Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholista koko fitness pilalle?

Vierailija
05.08.2017 |

Heips! Oon 16v tyttö ja olen 46kg/163 cm. Oon syöny tosi terveellisesti puoli vuotta ja en oo yhtäkää karkkia ees ottanu.. ja aattelin tänää synttäreiden kunniaks juoda sen verran et sais pienen kännin aikaan ekaa kertaa elämässä ja se kyllä tosiaan jäis tähän yhteen kertaan. Mitä luulette lihonko jos nyt juon tänään ja oon syöny tänää ruisleivän, jogurtin, omenan ja kanasalaatin, enkä aatellu muuta syödä jos juon.. nii mitä luulette lihonko ja meneekö mun fitness ihan kokonaan pilalle :( haluisin vaa juhlii ees omilla synttäreillä, ku oon kaiken maailman juhlat skipannu vaan tän fitnessin takia. Haluaisin nyt ihan kunnollisia vastauksia!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alaikäinen. Onnea synttäreidesi johdosta mutta sinun on parasta skoolata vielä limulla. Sitä paitsi fitness ja alkoholi eivät mahdu samaan lauseeseen :)

Vierailija
2/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori sekä fitnekseen että alkoholiin ❤️ Mutta kiva, että terveet elämäntavat kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olen alaikäinen, mutta on se nyt ihan ymmärrettävää, jos tässä iässä haluaa yhdet kännit vetää.. Kaipasin siis edelleen niitä kunnollisia vastauksia.

ap

Vierailija
4/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos fitness on sitä että koko muu elämä menee uusiksi tai tiukan kontrollin alle, unohda koko juttu.

Tosin olet alaikäinen alkoholiin että unohda sekin.

Sitä paitsi ruokavaliosi on ihan kammottava. Eihän tuolla elä saati treenaa.

Sinulla on alkava syömishäiriö.

Fitness-harrastaja itsekin

Vierailija
5/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo kännejä, kiitos. Alkoholi vaurioittaa alaikäisen elimistöä, kun maksa ei ole töysin kehittynyt. Alkoholi vaikuttaa myös hormonitoimintaasi.

Odota vielä kaksi vuotta ja pidä terveet elämäntavat. Älä ala känniäääliöksi.

Vierailija
6/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuosta syömisestä: jos haluat kasvattaa lihasta, sinun pitää syödä kunnolla! Nälkiintymisellä toteutettu laihdutus ei sovi lihasmassan kasvattamiseen.

Vierailija
7/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selvästi alkava syömishäiriö, jos mietit tosissasi, voitko lihoa yhden päivän syömisistä tai juomisista. Mutta jätä mieluummin alkoholi täysi-ikäisyyteen.

Vierailija
8/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne anaboliset steroidit ja kasvuhormoni + insuliini ovat paljon pahempaa terveydelle kuin pari saunaolutta.

Vierailija
9/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että olen alaikäinen, mutta on se nyt ihan ymmärrettävää, jos tässä iässä haluaa yhdet kännit vetää.. Kaipasin siis edelleen niitä kunnollisia vastauksia.

ap

Eli kaipaat, että joku on samaa mieltä kuin sinä ja hyväksyy suunnitelmasi. Älä ota kännejä.

Vierailija
10/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari siideriä ei haittaa mitään. Kannattaa kuitenki vähän syödä ettei tule juotua tyhjään mahaan. Huomenna sitten otat liikunnan suhteen kevyesti :)

Vierailija
11/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitneksistä en tiedä, mutta noilla kiloilla ja syömisillä, plus että kroppasi ei ole tottunut alkoholiin, tässä käy niin että,vedät ihan järjettömään känniin hyvinkin vähällä alkoholimäärällä. Jos ei tule alkoholimyrkytystä, niin jäätävä krapula ainakin.

Jos nyt on siis ihan pakko ottaa sitä siideriä, niin nyt syöt ja paljon. Ja uudestaa vielä ennen nukkumaan menoa, niin verensokeri laskee hitaammin, eikä tule ihan niin hirveä krapula. Ja juot vettä yhtä paljon kuin sitä alkoholijuomaa.

Vierailija
12/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt kukaan liho, jos on noin vähän syönyt ja vetää siihen vielä muutama siideriä, eikä kyllä lihois vaikka jois enemmänkin... Voit syödä vaikka kuinka paljon yhtenä päivänä ja ehkä aamulla saattaa puntari näyttää vähän enemmän mutta se on nestettä, mikä poistuu sinusta kun alat taas syömään normaalisti ja palaat normaaliin elämäntapaasi. Et liho vaikka joisit joka kuukausi, sitten lihoo kun liika syöminen tai juominen tulee elämäntavaksi ja sinun elämäntavallasi voit ihan ilman huonoa omatuntoa juoda tänään.. Vaikka onhan tuo sinun elämäntapasi myös huonoa, varo vaan ettei ole alkavaa syömishäiriötä. Eihän täällä kukaan voi estää sinua pitämästä hauskaa syntymäpäivänäsi, mutta tuota juomista voisit vielä hiukat odottaa :) Mutta jos nyt välttämättä haluat juoda niin et sinä liho. Pidä hauskaa 😘

Vierailija
13/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä fitnessistä sä oikein puhut? Fitness ja syömishäiriö on aika eri asioita :DDD

Vierailija
14/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon joka vklp ja oon 172cm/55kg

Vierailija
15/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on säälittävä. Hommaa itsetunto äläkä puhu itsestäsi fitnessin harrastajana kun et lajista selvästikään mitään tiedä.

Vierailija
16/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua joku 16v pentu harrastaa "fitnessiä" ja miettii alkoholia? Älä kuule tee kumpaakaan :D

Vierailija
17/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevasta lapsettomuudesta.

T: itse lapseton nuoruusiän syömishäiriön seurauksena

Vierailija
18/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lihota ei. Itse laihduin alkoholin seurauksena.

Vierailija
19/19 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 kiloselta ei kyllä lihaksia löydy. Ei ton painonen mikään treenattu ole.