Mistä lääkkeestä olette saaneet parhaan avun ja vähiten sivuoireita ahdistukseen/paniikkiin
Kommentit (27)
Propral kohtauksittaiseen paniikkiin/ahdistukseen 👍
Vierailija kirjoitti:
Propral kohtauksittaiseen paniikkiin/ahdistukseen 👍
Saako helposti/koukuttaako? Mitä oireita siitä tulee?
Sertraliini ja ketipinor (pahimpaan invalidisoivaan ahdistukseen, kun ei voi nukkua tai olla paikallaankaan).
Xanor 2 mg nopeavaikutteinen tabletti.
B12 vitamiini maksalaatikosta puolukkahillolla ja vahva kamomilla tee (sisältää samanlaista yhdistettä kuin kannabisöljy, mutta laimeampaa)
Se mikä minulla on helpottanut, on lääkehoidon, terapian ja asioiden oman työstämisen yhdistäminen. Hyvin harvoin nykyään tarvitsee kohtauslääkettä.
terveellinen ruokavalio ja riittävästi lepoa
Propral on rytmihäiriölääke. Se ei koukuta. Vaikutus perustuu siihen, että se laskee pulssia. Sivuoireena voi olla verenpaineen lasku.
Bentsot on hyviä, esim. Opamox. Toisilla ne kyllä koukuttaa helposti. Mulla ei koukuttanut, ja sivuvaikutuksia ei ollut ollenkaan. Tosin annos oli pieni ja käyttö hyvin satunnaista.
Atarax on väsyttävä antihistamiini joka mulla toimii hyvin rauhoittavana. Ei koukuta eikä ole mulla ollut sivuvaikutuksia.
Nykyään toimii parhaiten jooga ja hengitysharjoitukset, joskus lisänä tuo Atarax.
Opamox on ainoa, propral vie vain fyysiset oireet. Opamoxin aikana myös aivot jotenkin rentoutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Propral on rytmihäiriölääke. Se ei koukuta. Vaikutus perustuu siihen, että se laskee pulssia. Sivuoireena voi olla verenpaineen lasku.
Bentsot on hyviä, esim. Opamox. Toisilla ne kyllä koukuttaa helposti. Mulla ei koukuttanut, ja sivuvaikutuksia ei ollut ollenkaan. Tosin annos oli pieni ja käyttö hyvin satunnaista.
Atarax on väsyttävä antihistamiini joka mulla toimii hyvin rauhoittavana. Ei koukuta eikä ole mulla ollut sivuvaikutuksia.
Nykyään toimii parhaiten jooga ja hengitysharjoitukset, joskus lisänä tuo Atarax.
Henkisesti kaikki hauska koukuttaa, mutta propal salpaa adrenergisiä reseptoreja ja silloin niistä tulee yliherkkiä ja, kun propalit lopettaa niin adrenaliini vaikuttaa tavallista kovemmin ja se aiheuttaa ahdistusta, korkeaa verenpainetta ja muuta.
Raittiudesta.