikoihin tänne, niin olin jo käynyt suihkussa ja vaihtanut oloasuun ihan normaalisti. Siihenkin, kun yritin vakuutella, että oikeasti kaipasin ja ikävöin, murahteli jotain tyyliin "niin varmasti". Arg! Että jossain pitsihepenissäkö olisi pitänyt olla polvillaan eteisessä odottamassa täydessä tällingissä? Ei riittänyt pitkä rutistus ja se, että olin laittanut iltapalaa. Niin että onkohan tuo nyt jotain reissuväsymyksen purkamista vai mitä hittoa? Itselle tuli sitten sellainen olo, että mies olisi halunnut vain reissun päälle päästä panolle eikä mitään muuta. Tällä hetkellä vituttaa koko tyyppi ja tilanne!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapansa kullakin. Minä käyn suihkussa ja pistän sen jälkeen stay-upit, push-upit, stringit, pikkumustan ja korkkarit. Ei vie enempää aikaa kuin college-housut ja yläosakaan. Ja lahjat sen kun paranee. Mieskin panostaa kun huomaa minun panostavan suhteeseemme. En jää kyllä häviölle. Viime kerralla sain 500 euron lahjakortin hemmotteluun.

Niin, tuohan on maailman vanhin ammatti.

Joo kyllähän se tarkoittaa että on maksullinen jos tykkää ilahduttaa miestään ja mies vastaavasti Ilahduttaa naistaan :,D en yhtään ihmettele että avioero tilastot paukkuu.

Vierailija
22/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä vähän off-topic, mutta mun mies on työtön, ja olen itse kokopäivätöissä. Kun tulen kotiin, vastassa on mies parta ajeltuna ja suihkussa käyneenä, pukeutuneena, kuten normaalisti pukeutuisi esimerkiksi mennessämme ulos syömään (eli siis vähän normaalia paremmin). Myös ruoka odottaa valmiina. 

Mulla tuli tästä sun jutusta nyt vähän omantunnonpistos, kun en itse esimerkiksi viikonloppuna miestä varten erikseen laittaudu (saatan esim. haahuilla yöpaidassa pitkälle iltapäivään meikittömänä, käymättä aamulla edes suihkussa), vaikka toinen katsoo asiakseen "laittautua" minua varten joka päivä... Täytyy vissiin alkaa vähän petrata. :)

(Ei tosin ole koskaan huomauttanut asiasta, mutta hänet tuntien ei kyllä huomauttaisikaan. Ja tykkää minusta kyllä "luonnontilassakin", itse vaan voisi ehkä toista huomioida enemmän...) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään mitään mukavaoloasuista miestä haluaisi pieruverkkaneineen vastaan vastaavassa tilanteessa. Arjessakin on tilaa seksikkyydelle ja toisen huomioimiselle.

Laitan itseni hyvännäköiseksi päivittäin (siistin kulmani, laitan rajaukset silmiin, kampaan hiukseni, laitan kauniit alusvaatteet jne.) mieheni takia - vaikka olisinkin vain kotona. On kiihottavaa, kun toinen oikeasti himoitsee. Suosittelen muillekin!

Peeäs, mukavaa voi olla kauniinakin. ;)

N24

Vierailija
24/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä tuossa kohtaa alasti ja otan mieheni jo eteissä. :D Kuulumiset ehtii rupatella sitten myöhemmin. Eli kyllä minä ikävöin myös meidän välistä seksiäkin kaiken muun ohella.

Vierailija
25/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli sitten sellainen olo, että mies olisi halunnut vain reissun päälle päästä panolle eikä mitään muuta.  Etkö itse sitten kaivannut seksiä yhtään vaan miehen olisi pitänyt ensin lausua rakkausrunoja ja tuoda ruusuja, suklaata, jne ennen kuin sinä pääset tunnelmaan? 

