Muita ketkä menee huomenna töihin kesäloman jälkeen?
Kommentit (18)
Minä oli Tosin lyhyt loma, vain viikko Italiassa. Lomaa jäljellä
Kyllä vaan, valitettavasti... Yhtään ei huvittaisi ja loparit on mielessä koko ajan.
Kolmen viikon loma on pulkassa ja huomenna
työt alkaa klo 6. Toivottavasti saan nukuttua hyvin, kun on aikainen herätys.
Minulle on tuttua loman päättymisen aiheuttama ahdistus. Olen miettinyt onkahan kenelläkään muulla 🤔.
Lyhyempien lomien jälkeen ahdistus on harvinaisempaa.
Olen välillä itkuinen ahdistuksen vuoksi.
Nyt perjantaina ja lauantaina aamupäivästä oli kyyneleet herkässä.
Tänään jo helpompaa 😄
Ei huvittais yhtään mennä... Viisi viikkoa lomaa takana.
Kahden viikon loma takana ja kyllä surettaa,vaikka työstäni ihan pidänkin. Meni vain loma niin äkkiä.
Muakin ahdistaa vaikka vain 2 viikkoa lomaa takana.
No onpas kummaa porukkaa. Minusta on tosi kiva mennä huomenna töihin, olen ihan innoissani. Mutta tykkäänkin työstäni....kai se vaikuttaa. Ja loma oli pitkä.
Täällä kuukauden loma takana ja ahdistaa älyttömästi!
Minäkin menen huomenna töihin ja ahdistaa. Olen koulussa töissä (en opettajana) ja onneksi on vähän pehmeä lasku työntekoon, kun oppilaat tulevat vasta viikon päästä. Kyllä olisi vielä loma maistunut. Ja senhän tietää, että kun huomisen on töissä, niin sitten tuntuu jo kuin ei lomalla olisi ollutkaan. Väsyttää jo valmiiksi.
Sen olen huomannut, että jos on kiva työpaikka ja työkavereiden kanssa ollaan kuin yhtä suurta perhettä, on lomilta ihan kivaakin palata töihin pienestä ahdistuksesta huolimatta. Jos on joku pienikin asia, joka närästää töissä, niin palaaminen on kamalaa. Tekee mieli irtisanoa itsensä.
Ylihuomenna alkaa työt. Eipä sille mahda mitään, asenne positiiviseksi.
Minä menen huomenna ja v..ttaa ja rankasti.
Jep. 3 viikon loma takana. Syksyllä odottaa kyllä vielä viikon loma.
Ei kauheasti ahdista. Ihan kiva mennä töihin. Ainoastaan herätys voi olla viideltä vähän nuiva.
Lomalla enemmän stressiä kuin töissä.
VOIVOIVOI; tuota valituksen määrää, ja vikinää, koska pitää ihan sen viiden viikon pituisen loman jälkeen töihin palata. Antakaa ne työpaikkanne työttömille, jotka menisivät riemuiten töihinne, jos noinkin paljon närästää työhön paluut lomienne jälkeen.
Ihanko vieläpä ahdistaakin, noh, menkäätte sitten lääkäriin ja nuppihoiturille, niin saatte saikkulomaa, ettei tarvitse sinne töihinne mennä.
Jokos on kellot asennettu pirisemään ja kännykkäherätykset päällä?
Ja etsikäätte ne sukkaparinne jo iltasella ja muutkin työasusteenne tuolille odottamaan aamuanne!
Vierailija kirjoitti:
Ei huvittais yhtään mennä... Viisi viikkoa lomaa takana.
Täällä sama. Oli pisin loma sitten koululaisaikojen, lukuunottamatta äitiyslomia.
Mulla tämä pitkä loma toimi, siis että nyt ei yhtään ahdista palata töihin, keväällä olinkin aika lopussa.
Silti kyllä valitsisin vapaaherrattaren elämän jos voisin.
Onko täällä muita, jotka narskuttelevat kun loma on päättymässä? Eilen oli pakko kaivaa kiskot esille, koska hampaat ja leukaluu särkivät niin paljon aamulla. Tämä on jokavuotinen ongelma aina loman päättyessä.
Ei ahista työt, eikä tarvitse mennä mihinkään, vaikkakin ajattelin mennä terveyskeskuksen labraan verikokeeseen, mutta eipä sekään huomisen asia, kun ei ehkä huvita niin aikaisin heräillä kuitenkaan ja etenkään maanantaiaamuna.
Säälittää nuo koulunsa aloittelevat, koska eihän elokuussa vielä kesä ole ohitse. Kyllä voisi ihan hyvin syyskuun alusta aloittaa koulut kuten ennen vanhaan, ja eikä sitä lauantaipäivää silti koulupäiväksi tarvitse lisätä. Kyllä ne oppilaat ehtii nykyaikana opettaa lyhyemmässäkin ajassa lukukauden aikana, koska nykyiset lapset ovat jo niin tietäväisiä ennen koulun aloittamistaan ala-asteella, ja hyvin monet osaavat jo esikouluikäisinä ja aiemminkin lukutaidon.
Mä en vaan ymmärrä vieläkään, mistä se lukukauden oppituntimäärien ja koulupäivien lukumäärä on niin tärkeä juttu, ettei sitä voi säätää lyhyemmäksi? Viisaat oppivat ja tyhmät eivät opi vaikka niille kuinka paukuttaisi oppia kallon pohjille päivätolkulla! Pitkä kesäloma olisi paikallaan tyhmillekin, niin saisivat sadonkin korjattua kunnolla ja rahaa kesätöistä enemmän tuhlattavakseen.
Minä menen myös, ja kyllä vain ahdistaa :( tosin lomani olikin aika pitkä, mitä pidempi loma, sen enemmän vatuttaa palata töihin.