Menisittekö lomalle, joka kustantaisi yhteensä 1000€?
Hostellineen, matkakuluineen ja edulliseen ruoka- ja shoppailubudjettiin, jos teidän pitäisi säästää 15 000 muuhun? Tuntuu siltä, että tarvitsen lomaa, mutta kaikki äkkilähdöt on niin kalliita vaikka kuinka yrittäisi halvalla päästä.
Kommentit (7)
En ole ihan varma ymmärsinkö oikein, mutta jos tarkoitat että raaskisinko käyttää tonnin lomaan siitä huolimatta että pitäisi saada säästettyä 15 tonnia johonkin isompaan asiaan niin kyllä. Ellei se 15 tonnin säästäminen olisi kokonaan kaatumassa tähän ja aiheuttamassa suuria ongelmia, valitsisin kyllä pitää vähän taukoa säästämisestä ja käyttää sen yhden tonnin lomaan. Jos ei ikinä pidä taukoa niin alkaa oikeasti ottaa päähän säästää.
Sellaiseen lomaan pitäisi säästää ainakin 10 kuukautta vähintään. Ja sekin raha pitäisi säästää käteisenä sossulta piiloon.
Mitä pidempään on lomalla, sitä halvemmaksi tulee per päivä. Esim yksiön vuokraus kuukaudeksi espanjasta 300€ vrt viikko hotellissa 400€. Jos olet etätöissä yms, niin kannattaa ihmeessä ottaa oikein pitkä reissu.
Hostelli? HoStelli?! Pitää säästää muuhun?
Mietipä itse nyt. Loma ei ole ihmisoikeus.
Olet kenties sössinyt asiasi, ja se rassaa ja sitten lomalle sössimisestä, koska, saanko arvata, erityisherkkä keskivaikea masennus ja maitokin kaatui?
Jos olet jo kertaalleen sössinyt, niin nyt kerjäät siunausta jatkosössimisille?
Vierailija kirjoitti:
Olet kenties sössinyt asiasi, ja se rassaa ja sitten lomalle sössimisestä, koska, saanko arvata, erityisherkkä keskivaikea masennus ja maitokin kaatui?Jos olet jo kertaalleen sössinyt, niin nyt kerjäät siunausta jatkosössimisille?
Anteeksi mitä? En ole sössinyt mitään, haluan vain lomalle. Ja pitäisi säästää koska haluan HANKKIA yhden kalliin asian, mutta en ole mitään velkaa mihinkään enkä kellekään. 1000€ on vain monen kuukauden säästöt, joten se on pieni takapakki jos nyt lähdenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet kenties sössinyt asiasi, ja se rassaa ja sitten lomalle sössimisestä, koska, saanko arvata, erityisherkkä keskivaikea masennus ja maitokin kaatui?Jos olet jo kertaalleen sössinyt, niin nyt kerjäät siunausta jatkosössimisille?
gtfo
Jos tonnilla saa kivan loman niin todellakin menisin.