Uuden naisen haku naimisissa ollessa
Kymmenen vuotta olen ollut yhden ja saman naisen kanssa naimisissa. Ero vakavasti harkinnassa lapsilukumäärän takia ja se on ylitsepääsemätön ongelma mistä ei päästä yksimielisyyteen. Myönnän suoraan ettei huvittaisi suoraan hypätä tyhjän päälle kun ei takeita ole paremmastakaan tulevaisuudesta. Tavattiin aikanaan netin treffipalvelun kautta. Laitanko treffi-ilmoitukseen olevani varattu ja vapautumassa vai mitä keksisi...? Miten naiset suhtautuvat mieheen joka jättää vaimonsa lapsiasian takia? Uuden perheen haluan mutten ole hylkäämässä olemassaolevia lapsia ja exäkin jäisi kuvioihin lasten takia mukaan.
Kommentit (22)
Eli vaimo haluaa lisää lapsia ja sinä et?
Hylkäät perheesi ja etsit jo uutta puolisoa?
Upea, suomalainen, rehti ja reipas mies.
Naiset eivät suhtaudu sinuun miehenä vaan iilimatona - iljettävänä selkärangattomana.
Et osaa ilmeisesti sanoa vastaan tai mielipidettäsi selvästi, kerran olette hankkineet lapsia mielestäsi liikaa/ liian vähän. En jaksa uskoa, että ketään naista houkuttaa suuremmin mies, jolla pyörii exä ja lapset kintuissa, mahdollisesti ikävä avioero ja saisi kaiken kaupaksi olla mahdollisesti äitipuoli lapsille. Puhumattakaan siitä, että ei edes jätä rehellisesti ja hae sen jälkeen kumppania vaan hakee jonkun suhteen aikana, jottei jäisi "tyhjän päälle".
Laita siihen suoraan että etsin uutta äitiä etten jää tyhjän päälle ja ilman puhtaita vaatteita ja ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ihan päinvastoin. Olen konservatiivinen ja iso perhe on tärkeä mitä en nykyisen kanssa voi saada. Erokin olisi vastoin sitä mitä toivoin liitolta mutten näe vaihtoehtoja.
Ei tuollaiset asiat haittaa, jos talouspuoli on kunnossa.
Riitaakin on päivittäin ja lasten takia ollaan vielä yritetty mutta rajat minullakin on. Olkaa vaan sitä mieltä että olen iilimato tai mitä vaan mutta naiset ei aina ole puhtaita pulmusia.
Konservatiivinen mies, joka aloittaa uuden vaimon etsimisen jo nykyisen avioliiton aikana?
Vierailija kirjoitti:
Konservatiivinen mies, joka aloittaa uuden vaimon etsimisen jo nykyisen avioliiton aikana?
Kelpo suomalaismies! Ei mikään heittiö, kuten ne ulkomaanpellet.
Minä olisin kyllä valmis tuollaisenkin miehen hyväksymään, sorry vaan av mammat. Olen itsekin avioliitossa ja meillä on lapsi, mutta en jaksa jokapäiväistä taistelua j tappelua mieheni kanssa. Olen niin onneton, että tekisin mielelläni perheen vaihdon lennossa.
Siitä vaan synnytyskoneet ilmottautumaan! 😬
Ja mitään penaalin terävintä kynää ei haeta. Riittää leveä lantio.
Mitä jos se uus ei saa lapsia? Montaks sen pitää vääntää? Mitä jos sulta puhti loppuu...
Ap tässä. Kaksi lasta lisää riittää. Toivottavasti olet jo aiemmin lisääntynyt. Lisäpisteitä rotevuudesta ja kodinhoitotaidoista.
Muuten kyllä ilmoittaudun lisääntymistalkoisiin. Olen 28-vuotias sinkku. Ainoa ongelma on ex. Haen vapaata miestä. Onnea yritykseen.
vnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ihan päinvastoin. Olen konservatiivinen ja iso perhe on tärkeä mitä en nykyisen kanssa voi saada. Erokin olisi vastoin sitä mitä toivoin liitolta mutten näe vaihtoehtoja.
Et sä sen uudenkaan kanssa mikään iso perhe olisi, jos kaksi lasta riittää. Kaksi lasta ei ole iso perhe. Ilmeisesti tässä on nyt kyse jostain ihan muusta.
Kuka haluaa moiseen suhteeseen ex:n alaiseksi?
Exsät ne yleensä ne ongelmat tuo siihen uuteen suhteeseen eivät lapset.Ja kuka haluaa,että siinä perheessä on tuplavanhemmat,kun koko ajan säädetään sen exän kanssa lastenhoidosta.Minä en ainakaan sen takia ottaisi sinua,kun sinulla on tämä ex jonka suunnittelet jättää siis tuleva katkera Ex(vielä pahempaa)
Niukkuutta, elareita ja riitoja näkyvissä. 😕
Laitat vain saman kuin tänne. Mitä tuota kaunistelemaan. Ehkä joku kaltaisesi tarttuu koukkuun. Itse en koskisi sinuun metrin kepilläkään.