Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän vuosisadan lopulla on jo niin kuuma että aurinko tappaa satojatuhansia

Vierailija
05.08.2017 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708052200307414_ul.shtml

Minulle muistui mieleeni 90 luvulla jo puhuttiin ilmestyskirjan näin luvanneen tapahtuvaksi. Näin lähellä se jo on. Ja ihmisen omasta ahneudesta aiheutunut asia. jumala sallii sen koska ihminen on vastuussa ja näin ennustus toteutuu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös jumala tehnyt uuden liiton vedenpaisumuksen jälkeen ja luvannut ettei enää tuhoaisi ihmiskuntaa?

Se on epävakaa tyyppi, joka ei välitä pätkän vertaa ihmisistä. Ei sen sanomisiin kannata luottaa. Narsisti pahimmasta päästä.

Minusta aika kova äijä. Voin kuvitella tyypin Minulle Ei Vittuilla -paita päällä tsiigailemaan kaikenmaailman jerikolaisia että kenet pistäisi sileäksi seuraavaksi.

Onko breivik opetellut suomea vankilassa?

Jaaha, nyt on jollain kiertynyt tyynyliina vähän turhan tiukkaan pään ympärille.

Lue nyt VT. Yhtä murhaamista ja hävittämistä ja tuhoamista. Sit tulee UT joka on totaalilässy ja koko kirkkokin on nykyään säälittävää vetistelyä tyyliin voi siunaa nyt minuakin oi jeesus kun minä olen vain tälläinen nenää kaivava lötkö, ja siunaa naapurin Rekkua ettei sille nyt vain menis tikku tassuun.

Usko tässä sitten johonkin!

Haha ihan paras, olen samaa mieltä evoluutiokirkosta, jossa muuten kalliossa eilen luettiin vuorisaarna teknobiitin tahtiin ja oli välkkyvaloa sun muuta. Säälittävää kun ei ole mitään asiaa niin pitää keksiä tollasia.

Käyn vapaissa suunnissa, niissä hyvä saarna, eikä sopis yhtään että on joku jytkytys taustalla ettei voi keskittyä kun kerrankin jollakin on jotain oikeeta sanottavaa.

Menee aika pahasti otsikon ohi mutta näin käy kun identiteetti hukkuu. Kirkosta on tullut trendien mukana menevä tuuliviiri jonka arvot on myyty populismille kun pelätään ettei kenellekään vaan tule paha mieli jos uskalletaan mennä dogman mukaan. Jään odottamaan Paavo Ruotsalaisen toista tulemista.

Muistatko Karin pilapiirroksia joissa kokoomusta edustavalla hahmolla oli liperit vinksallaan kaulassa? Sittemmin kirkko on muuttunut niin vihervasemmistolaiseksi haahuilijaksi että oikein hirvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme