Miten miehet, jotka "eivät pissaa istuultaan", käyvät kakalla?
Siis ihmisen fysiologinen faktahan on, että kun kakkaat, pissa tulee samalla myöskin.
Kommentit (38)
Olen Aku Ankka eikä minulla ole housuja.
Tuossa on mallia kiinalaisesta vessasta,saa siinä istuakin. http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/03169/china-loo_3169407c.jpg
Vierailija kirjoitti:
Olen Muumipappa enkä voi kakata kun minulla ei ole pyllynreikää
Voi sinua raukkaa. Mahtaa olla hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan ,kuonan joutuu imemään pilssipumpulla suun kautta kerran viikossa. Sen takia olen muuten niin kova merenkävijä.
Miten emaskuloitunut täytyy miehen olla, jos alkaa kusemaan istualteen naisia miellyttääkseen? Ja toisaalta miten outoja ovatkaan naiset, jotka jaksavat aina jauhaa miesten kusemistavoista?
Vierailija kirjoitti:
Miten emaskuloitunut täytyy miehen olla, jos alkaa kusemaan istualteen
Paskannatko istualteen ja jos, niin miksi?
Ne paskoo ensin housuihinsa, sitten laskee ne alas ja karistelee ylimääräiset pois.
Sitten pissaavat pystystä. Usein jopa pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kakka sitten suun kautta ulos? :-O
Käsittääkseni näiden henkilöiden mielestä on kuitenkin ok virtsata istuen, jos samalla ulostaa.
Itse olen joskus kakannut kovassa kusihädässä ilman, että olisin virtsannut eli kyllä tämä on hyvinkin mahdollista, harvoin vaan tarpeellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskannan. En osaa paskantaa muullakaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten emaskuloitunut täytyy miehen olla, jos alkaa kusemaan istualteen naisia miellyttääkseen? Ja toisaalta miten outoja ovatkaan naiset, jotka jaksavat aina jauhaa miesten kusemistavoista?
Riippuu siitä kykeneekö virtsaamaan niin, ettei sotke paikkoja. Mulla ihan miespuoliset kaverit raivoaa jatkuvasti yhdelle kaverille, että sen pitäisi istua, tai sitten edes siivota jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskannan. En osaa paskantaa muullakaan tavalla.
Ja samalla kun paskannat pissaat myös. Istualteen. Joka tapauksessa istut pöntöllä paskantaessasi mikä on mielestäsi "akkojen hommaa" eli joudut nöyrtymään paskahädän edessä.
On käytännöllistä kusta ja paskantaa yhtä aikaa. Mutta ei ole käytännöllistä tehdä istumapissaa tyttöjen taaan, kun sen voi hoitaa seistenkin. Tuollaiset miehet käyvät varmaan puskapissallakin istuen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi pissiä istuen? Tyttömäistä touhua sellainen.
Pikkupojat pissaavat seisaallaan, MIEHET istuallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi pissiä istuen? Tyttömäistä touhua sellainen.
Pikkupojat pissaavat seisaallaan, MIEHET istuallaan.
Ei näin. Älkää yrittäkö luoda miehille mitään tarpeettomia sukupuolirooleja, joita on noudatettava ollakseen "MIES". Se ei johda mihinkään hyvään.
Ennen kuin heittää noita tyttömäisyys-kommentteja kannattaa muistaa, että kuka tahansa voi joutua loppuelämäkseen vaikka pyörätuoliin ja silloin tuskin kuset seisten eikä se tee sinua sen naisellisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin heittää noita tyttömäisyys-kommentteja kannattaa muistaa, että kuka tahansa voi joutua loppuelämäkseen vaikka pyörätuoliin ja silloin tuskin kuset seisten eikä se tee sinua sen naisellisemmaksi.
Ne on vaan trolleja, eikä edes nuo trollit kohdista vitsejään miehiin, jotka pakon sanelemana (pyörätuoli, eturauhasvaivat jne) kusevat istualteen, vaan lähinnä näihin miehiin, jotka vaimon vaatimuksesta istuvat kusella käydessään ja yrittävät kovasti vakuutella kuinka ovat tosimiehiä.