Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorilla ja kauniilla naisilla on myös selluliittia ~ miehet ymmärtäkää, että se on ihan normaalia

Vierailija
04.08.2017 |

Vaikka nainen voi kasvoiltaan näyttää täydelliseltä, niin silti hänelläkin on omat pikku virheensä.

http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/body-love/brittimalli-julkaisi-kuv…

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet mistään selluliitista välitä vaan NAISET haukkuu toistensa vartaloita ja selluliitteja!!

Vierailija
22/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on infektioperäistä, kokeilkaa jos laitatte 35% vetyperoksidia, ja muodostuu valkoisia täpliä ja läikkiä sinne tänne, se paljastaa pesäkkeet. Ihan hienossakin ja täydellisessä ihossa voi olla pientä infektiota, sinne muodostuu pieniä täpliä - ei kuitenkaan esim. 12% liuoksella, jos ei useampikertaisesti laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitille ei välttämättä voi mitään. Ja omat syömiset ei siihen vaikuta.

Vierailija
24/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä niin pihalla nykyään, eikö niillä ole ollenkaan medialukutaitoa?

Meikkaus, selluliitti, naisten vartalot.

Photoshop laulaa ja miehiin uppoaa vääristely kuin kuuma veitsi voihin.

Huhhuh.

Naiset haukkuu toisiaan, ja vika on muka miehissä.

Huhhuh.

Vierailija
25/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän naisen kanssapitkässä parisuhteessa. Yhdelläkään ei selluliittia. Onneksi en ole joutunut normaalin elämän kanssa tekemisiin. Kuulostaa surulliselta.

Vierailija
26/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistähän selluliitti on, mutta ei se mitään "normaalia" silti ole. Siihen pystyy kyllä ihan itse vaikuttamaan omilla syömisillä.

Ai niinku miten? Olen vegaani ja syön nimenomaan puhdasta vegeruokaa, harvemmin ei eksiä jne. Sanomattakin selvää, että hampparit, pizzat ja mm. suklaa eivät kuulu ruokavaliooni. Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Kyykkään, teen maastavetoja, askelkyykkyä ja vaikka sun mitä, juon vettä paljon...silti tuota selluliittia vain on ja näkyvästi etenkin perseessä ja reisissä. Rasvaprosentti sen 16-17 välillä. Joten mitähän teen väärin? Vai olisiko sittenkin geeneillä osuutta asiassa?

Turha geenejä syyttää, jos syöt siten, että sitä sellua on.

Vierailija
27/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selluliitille ei välttämättä voi mitään. Ja omat syömiset ei siihen vaikuta.

Syömiset nimenomaan vaikuttaa.

Vierailija
28/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut selluliittia teini-ikäisestä saakka, vaikka olin silloin alipainoinen ja harrastin tanssimista 5 kertaa viikossa. En edes herkutellut usein vaan söin terveellistä ruokaa. Myös vanhemmalla iällä olin lähes bikinifitness kunnossa ja silti selluliittia oli takareisissä ja pepussa. Kävin salilla vähintään 6 kertaa viikossa ja söin todella terveellisesti. Edes silloin selluliitti ei hävinnyt!

Kyllä voin väittää, että selluliitti ei ole aina itsestä kiinni! Olen nähnyt monia erittäin lihavia ihmisiä, joilla ei ole ollenkaan selluliittia. Eikö tälläisillä ihmisillä luulisi olevan selluliittia, kun ilmeisesti ruokavalio ei ole kunnossa? Kiukuttaa kun jotkut ajattelevat, että selluliitti on oma valinta!

Vierailija
29/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistähän selluliitti on, mutta ei se mitään "normaalia" silti ole. Siihen pystyy kyllä ihan itse vaikuttamaan omilla syömisillä.

Ai niinku miten? Olen vegaani ja syön nimenomaan puhdasta vegeruokaa, harvemmin ei eksiä jne. Sanomattakin selvää, että hampparit, pizzat ja mm. suklaa eivät kuulu ruokavaliooni. Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa. Kyykkään, teen maastavetoja, askelkyykkyä ja vaikka sun mitä, juon vettä paljon...silti tuota selluliittia vain on ja näkyvästi etenkin perseessä ja reisissä. Rasvaprosentti sen 16-17 välillä. Joten mitähän teen väärin? Vai olisiko sittenkin geeneillä osuutta asiassa?

Syöt viljoja ja sokeria? Vähän rasvaa? Viljat ja sokeri ylläpitävät tulehduksia elimistössä...

Vierailija
30/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli selluliittiä jo 13-vuotiaana, vaikka olin silloin 170 cm ja 54 kg eli hoikka. Kaikilla kavereilla, joilla kuukautiset oli tuolloin alkanut, oli myös sellua reisissä ja takapuolessa. 

Vierailija
31/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut selluliittia teini-ikäisestä saakka, vaikka olin silloin alipainoinen ja harrastin tanssimista 5 kertaa viikossa. En edes herkutellut usein vaan söin terveellistä ruokaa. Myös vanhemmalla iällä olin lähes bikinifitness kunnossa ja silti selluliittia oli takareisissä ja pepussa. Kävin salilla vähintään 6 kertaa viikossa ja söin todella terveellisesti. Edes silloin selluliitti ei hävinnyt!

Kyllä voin väittää, että selluliitti ei ole aina itsestä kiinni! Olen nähnyt monia erittäin lihavia ihmisiä, joilla ei ole ollenkaan selluliittia. Eikö tälläisillä ihmisillä luulisi olevan selluliittia, kun ilmeisesti ruokavalio ei ole kunnossa? Kiukuttaa kun jotkut ajattelevat, että selluliitti on oma valinta!

Onhan se tavallaan oma valinta, jos syö itselleen sellut.

Vierailija
32/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli selluliittiä jo 13-vuotiaana, vaikka olin silloin 170 cm ja 54 kg eli hoikka. Kaikilla kavereilla, joilla kuukautiset oli tuolloin alkanut, oli myös sellua reisissä ja takapuolessa. 

Selluliitti ei riipu painosta tai iästä.

Vierailija
33/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat korreloivat selluliitin määrän kanssa. Ei kahta sanaa asiasta.

Vierailija
34/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet? Kirjoitapa tuo naistenlehtien toimittajille, naisille, jotka jauhavat näitä laihdutuksia, oanija, selluliitteja ja ryppyjuttuja työkseen.

Miehiä ei paljo kiinnosta onko sitä selluliittia vai ei.

Jeps, ei kiinnosta miehiä, mutta naisia tuntuu kovasti kiinnostavan. Väärää puuta haukutaan tässä. Muuttakaa naiset oma asenne kuntoon.

No jaa, kyllä kaikki ylipainoon liittyvät asiat "kiinnostavat", eli estävät kiinnostusta.

-Mies

Vierailija
35/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunutkaan määrästä.

Vierailija
36/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet? Kirjoitapa tuo naistenlehtien toimittajille, naisille, jotka jauhavat näitä laihdutuksia, oanija, selluliitteja ja ryppyjuttuja työkseen.

Jeps, ei kiinnosta miehiä, mutta naisia tuntuu kovasti kiinnostavan. Väärää puuta haukutaan tässä. Muuttakaa naiset oma asenne kuntoon.

No jaa, kyllä kaikki ylipainoon liittyvät asiat "kiinnostavat", eli estävät kiinnostusta.

-Mies

Selluliitti ei liity ylipainoon.

Vierailija
37/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli selluliittia jo esiteininä. Olen aina ollut hoikahko, nyt jo 35-vuotias mutta paino pysynyt aina suht samana ja sellua siis aina ollut jopa paljon. Vaihdoin ruokavalioni terveyssyistä (en laihduttaakseni) karppaamiseen pari vuotta sitten. Selluliitin määrä väheni ensimmäisen kerran elämässäni. Joku juttu siinä on, että hiilarit ainakin ylläpitää sitä sellua, en tiedä jos jopa aiheuttaa jo esiteineille. Mutta ei lapsi/nuori voi karpata, koska koulussa syötetään lähinnä hiilareita ja useimmiten kotiruokakin on lähinnä hiilareita, ei alaikäisellä ole valinnanvaraa. 

Vierailija
38/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunutkaan määrästä.

Selluliitti riippuu sekä painosta että iästä. Painavammilla selluliittia on useammin ja enemmän, kuten on iän kanssa. Useammalla nelikymppisellä on sellua kuin murrosikäisillä. Eli väitteessäsi ei ollut mitään tolkkua miltään kannalta katsottuna.

Vierailija
39/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan minun 25-vuotiaalla tyttöystävälläni, eikä ollut 22-vuotiaalla eksälläkään. En oikein usko, että se on niin yleistä mitä väitetään. Että muka lähes jokaisella naisella olisi? Paskaa, sanon minä.

Vierailija
40/120 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies

Selluliitti ei liity ylipainoon.

Liittyy sekä suoraan että epäsuorasti. Mitä paksumpi ihonalainen rasvakerros, sitä enemmän selluliittia. Mitä enemmän ylipainoa, sitä todennäköisemmin insuliiniresistenssiä, joka vaikuttaa selluliitin syntyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan