Mitä liikkuu ihmisten päissä, jotka jakavat fb-huijauskilpailuita?
Vastaus taitaa olla "ei mitään." Tällä hetkellä idiootit jakavat ja tykkäilevät jostain StarTravelsin Thaimaa-videosta loman toivossa. Missä on ihmisten maalaisjärki ja lähdekritiikki?
Kommentit (7)
Mitä ttua ylläpito, miksi poistitte viestin, jolla upitin keskustelua? -ap
Minä voitin lahjakortin sellaisesta fb-kilpailusta. Yrittänyttä ei laiteta :D
Vierailija kirjoitti:
Minä voitin lahjakortin sellaisesta fb-kilpailusta. Yrittänyttä ei laiteta :D
No siinä tapauksessa se kilpailu ei varmasti ollut feikin yrityksen järjestävämä, kuten vaikka tämä startravels on. Siinä tästä oli puhe. -ap
Mä olen voittanut useasti facebookin arvonnoissa kaikenlaista tavaraa, ei ne kaikki ole huijausta :) tosin facebookin säännöt sanovat että kilpailujen täytyy olla sellaisia ettei ketään pakoteta jakamaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen voittanut useasti facebookin arvonnoissa kaikenlaista tavaraa, ei ne kaikki ole huijausta :) tosin facebookin säännöt sanovat että kilpailujen täytyy olla sellaisia ettei ketään pakoteta jakamaan yhtään mitään.
Eli kyseessä ei ollut mikään huijauskilpailu, huoh. Siinä on ero osallistuuko vaikka kosmetologiyrityksen arvontaan, jonka sivulla on kaikki yrityksen yhteystiedot, paljon päivityksiä sekä linkki nettisivuille, vaiko startravelsin tyylisen "yrityksen" kilpailuun, jonka sivulla ei ole mitään tietoa kyseisestä puljusya eikä googlellakaan löydä mitään.
Monet älykkäät tuntemani ihmiset harrastavat noiden jakamista ja tykkäämistä. Ehkä he eivät sitten olekaan niin älykkäitä.