Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isämiehet - miksi luulette, että lapseton nainen haluaisi teidän lapsenne elämäänsä jos itse ette hyväksy naisen lapsia?

Vierailija
06.08.2017 |

Tämä siis koskee vain niitä miehiä, joilla on lapsia huollossaan, mutta jotka nettideiteillä ja ylipäätään lähestyvät useimmiten tai ainoastaan lapsettomia naisia. On tullut vastaan kyllästymiseen asti, ja sitten vielä parhaassa tapauksessa valhedellaan lapsista (lukumäärä, se että edes on lapsia jne.)

Tämä toiseen ketjuun miehen kirjoittama kuvaa oikein hyvin niitä miehiä:
"Minulla on omia lapsia, joten toivon naisen olevan lapseton, koska en halua mihinkään uusperhehelvettiin missä lapsiluku on yhteen laskettuna suurperheen luokkaa. Mutta eivät ne lapset ole este jos nainen muuten on sopiva."

Naisen tämä tyyppi saattaiai jopa huolia, vaikka tällä on lapsi, tajuamatta, että itse on samaa EI EHKÄ/EI MISSÄÄN NIMESSÄ -luokkaa lapsettomille naisille. Miten nämä miehet eivät sitä tajua? Kertokaapa, miksi luulette, että lapsetonta naista kiinnostaisi teidän lastenne kanssa eläminen? Olen lapseton juurikin siksi, että en halua lapsia arkeeni enkä elää lapsiperhe-elämää lainkaan, tuskin olen ainoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka niiltä naisilta, joilla itsellään on lapsi/lapsia, mutta haluavat lapsettoman miehen. Heitäkin on paljon.

Vierailija
2/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan syynä on se, että uusperheet ovat aika helvetillisiä virityksiä, ja jokainen yrittää välttää niitä jos vain mahdollista. Mitä vähemmän lapsia ja mitä vähemmällä aikuisella siinä on lapsia, niin sitä yksinkertaisempi paketti. 

t. lapseton nainen, joka ei ikinä ottaisi miestä jolla on jo lapsia. Ja syynä se, että uusperheet on piinaavia tapoja elää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että he luulevat että sinua kiinnostaa? Jokaisella nyt sattuu olemaan niitä omia kriteerejä parisuhteelle eikä se liittyy niihin muihin ihmisiin vaan pelkästään siihen joka ne kriteerit asettaa.

Vierailija
4/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien lapsettomien naisten tarvitsekaan haluta isämiestä, mutta osa heistä haluaa/huolii sellaisen. 

Vierailija
5/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa haluta vaaleahiuksisen naisen mutta se ei tarkoita että tämä luulee että kaikki naiset värjää hiuksensa hänen takia tai että kaikki vaaleahiuksiset haluaa olla hänen kanssaan.

Vierailija
6/6 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien lapsettomien naisten tarvitsekaan haluta isämiestä, mutta osa heistä haluaa/huolii sellaisen. 

Hyvin harva lapseton nainen haluaa nimenomaan isämiehen. Osa lapsettomista naisista huolii isämiehen = on valmis tyytymään eli tekemään kompromissin, koska ei saanut parempaa. Mutta tiedän paljon lapsettomia naisia, jotka ovat tosiaan huolineet isämiehen, yrittäneet ja yrittäneet saada toimimaan elämää äitipuolena, ja sitten luovuttaneet, ja suhde on päättynyt, ja syynä on ollut se uusperheen hankaluus. Ja sen jälkeen nämä lapsettomat naiset vannovat, että he eivät enää ikinä sekaannu isämieheen, koska kokemus on opettanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan