Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein käytte näin kesäisin suihkussa?

Vierailija
04.08.2017 |

Itse yritän säästää näin kesäisin vesilaskussa ja peseydyn ainoastaan mökillä ollessani; järvivesi kun ei maksa mitään! Välillä saattaa mennä 2:kin viikkoa peseytymättä kun en mene mökille joka viikonloppu, mutta se ei ole tänä kesänä haitannut kun ei ole pahemmin ollut helteitä eikä ole siis hikoillutkaan. Talvisin peseydyn usein: 2 tai jopa 3 kertaa viikossa! Usein täytän ammeen oikein kuumalla vedellä ja saatan kylpeä tunninkin.
T: N32W

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu, oli kesä tai talvi. Käyn usein myös illalla, koska urheilen lähes joka ilta.

Vierailija
2/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, jos tuntuu siltä ja illalla. Naurettavaa tuollainen veden säästäminen ja olla käymättä suihkussa. Pikasuihku ei paljoa vettä vie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari viikossa.

Vierailija
4/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä niinkuin muulloinkin. Kerran päivässä.

Vierailija
5/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan, oikein helteillä 4-5 krt/ vrk, muuten aamuin illoin + sauna 3 x viikossa. Puolustuksekseni voinen mainita mieltymykseni henkilöhygieniaan.

Vierailija
6/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn kotona pesulla niin täytän ensin 10l ämpärin täyteen ja kaadan siitä kuupalla päälleni aivan kuten tekisin mökillä. Yksi ämpärillinen riittää mainiosti ja tämä säästää huomattavan määrän vettä tavalliseen suihkimiseen verrattuna.

Vierailija
7/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa viikossa kuten talvellakin. Aina mietitytt kuinka likaisia ihmisiä sitä onkaan, kun pitää kaksikin kertaa muka ravata päivässä suihkussa. Mä en esimerkiksi hikoile ollenkaan, en edes vaikka juoksisin. Kaks kertaa riittää, pysyy ihokin todella hyvänä.

Vierailija
8/23 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

metrot löyhkää päivittäin matkustellessa, juuri nämä kerran vuoteen kylpijät asialla. säästetään vettä!

Vierailija
9/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, kesät talvet. Esim. kaupassa kassajonossa kyllä haistaa kuka käy pesulla ja kuka ei, yöks !

Vierailija
10/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kertaa viikossa kuten talvellakin. Aina mietitytt kuinka likaisia ihmisiä sitä onkaan, kun pitää kaksikin kertaa muka ravata päivässä suihkussa. Mä en esimerkiksi hikoile ollenkaan, en edes vaikka juoksisin. Kaks kertaa riittää, pysyy ihokin todella hyvänä.

Voi hyvää päivää ! Olet itse vaan tottunut omaan hajuusi. Sääliksi käy kanssaeläjiäsi. Jos et hikoile, niin onkohan aineenvaihdunnassa jotain vikaa ;)

Vierailija
11/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut tosi kylmä kesä, joten ei ole tarvinnut käydä pesulla ihan joka päivä. Iho ei kuivu yhtä nopeasti eikä tarvitse laittaa kosteusvoidetta kovin usein. Käyn ehkä parin-kolmen päivän välein pesulla. Naaman ja kainalot pesen pari kertaa päivässä. 

Ai niin: Pesen myös pepun joka päivä. <3

Vierailija
12/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämpiää sauna joka ilta.

Vierailija
13/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy oma kaivo ja oma ranta niin ei tarvii vesilaskuista välittää. Kerran päivässä on tyypillinen suihkutiheys. Joskus tarvii käydä kahdestikin, jos tulee urheiltua. Tai jos on käynyt aamulla ja sit illalla menee saunaan.

Vierailija
14/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala teitä vedensäästäjiä! Tässä ei nyt varmaan puhuta niistä 30-45 minuutin suihkuista, joista on muissa ketjuissa ollut puhetta. Ei sinne suihkuun tarvitse asumaan jäädä. Olen atoopikko, kuivaihoinen. Käyn kesäaikaan lyhyessä suihkussa aamulla ja iltapäivällä vähän pitemmässä.  Muina vuodenaikoina käyn suihkussa kerran päivässä.

Nämä hajupommit julkisissa ovat oksettavia. Hien lemahdus, pinttynyt hiki vaatteissa, joillain sitä peittämässä hajuste, yöökks.  Tänä kesänä noilta paljailta hikisiltä yläkropilta on onneksi vältytty, se hyöty tämän kesän säistä on. Minulla on eräs kaveri, joka menee  aamuisin samalla metrolla töihin. Hän tulee aina omalta asemaltaan samaan vaunuun ja tarkoituksella samaan loossiin istumaan. Hänessä on haju, sellainen imelä  tunkkainen kuvottava haju - en tiedä tuleeko se pesemättömästä ihosta vai suusta. Vai sairaudesta? Nyt kärsin tuosta asiasta jo siinä määrin, että välillä jään toiseen vaunuun ja valehtelen, että en ehtinyt sinne etupäähän. 

Vierailija
15/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu niin kun aina ja iltaisin pikasuihku sillon kun oon harrastanut liikuntaa

Vierailija
16/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun käyn lenkillä, pesen naaman ja kainalot ennen lenkkiä ja lenkin jälkeen, varsinkin jos olen hikinen. Joka päivä ei tarvitse käydä suihkussa näin kylmällä ilmalla. Minua rupeaa palelemaan yleensä heti jos heitän vaatteet pois ja käyn sen takia kuumassa suihkussa. Iho kuivuu ja on ihan punainen sen jälkeen. :(

Vierailija
17/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi käydä pesulla, hiukset ihan rasvaiset. Viimeksi kävin kolme päivää sitten. Pesin hiukset kokeeksi vain kerran sampoolla. Yleensä pesen kaksi kertaa ja hiukset pysyy puhtaina pidempään.

Vierailija
18/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin. Meillä on tosi kuuma sisällö, hikoilen öisin itseni läpimäräksi, pakko käydä suihkussa jos aikoo lähteä ihmisten ilmoille. Iltaisin taas on pakko huuhdella siitepölyt hiuksista.

Vierailija
19/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa ja aina lenkin päälle pikasuihkun.(Joskus en käy "lenkkisuihkun" jälkeen illalla erikseen suihkussa,jos en oo enää hikoillut.)

Hiukset pesen n.3 kertaa viikossa.

Bidee-suihkulla huuhtaisen alapään aina vessareissun jälkeen,jos se vaan on mahdollista.Etenkin silloin,kun käyn kakkosella.Kotona ainakin aina näin.

Vierailija
20/23 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 krt viikossa nyt kesällä. Muulloin 4-5 krt viikossa, en harrasta säännöllisesti liikuntaa.