Jos saisit päättää, olisitko kaksi vuotta suljettuna asuntoosi vai 6kk vankilassa?
Oletetaan nyt että sinulle tuotaisiin päivittäin ruoka ja voisit hyödyntää niitä asioita joita sinulla on?
Kommentit (27)
Riippuu vähän vankilasta. Jos olisi sellainen "rento" avovankila, niin sitten ennemmin siellä 6kk. Mutta jos olisi joku kovien kriminaalien keskusvankila, niin sitten ennemmin 2 vuotta kotona.
Ihan sama. Käytännössähän melkein olen ollutkin jo vuosikymmenen.
Mä menisin vankilaan. Voisi tulla eri näkökulmia ja siellähän on itse asiassa aika "hyvät" oltavat
Asunnossani koska täällä on yksityisyys, tilaa, netti, poikaystävä ja koira ja vapaus olla ja tehdä mitä haluaa.
Vankilassa. Siellä on sosiaallista elämää, mahdollisuus käydä töissä, opiskella, jne.
Asunnossani, olettaen että saisin haluamani asiat ovelle toimitettuna.
Helppo! Kotiin tietenkin eikä tekis edes tiukkaa 😁. T. Introvertti.
Menisin vankilaan koska vaihtelu virkistäisi, ja joku 6 kk menee todella nopeasti.
Tää on helppo valinta, kotona tietenkin. Paremmin sitä kotona voisi pitää yhteyttä läheisiin kuin vankilassa, luulisin. Vai saavatko vangit nykyään soitella ja käyttää nettiä ym. rajoittamattomasti? Lisäksi vankilassa on kaikenlaisia hörhöjä, joita pitäisi pelätä, joten voi joutua olemaan sellissä aivan totaalisen yksin. Varmaan tulisin hulluksi siellä.
Mikäs siinä vankilassa ollessa oma pieni kämppä, tv, tietokone, pleikka, tms. Ei tartte maksaa vuokraa ja valtio maksaa ruuat...
Jumankauta mä haluun vankilaan!
Vankilassa. Ottaisin sen kunto/laihdutuskuurina ja meditoisin ja lukisin. Jos en omassa asunnossakaan pääsisi ulkoilmaan/luontoon niin kai se olisi yks lysti olla vankilassa.
Kämpässäni minä olen viimeiset pari vuotta käytännössä viettänytkin.
Vierailija kirjoitti:
Helppo! Kotiin tietenkin eikä tekis edes tiukkaa 😁. T. Introvertti.
Näin. Oma rauha, ei ilmeisesti työssäkäyntiä ja palvelu paranee, kun ruoatkin kannattaisiin ovelle. Mikä rangaistus tuo on?
T: toinen
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä vankilassa ollessa oma pieni kämppä, tv, tietokone, pleikka, tms. Ei tartte maksaa vuokraa ja valtio maksaa ruuat...
Jumankauta mä haluun vankilaan!
Vankilassa joutuisi varmaan tekemisiin toisten vankien kanssa, jotka eivät olisi kaikki mukavia. Vai saako siitä itse päättää?
Koti mieluummin, olen vielä neitsyt.
M32
Vankilaan. Tää koti on jo melkein vankila.
Vankila, jos Suomessa. Voi vaan röhnöttää puoli vuotta. Valmiit ruuat ja ei kotitöitä. Kuulostaa jo melkein lomalta :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Käytännössähän melkein olen ollutkin jo vuosikymmenen.
Palstamarttyyri paikalla.
Kumpaan saa paremmat napit?