Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rippijuhlan makeat tarjottavat - onko riittävästi

Vierailija
05.08.2017 |

Täytekakku
Kahvikakku
Pikkuleipä - 2 erilaista?

Mun mielestä liian vähän, miehen mielestä riittävästi.

Alkuun kunnon ruoka - jälkkäriksi nuo makeat

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan tarpeeksi. Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
2/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytekakku

Kahvikakku

Pikkuleipä - 2 erilaista?

Mun mielestä liian vähän, miehen mielestä riittävästi.

Alkuun kunnon ruoka - jälkkäriksi nuo makeat

Ei tarvitse olla sen seitsemää sorttia, kunhan on TARPEEKSI!!!! Mikään ei ole inhottavampaa kuin se, että juhlissa tarjottavat loppuu kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi on.

Vierailija
4/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kyllä. Mukavia juhlia teille:)

Vierailija
5/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarpeeksi. Teillä on ruokakin. Olen ollut juhlissa joissa nuo on ainoat tarjottavat.

Vierailija
6/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule varsinaista ruokaa vaan lohta 2 tavalla, savukaritsaa ja 2 salaattia. Sen lisäksi tulee 3 erilaista kakkua ja pikkuleipiä

Mun mielestä myös ap:lla tarpeeksi jälkiruokaa

Vierailija
7/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Av auttaa aina.

Vierailija
8/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on. Voithan laittaa vaikka jotain geisha- tai fazerin sininen-konvehteja vielä kulhoon tarjolle jos et viitsi enää leipoa.

Vierailija
9/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riittävästi, mutta jos haluat lisätä jotain, ei se ketään haitanne.

Vierailija
10/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvikakku on ns. kuivakakku, niin se jää koskemattomaksi. Anoppi näitä kantoi kaksiin ristiäisiin, kolmansien kohdalla tajusi ettei kannata. Pikkuleipiä menee muutama. Makeaa ei vaan mene. Kahdet rippijuhlat peräkkäisinä vuosina takana, täytekakustakin jäi 1/3 syömättä vaikka makeat tarjoilut oli kokemuksen myötä niukat. Iso osa porukasta otti vain suklaakonvehdin ja kahvin. Suolaista meni sitten senkin edestä.

Varaa tarpeeksi täytekakkua, se on noista ainoa jota ihmiset syö.

Mitä on ruokana? Varaisin kahvipöytään jotain suolaista, kaikille ei karjalanpaisti tai lohikeitto maistu eikä ole varautunut syömään noita talkooruokia juhlissa vaan tulevat kahvitilaisuuteen. Jos olet kutsussa ilmoittanut että tarjoat ruoan niin tilanne on toinen. Silti varaisin kahvipöytään suolaista. Esim. itse en söisi noista mitään, tosin mulle riittäisi sitten ihan vaan kahvi. Mutta jos olisi vaikka jotain suolaista piirakkaa tms. niin jättäisin karjalanpaistin tai paahtopaistin väliin ja ottaisin mielummin sitä kahvin kanssa.

Vierailija
11/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ruokana?

Varaisin kahvipöytään jotain suolaista heille jotka eivät halua ruokaa.

Itse en osaisi varautua ruokailuun rippijuhlissa, sellaista ei koskaan ole ollut. Olisin siis luultavasti syönyt lounaan. Mutta joku pieni suolainen kahvin kanssa maistuisi. 

Vierailija
12/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rippijuhlissakin nykyään ruoka?! Miksi? Senkö takia ettei niissä yleensä syömisen lisäksi ole mitään muuta sisältöä?

Vierailija
13/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ruokana?

Varaisin kahvipöytään jotain suolaista heille jotka eivät halua ruokaa.

Itse en osaisi varautua ruokailuun rippijuhlissa, sellaista ei koskaan ole ollut. Olisin siis luultavasti syönyt lounaan. Mutta joku pieni suolainen kahvin kanssa maistuisi. 

Sama. Olin juuri rippijuhlissa joihin menin lounaan jälkeen tietämättä että siellä on ruoka. En sitten syönyt juuri mitään.

Vierailija
14/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rippijuhlissakin nykyään ruoka?! Miksi? Senkö takia ettei niissä yleensä syömisen lisäksi ole mitään muuta sisältöä?

Luepa ketju "huonoimmat rippijuhlatarjottavat" (tms.) Iso osa halusi lohisoppaa, jauhelihakeittoa, lasagnea, kiusausta tai karjalanpaistia rippijuhlissa. Joku joutui lähtemään jo konfirmaatiosta hampurilaiselle, kun ei konfirmaatioon oltu varattu hänelle ruokaa.

Tässä nyt tietty riippuu siitä, mitä ap meinaa ruoaksi tarjota. Ainakaan tossa ketjussa esim. salaatteja ja suolaisia piirakoita ei katsottu ruoaksi, vaan sen piti olla perunaa ja kastiketta.

Itse en ole ollut juhlissa joissa jotain noista av:n juhlaruoista olisi tarjoiltu. Olisin tosi hämmentynyt juhlissa joissa olisi jauhelihakeittoa ja jälkkäriksi kermakakku ja tiikerikakkua.