Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetkuttelin ja heruttelin miehelle kun yhtäkkiä tamponi putosi ulos :(

Vierailija
06.08.2017 |

Olin siis mekossa, alla ei pikkuhousuja eikä sukkiksia. Siinä sitten tanssin ja keikistelin, mies ihan innoissaan.. kunnes yhtäkkiä multa putosi jalkovälistä verinen tamponi lattialle märästi lässähtäen. Hyvä ettei koira ehtinyt nappaamaan sitä!

Mies istuu olkkarissa ihan shokissa ja katsoo urheilukanavaa, minä häpeän täällä makkarissa. En kestä :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä nyt on niin ihmeellistä jos mies järkyttyy veren näkemisestä? veren näkemisen pelko on itseasiassa aika yleinen pelko!

Vierailija
22/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että mieheltäsi ei olisi mennyt mielenkiinto siinä vaiheessa, kun alatte hommiin? Parempi ennen kuin myöhemmin.

Niinpä. Miksi pitää keikistellä jos on menkat???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin! :D Vähän sama asia kuin mies hetkuttaisi mulkkuaan ja sitten juustoraasteet lentäisi, not very sexy.

Vierailija
24/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää alkaa veivaamaan tamponi sisässä?

Vierailija
25/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihan oikeasti, että tämä on vitsi, kunnes olin lukenut noin kymmenen kommenttia. En tajua miten tamponi voi pudota! Sitähän on vaikea saada vetämälläkin pois, pahin painajaiseni on, että se naru katkeaisi enkä saisi sitä enää millään kiskottua ulos.

Vierailija
26/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAU, aito isov*ttu.

Vierailija
27/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas kävi nuorena, kun olin ihastunut yhteen ihanaan poikaan, että päädyttiin sänkyyn.

En muistanut, että mulla on tamponi. Sitten kuulin vaan, että "mikä täällä on" ja seuraavassa hetkessä verinen tamponi lensi kaaressa makuuhuoneen seinään.....

Kyllä nolotti, mutta spontaania ihastustani ei tuntunut häiritsevän lainkaan. Onneksi löysin sen aamulla.

Vierailija
28/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että mieheltäsi ei olisi mennyt mielenkiinto siinä vaiheessa, kun alatte hommiin? Parempi ennen kuin myöhemmin.

Niinpä. Miksi pitää keikistellä jos on menkat???

toistan itseäni: seksiä VOI HARRASTAA menkkojenkin aikana! ja sen verentulon voi blokata ehkäisyvälineillä jos miestä niin kovasti sieppaa se veren näkeminen!

ja toinen juttu: ei kaiken keikistelyn tarvitse johtaa seksiin! mies voi nauttia myös ihan vaan katselusta. eihän strippibaarissakaan pääse panemaan sitä stripparia

Vierailija
29/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut vastauksia :O

Miehen kanssa nyt aamulla juteltiin tuosta tapahtuneesta ja ihan rennolla fiiliksellä oli. Myönsi järkyttyneensä, mutta oli rauhoituttuaan ymmärtänyt että luonnollisesta asiasta kyse. Pyysin anteeksi ja sain. Istuttiin sohvalla hetki sylikkäin ennen kuin mies lähti töihin :)

Ja tosiaan tuon tanssimisen idea oli esitellä miehelle uutta mekkoa, ei niinkään kutsua mihinkään seksuaaliseen :)

ap

Vierailija
30/30 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhahaa..jatkakaa:D Myös te tosikkovastaajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi