Puhutaan autoista. Mikä auto sinulla on ja onko se hyvä
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Audi Q7 3.0 TDi. Todella mahtava ja MACHO auto.
Tuon auton määkin tahtoisin, mut ajelen Toyota verso -14. Käyttökustannukset halvat, ei vikoja ja pääsee paikasta toiseen. Joku päivä sitten tuo Audi 😄
Huyndai i30
Ei ole hyvä. Kaikkea pikku vikaa ollut koko ajan, epämukava ajaa. Mutta halpa se oli ja kulkeehan se kuitenkin.
Kiiat on hyviä noin yleensä. Hinta ja laatu kohdallaan :) Pitkä takuu niin huoletonta ajoa!
Vierailija kirjoitti:
Kiiat on hyviä noin yleensä. Hinta ja laatu kohdallaan :) Pitkä takuu niin huoletonta ajoa!
Köyhien ihmisten auto;)
Toyota Yaris 2010. Omaan ajoon sopiva kompleksi. Ei oo tarvinnu rempata 😁
2000-luvun alun Saab. Ihana ajaa. Halpa. Kestävä.
Chrysler Sebring 2004. Hyvä ja luotettava, kun ei säästele huolloissa. Ajattelin ajaa ns. loppuun, koska ei tuosta vaihdossa saa enää juuri mitään.
Volvo V60 , vm 2013. Tykkään tosi paljon. Hyvä ajaa.
Isomman luokan volvo (s80) 2-tuhatta luvulta. Ja täytyy sanoa että hintaluokkaan ja maineeseen nähden pettymys. Toisaalta ostaisin edelleen volvon ennen mersua, bemaria tai audia... Kaikki kusipäitten automerkkejä.
Ei ole liikenneraivoa mulla.
Toyota Avensis vm - 13 ajettu 150 000 km. Tilava auto ja perusvarmaa ajoa. Itse tykkään.
Dethleffs Fiatin alustalla, on hyvä.
A mersu joka on paska ja toisena uusi kia ceed joka ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhien ihmisten auto;)
No nohan meni monta viestiä, ennen kuin alkoi nokittelu...
Ihmeen kauan autoketjuksi!
Eipä nuo ns. Premium -merkit ole koskaan, käytettynäkään pienituloisen ihmisen autoja. Vanhana niihin tulee erittäin kalliita vikoja kalliin ja monimutkaisen tekniikan takia ja muutamalla tonnilla niitä saa vasta sitten, kun varaosien valmistus on jo lopetettu...
Nissan Micra. Sopii minulle.