Parisuhdeongelma
Sain tietää erään ystäväni olevan ihastunut minuun, ja hän haluaisi seurustella. Minä en kuitenkaan halua minkäänlaista suhdetta. Silti tuntuu, että mietin tuota miestä koko ajan. Jos hän alkaisi nyt seurustella jonkun kanssa tuntuisi pahalta. Mitä tämä tarkoittaa? On niin ristiriitainen olo.
Kommentit (5)
Itkettää ja ahdistaa jäi puuttumaan. 0/5
Ei voi syödä ja säästää kakkua yhtäaikaa. Siinä ropleema, pitää valita!
Et voi estää miestä seurustelemasta toisen kanssa. Sopeudu vaan ajatukseen. Kerroit, ettet halua suhdetta. Toimi sitten niin. Otsikko on harhaanjohtava.
Mulla oli joskus muinoin samanlainen tilanne. Mies halusi olla minun kanssani, mnä en halunnut sitoa itseäni kehenkään. Sitten kuulin, etä miehellä oli ollut viikonloppuna joku nainen kyydissään. Vitutti suunnattomasti, vaikka ei olisi pitänyt, itsehän halusin olla villi ja vapaa. No, lopulta kuitenkin kävi niin että tapasimme miehen kanssa eräissä bileissä, miehellä ei ollut ollut sen kummempaa sutinaa kenenkään kanssa, ja ajauduimme kuitenkin yhteen. Nyt ollaan oltu yksissä jo kohta 30 vuotta, naimisissa, ja lapsiakin. Itsellä kyse oli enemmän siitä, että en halunnut olla sidottu kehenkään, mutta olin kuitenkin kiinnostunut miehestä, valinta oli pakko rueta tekemään, koska enhän voinut sanoa miehelle, että ei olisi voinut olla muiden kanssa, kun se minusta tuntuu pahalta. Sinun on vaan kuunneltava sydäntäsi, kukaan ei voi asiassa neuvoa.
Noh? Ideoita?