Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syylä tms näppylä nenässä, miten päästä eroon?

Vierailija
04.08.2017 |

On siis ollut pieni näppylä nenänpäässä jo useamman vuoden. En ole oikein jaksanut miettiä mikä se on, tai että siitä pitäisi päästä eroon, kun on kuitenkin melko huomaamaton. Nyt kuitenkin kun aloin jalkapohjien syylille/känsille miettiä hoitoa, niin mietin pitäiskö tuohon nenänpäähän laittaa jotain syylävoidetta, teippiä tms kans?

Kellään kokemuksia syyllistä nenässä/kasvoissa? Miten olette päässeet eroon niistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän noituutta niin ei kasva sieneksi.

Noin muuten niin nenä on täynnä isoja vuokosia. Lienee tukos ja tulehdus eikä niinkään syylä. Joten eiku puristamaan,leikkaamaan ja puhdistamaan jollai spriillä.

Vierailija
2/5 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku ihmeellinen paksukuorinen rakkula nenänpäässä, välillä huomaamattomampi, välillä alkaa kasvaa ja äityy punaiseksi. Joskus olen neulalla puhkaissut, sisältä valui hiukan kudosnestettä, mutta ei auttanut: näppylä kasvoi uudelleen, ehkä entistä ehompana! Ei siis ollut syylä ainakaan.

Ajattelin, että sen voisi kuivattaa pois. Eri menetelmiä olen käyttänyt. Tehokkain ja hellävarainenkin on sinkkivoide! Laitan sitä usein illalla näpyn/rakkulan päälle, jos on esim. auringosta ärtynyt.

Myös tietty hammastahna käy "voiteena", sillä se sisältää sinkkiä: Oral B Pro Expert.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksilla, kirveellä tai veitsellä.

Vierailija
5/5 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pois verruksiinilla. Varovasti ettei jää jälkiä. Kannattaa tehdä hoito pidemmän loman aikana niin ei tarvitse liikkua julkisilla paikoilla syylävoide naamassa.

Minulla tosiaan syylä tuli kun leikin mustan magian kanssa liikaa. Syylä on edelleen vartalossa muttei enää näy.