Onko hyvän ystäväsi mies/miesystävä yrittänyt iskeä sinua?
Aikoinaan hyvä ystäväni rupesi seurustelemaan miehen kanssa, jota en voinut sietää. Mies oli mielestäni täysi idiootti. Käyttäydyin kuitenkin asiallisesti miestä kohtaan, vaikka todella inhosin häntä. He olivat aina yhdessä, joten jos halusin tavata ystävää, mies oli aina paikalla myös. Suureksi järkytyksekseni hän kerran kahden hetken ollessamme sanoi, että meidän pitää olla varovaisia, ettei "Pia" huomaa mitään. Alkoi ehdottelemaan tapaamista. Järkytytyin niin pahasti, etten saanut sanaa suustani. Tämä idiootti, jota inhosin sydämeni pohjasta, luuli, että olen ihastunut/rakastunut häneen ja halukas suhteeseen! En saanut sanaa suustani ja onneksi "Pia" tuli takaisin vessasta. En jäänyt kertaakaan enää miehen kanssa kaksin hetkeksikään. En kertonut ystävälle siksi, että pelkäsin vain saavani syyt niskaan ja välien katkeavan, vaikka kaikki oli vain tuon miehen omassa päässä.
Kommentit (2)
Kummankin sisareni aviomies on alunperin tullut iskemään minua, kerroin olevani varattu ja paritin heidät sitten sisarilleni. Toinen näistä on myöhemmin yrittänyt puristella minua pehvasta taksiin istuessani, en nostanut meteliä, olisi ehkä pitänyt. Tämä puristelija on vaimonsa kuullen tunnustanut ihastuneensa minuun. 🤔😳🙈
On monta kertaa käynyt niin, että kaverin mies on yrittänyt iskeä. Hyi.