Weekend-festareilla meno on jo aika sekopäistä.
Kännisiä nuoria, riehuvia päälletallojia yleisössä, nyt jo kiviäkin kohti esiintyjiä.
https://yle.fi/uutiset/3-9760442
Teini oli perjantaina kaverinsa kanssa ja sanoi, että nyt riitti. On ollut kolmena vuonna siellä, mutta nyt oli lopen kyllästynyt menoon. Paras kuulemma oli yksikin kännipari keskellä yleisöä, mimmi otti poikakaveriltaan suihin kesken konsertin.
Ja tosiaan ne paidatta riehuvat humalaiset nuoret miehet, jotka tekevät hirveässä tungoksessa väkisin kehän yleisön keskelle, siinä saa kyynärpäästä kuuppaan ja jalat tallotaan liiskaksi.
Nyt vielä oli bonuksena hirveä kurakeli, ja parin tunnin jonotus festarialueelle.
Kiitti, nyt riitti.
Kommentit (19)
Mun lapseni oli siellä perjantaina ja oli tuohtunut siitä, miten kauan sinne piti jonottaa. Keräsivät vettä päälavan edustalta.
Aika kuraista oli tänä vuonna tosiaan. Lapsen vaatteet oli poisheittokunnossa, kun kotiutui.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskaa musiikkia
No jos ei EDM:stä tykkää, niin tietysti se sinusta on paskaa. Mutta jos tykkää, niin tuolla on alan parhaat esiintyjät.
Makuasia tämäkin tietysti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika kuraista oli tänä vuonna tosiaan. Lapsen vaatteet oli poisheittokunnossa, kun kotiutui.
Eikö niitä voinut pestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä voinut pestä?
Siis eihän oikea lika irtoa millään ekopesuaineella joten cityvihree joutuu hommaamaan uuden kuteet jos ne likaantuvat pahasti.
Ainahan on niitä ihmisiä jotka ajattelevat olevansa maailman napa ja tunkevat eturiviin kesken keikan tai sekoilevat kännissä yms. oli kyseessä oikeastaan mikä festari tahansa. Mä olin weekendeillä perjantaina ensimmäistä kertaa ja itseasiassa yllätyin siitä, ettei meno ollutkaan niin järkyttävää mitä etukäteen ajattelin. Ehkä mulla sit kävi vaan hyvä tuuri ja en nähnyt niitä pahimpia örveltäjiä.
Vastaavasti esim. saatanallisen turmion Tuska-festareilla oli tänäkin vuonna 0 hälytystä.
No mitä itse olen huomannut niin on kyllä huonontunu vuosi vuodelta:( aina tulee vaan enemmän nuorempaa porukkaa ja sais olla edm artisteja enemmän eikä mitää nikke ankaraa :D sama blockfesteillä niillä oli sielä viime vuonna erittäin suosittu asap rocky ja silti pääesiintyjänä jvg...
Kiviä ei ole lentänyt kuin jonkun sekopäisen esiintyjän mielikuvissa
kyllä olsii ansainnut usemman kiven
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä voinut pestä?
Pesin kahdesti, ei lähtenyt. Ei ollut varmaan pelkkää vettä ja kuraa, joukossa oli jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä voinut pestä?
Siis eihän oikea lika irtoa millään ekopesuaineella joten cityvihree joutuu hommaamaan uuden kuteet jos ne likaantuvat pahasti.
Ihan Omolla pesin ja sappisaippualla kahdesti. Ei lähtenyt. Oliko sulla jotain oikeaakin sanottavaa, vai krapulapäissäsi halusit vittuilla?
Kamala meininki. Kotikulmillani Kurvissa lapsenkasvoiset teinimassat sekoilevat, sotkevat, hyppivät autojen eteen ja tuhoavat paikkoja. Uskomattoman kännissä ja pilvessä ovat, pahan näköistä jälkeä.
Yhden hame korvissa kadulle sammuneen tytön läpsin hereille ja toimitin kotiin menevään taksiin viime yönä. Ei varmasti ollut päivääkään yli 16-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan on niitä ihmisiä jotka ajattelevat olevansa maailman napa ja tunkevat eturiviin kesken keikan tai sekoilevat kännissä yms. oli kyseessä oikeastaan mikä festari tahansa. Mä olin weekendeillä perjantaina ensimmäistä kertaa ja itseasiassa yllätyin siitä, ettei meno ollutkaan niin järkyttävää mitä etukäteen ajattelin. Ehkä mulla sit kävi vaan hyvä tuuri ja en nähnyt niitä pahimpia örveltäjiä.
Jep, ainahan se vähän on tuurista tai sen huonoudesta kiinni. Olitko lavojen edessä vai kauempana? Tungoksessa sattuu ja tapahtuu eniten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kamala meininki. Kotikulmillani Kurvissa lapsenkasvoiset teinimassat sekoilevat, sotkevat, hyppivät autojen eteen ja tuhoavat paikkoja. Uskomattoman kännissä ja pilvessä ovat, pahan näköistä jälkeä.
Yhden hame korvissa kadulle sammuneen tytön läpsin hereille ja toimitin kotiin menevään taksiin viime yönä. Ei varmasti ollut päivääkään yli 16-vuotias.
Näinpä. Olin hakemassa tytärtä ja hänen kaveriaan, ja kaikenlaista tuli nähtyä :-(
Teinit periaatteessa tietää, ettei kaveria saa jättää, mutta jos on kännissä ja lähtee jonkun uuden tutun matkaan, niin kummasti periaatteet unohtuu.
Jos lapsenne menee tuonne, hakekaa hänet! Vaikka olisi menossa kaverin kanssa, niin hakekaa hänet. Näette, missä kunnossa on ja varmistatte, ettei tule ryöstetyksi tai raiskatuksi kotimatkalla.
Ap
Ainahan siellä on ollut tuntien jonot eikä järjestäjiä kiinnosta, niitä ylimielisiä kommentteja on luettu joka elokuu lehdistä. Joko tällä kertaa oppisivat, ettei kannata rahoittaa tuon firman tekemisiä? Onneksi festarit eivät sentään ole enää Luukissa, josta ainoa poispääsy mahdollisuus oli kävellä keskellä yötä 10 km moottoritien varressa.
Huh kyllä hävettäis näin äitinä, jos oma tytär kävisi tuollaisilla festareilla. Kyllä siinä on jokin mennyt kasvatuksessa pieleen, jos tuonne pitää mennä. On niitä ihan kunnollisiakin festareita.
Olen itse ollut parina vuonna teinin seurana. Tykkään tanssia ja esiintyjistä on löynyt tällaiselle viisikymppisellekin jotain mieleistä aina. Joten olen ollut tosiaan utse todistanassa, millaista tuolla on.
Ensi vuonna Flow-festareille sitten.
Ap