Mikä on kaupan jogurtti/rahkaosaston lempparisi? :)
Mulla on se luonnonjogurtti+marjamysli kombo jos tiedätte ;D
Mikä teidän?
Kommentit (39)
- juustoportin jogurtit todella maukkaita
- skyr lakritsi sekä skyr creme brulee
- propud suklaa, vanilja ja toffee, lisäksi muilla merkeillä jotain vastaavia jotka ihan jees
- aloittajan mainitsema marjamysli+luonnonjogurtti
- alpro rahka passionhedelmä
Vierailija kirjoitti:
Yosa-tuotteet. Tykkäsin niistä jo kauan ennen kuin tulivat suuremman yleisön tietoisuuteen vege-buumin myötä.
Et oo tosissas. Olipa todella tärkeä maininta tuo, että tykkäsit niistä jo ennen massoja :DD
Sori tämä ot purkaus... mutta huvittaa vaan liikaa! Miksi itseään täytyy korostaa jopa keskustelussa, jossa vain kysyttiin lempparituotetta?? Siis wau, oletpa oikea edelläkävijä, kun tykkäsit soijajugurtista ennen muita. Onneksi olkoon.
Ei mulla muuta, jatkakaa toki lemppareiden luettelemista!
Lidlin kreikkalainen maustamaton jukurtti, hapankirsikkahillo ja hiukan mysliä.
Arla rasvaton Vanilja ja siihen loraus sokeritonta mustikkakeittoa. Tahto juotavat rahkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yosa-tuotteet. Tykkäsin niistä jo kauan ennen kuin tulivat suuremman yleisön tietoisuuteen vege-buumin myötä.
Et oo tosissas. Olipa todella tärkeä maininta tuo, että tykkäsit niistä jo ennen massoja :DD
Sori tämä ot purkaus... mutta huvittaa vaan liikaa! Miksi itseään täytyy korostaa jopa keskustelussa, jossa vain kysyttiin lempparituotetta?? Siis wau, oletpa oikea edelläkävijä, kun tykkäsit soijajugurtista ennen muita. Onneksi olkoon.
Se on kauratuote, ei -soija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui! Itse asiassa mainitsin tuon tarkennuksen koska pelkäsin, että muuten joku tulee valittamaan, että Yosa ei ole mitään oikeaa jogurttia ja että miksi kaiken maailman ituhippien pitää vältellä maitoa kun ei sillä kuitenkaan maailma pelastu jne.
Mutta näköjään lopputulos oli sama, joku hiiltyi silti. :D
S-kaupan halpis maustamaton ,rasvaton rahka ja vastaava K-kaupan tuote.Teen itse soseen marjoista ,hedelmistä,lehtikaalista,auringonkukansiemenistä ym. ja lisäksi prot. jauhetta.Nam..
Ranbow mango-appelsiini jugurtti. Inhoan jostain syystä valmiita hedelmä ja marjamöykkyjä jugurteissa (ellen ole sitten itse lisännyt tuoreita marjoja/hedelmiä), ja tämä Rainbown jugurtti on täysin sileää.
Pakkauskoko hyvä 150gr, ajattelen, että esimerkiksi valion perusjugurtti on aavistuksen liian iso.
Maku raikas, aavistuksen kirpeä todella hedelmäinen.
Ravintosisältö voisi varmasti olla parempikin, niinkuin yleensä maustetuissa jugurteissa tässä paljon sokeria, kaloreita purkissa 129.
Hinta vaihtelee yleensä 20-40sentin välillä.
Valion turkkilainen jogurtti. Käytän sitä paljaaltaan mm. uunijuuresten ja riisin kastikkeena.
Bulgarian jogurtti. Joskus taisi olla sellaista jollain sitrushedelmällä maustettunakin.
Juustoportin maustamaton täysjogurtti, sopivan hapanta mutta pehmeää :)
Harmi vain, ettei kovin monesta kaupasta vielä löydy.
Total-jogurtti. Hakkaa kaikki kotimaiset litkut 6-0.