Kuvailin tyttöystävääni huonolla sanavalinnalla kaverilleni, nyt tyttöystävä sai tämän selville
Homma meni niin että kaveri linkkasi minulle videon missä nainen salakuvasi kadulla pienellä kameralla jossain kassissa tms. miten miehet tuijottivat hänen peppuaan takaa päin ja moni näistä miehistä lopuksi lähestyi naista. Vastasin kaverille että onneksi oma muijani on sen verran vaatimattoman näköinen ettei tarvitse olla kokoajan häätämässä muita miehiä pois. Noh tyttöystävä näki tämän vastauksen whatsapissa ja tietysti suuttui tuosta "vaatimattoman näköinen" ilmaisusta. Tarkoitin sillä siis että ei ole niin kaunis että erottuisi mitenkään massasta hirveästi, vaikka tietysti minun mielestäni hän on todella kaunis aina. Miten saan korjattua tämän väärinkäsityksen kun tyttöystävä puhuu jo erosta?
M25
Kommentit (8)
Kerro tarkoittaneesi, että hän pukeutuu sen verran hillitymmin ettei kropan koko upeus paljastu kaikille.
Naiset ovat liian tunteellisia että ymmärtäisivät tuollaisia vivahteita.
Ei tuota voi korjata. Mokasit niin pahasti. Sanasi vaikuttavat suoraan naisen itsetuntoon. Arvaa haluttaako häntä enää?
Ei kukaan nainen halua olla miehensä mielestä vaatimattoman näköinen. Nainen haluaa tuntea olevansa erityinen. Upea. Ainutlaatuinen juuri sen oman miehen silmissä.
Jos jotakin haluat tehdä ja tämä nainen on se kenestä haluat pitää kiinni niin anteeksipyyntö on paikallaan. Tähän anteeksipyyntöön kannattaa liittää treffikutsu ja varata pöytä naisen lempiravintolasta. Ehkä vielä viedä leffaankin. Tai huvipuistoon. Kasvitieteelliseen puutarhaan. Jonnekin, mistä naisesi nauttii.
Aika paha, en äkkiä kksikään miten tuon korjaisit. Jollain huumorilla ehkä? Mutta älä sentään väitä, että oli vitsi. Ei mene läpi.
Itse vanhempana naisena ymmärrän kyllä mitä tarkoitit. Mutta kaksikymppinen minä olisi hermostunut tuosta aivan kuin tyttöystäväsikin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat liian tunteellisia että ymmärtäisivät tuollaisia vivahteita.
Naiset ovat erilaisia kuin miehet, monessakin asiassa. Mutta naiset eivät ole liikaa yhtään mitään, vaan naisia, juuri sellaisia kuin heistä on luotu! Lakkaa alistamasta ja kasvata pallit! Tosimies antaa naisen olla juuri sitä mitä hän on.
Mitä väärinkäsitystä tuossa oli?