Vierailija
26/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko kuulostaa jo provolta, joo, mutta miesystävä ihan oikeasti sai jotenkin väännettyä sen hänen tai parisuhteen väheksymiseksi, kun en eilen ollut illalla laittautunut mitenkään, kun hän tuli parin viikon reissusta. Ei asuta yhdessä, mutta tuli luokseni, koska oli ikävä - ja niin oli minullakin. Mutta kun mies pääsi vasta joskus kymmenen aikoihin tänne, niin olin jo käynyt suihkussa ja vaihtanut oloasuun ihan normaalisti. Siihenkin, kun yritin vakuutella, että oikeasti kaipasin ja ikävöin, murahteli jotain tyyliin "niin varmasti". Arg! Että jossain pitsihepenissäkö olisi pitänyt olla polvillaan eteisessä odottamassa täydessä tällingissä? Ei riittänyt pitkä rutistus ja se, että olin laittanut iltapalaa. Niin että onkohan tuo nyt jotain reissuväsymyksen purkamista vai mitä hittoa? Itselle tuli sitten sellainen olo, että mies olisi halunnut vain reissun päälle päästä panolle eikä mitään muuta. Tällä hetkellä vituttaa koko tyyppi ja tilanne!

Teot ratkaisevat, sanat eivät metkitse mitään jos teot ei kohtaa. 

Vierailija
27/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä edes asettua sen miehen asemaan. Mitä jos hän olisi maanuut sohvalla raapimassa muniaan kalsareissaan , kun tulet "kotiin"? Ehkä minä sitten olen nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa kun mielummin panen ensin kun syön iltapalaa. Ja tuo odottamisen aikana pukeutuminen on muuten osa esileikkiä...ja sitä toisen huomioonottamista. Nykynaisena minun pitäsi piiska kourassa olla vaatimassa tekemättä itse mitään, mutta...

Vierailija
28/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätäpä hänet ihan heti. Sairas, pinnallinen tyyppi.

Vierailija
29/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olisi kaks viikkoa poissa niin kyllä häntä odottaisi kotona nätti nainen, siisti talo ja lämmin ruoka. Todennäkösesti kynttilöitä ja ehkä viinipullo ja kutsuva peti (eikä välttämättä tarvitse olla kun pari päivää). Kyllä musta ainakin on ihana huomioida toista tuommosilla, se osoittaa että toista on ajateltu ja odotettu.

Ja musta olisi myös ihanaa sama toisinpäin (tosin toivoa ei ole).

Moukkamaista tosin suuttua tuommosesta, toivottavasti pyytää anteeksi. Mutta ehkä säkin voisit yrittää sovintoa vaikka ehdottamalla kahdenkeskistä illanviettoa sopivammalla ajankohdalla?

Vierailija
30/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ollut tällingissä, niin arvaan, että mies olis vaatinut selitystä, ketä varten on tällätty, mistä olet tulossa jne

Vierailija
31/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit ollut tällingissä, niin arvaan, että mies olis vaatinut selitystä, ketä varten on tällätty, mistä olet tulossa jne

Jos on kova miesviha niin ajattelee ehkä noin. Muille se olisi selvää, miksi on tällingissä, eli juuri miehen vuoksi. AP ei välitä miehestään, ei ajattele häntä. Parempi tosiaan että eroaa.

Vierailija
32/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapansa kullakin. Minä käyn suihkussa ja pistän sen jälkeen stay-upit, push-upit, stringit, pikkumustan ja korkkarit. Ei vie enempää aikaa kuin college-housut ja yläosakaan. Ja lahjat sen kun paranee. Mieskin panostaa kun huomaa minun panostavan suhteeseemme. En jää kyllä häviölle. Viime kerralla sain 500 euron lahjakortin hemmotteluun.

Niin, tuohan on maailman vanhin ammatti.

Joo kyllähän se tarkoittaa että on maksullinen jos tykkää ilahduttaa miestään ja mies vastaavasti Ilahduttaa naistaan :,D en yhtään ihmettele että avioero tilastot paukkuu.

No kyllä minun mieheni osaa ilahduttaa minua muutenkin kuin viidensadan lahjakortilla. Noin alkajaisiksi, ihan sillä seksilläkin, katsos kun meillä se on sen verran kivaa että sitä antaa kumpikin ihan ilosta ja ilmaiseksi. Rakkaus vaihdettuna rakkauteen on parisuhde. Seksi vaihdettuna rahaan on - ööh - maksullista seksiä. Jos ei näiden eroa ymmärretä, niin toden totta ei ole ihme että erotilastot paukkuvat.

Vierailija
33/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kova miesviha niin ajattelee ehkä noin. Muille se olisi selvää, miksi on tällingissä, eli juuri miehen vuoksi. AP ei välitä miehestään, ei ajattele häntä. Parempi tosiaan että eroaa.

Onneksi kaikki miehet eivät päättele välittämistä ripsivärin tai mekon perusteella. Aion seurustella jatkossakin sellaisten kanssa, joille tykkääminen ja välittäminen näytetään ensisijaisesti läheisyytenä, ystävällisyytenä, kosketuksella ja hellillä sanoilla. Vaatteet ja härpäkkeet tulee vasta kaukana perässä. Kehoitan ap:takin jättämään mokomat korsettipellet jatkossa omaan arvoonsa ja etsimään mies jolla on arvot kunnossa.

Vierailija
34/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli nuorempana vähän sama vika. Usein piti jotenkin osoittaa rakkautensa olemalla satujen prinssi, tekemällä pikku palveluksia ja nostamalla prinsessa jalustalle. Siis esim. molempien istuessa ruokapöydässä pyytää hakemaan itselleen lusikan tms. Ymmärsin tavan kertovan epävarmuudesta suhteessa ja kestin vaivan. Kyllä hän sitten jonkun vuoden jälkeen asettui.  Kannattaa kuitenkin olla tällaisten ihmisten kanssa varovainen, kyseessähän saattaa olla hallitsemispyrkimys, joka puhkeaa kunnolla vasta vakiintuneessa suhteessa.

Vierailija
35/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki miehet eivät päättele välittämistä ripsivärin tai mekon perusteella. Aion seurustella jatkossakin sellaisten kanssa, joille tykkääminen ja välittäminen näytetään ensisijaisesti läheisyytenä, ystävällisyytenä, kosketuksella ja hellillä sanoilla. Vaatteet ja härpäkkeet tulee vasta kaukana perässä. Kehoitan ap:takin jättämään mokomat korsettipellet jatkossa omaan arvoonsa ja etsimään mies jolla on arvot kunnossa.

Selkokielellä: Onneksi kaikki miehet eivät päättele välittämistä antamani panostuksen ja näkemäni vaivan perusteella.

Vierailija
36/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin toki tyylillään, mutta kyllä mä silti olen onnellinen omasta luomunaista arvostavasta eräjormamiehestäni. Tuo jokin aika sitten totesi, että me ollaan oltu jo niin kauan (12 vuotta) yhdessä, että on aivan sama, mitä on päällä, ja niin se kyllä onkin. 😊 Sisältö ratkaisee, ei paketointi. Parasta on, että molemmat ovat samoilla linjoilla. Kotiuduttiin hiljan jäämereltä parin viikon eräilyreissulta, ohuesti savun- ja turskanhajuisina. Aina mahtuu samaan makuupussiin 💏

Vierailija
37/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuli sitten sellainen olo, että mies olisi halunnut vain reissun päälle päästä panolle eikä mitään muuta.  Etkö itse sitten kaivannut seksiä yhtään vaan miehen olisi pitänyt ensin lausua rakkausrunoja ja tuoda ruusuja, suklaata, jne ennen kuin sinä pääset tunnelmaan? 

Kaipasin kyllä seksiäkin, mutta minä en tarvitse mitään sen kummempaa liehittelyä tai keimailua tai niitä "rakkausrunoja, ruusuja ja suklaata", vaan olin iloinen ihan siitä, että näen miestä parin viikon tauon jälkeen. Mutta miehelle ei selvästi riittänyt ja sitten kiukutteli koko illan, niin että se siitä seksistä. En minä halua heti ensimmäiseksi kuulla, kun mies arvostelee ulkonäköä ja käytännössä väittää valehtelijaksi.

Ja eipä tuo itsekään minkään ruusukimpun kanssa saapunut, ja ihan vain mukavissa matkustusvaatteissa, mutta minulle kyllä riitti.

Ap

Vierailija
38/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin siivoan kodin, laitan ruokaa, ostan jotain pientä extraa (vaikka vaan joku herkku) sekä laitan tietenkin itseni kuntoon kun vaimoni tulee vaikka vaan viikonloppureissulta kotiin. Pientä silittelyä ja hierontaa tarjoan ruuan päälle. Tietenkin peittoa heilutetaan jos matkalainen ei ole kuoleman väsy. Mikä teitä vaivaa? Parisuhteen eteen kuuluu tehdä töitä, ei se pysy onnellisena itsestään. M36