onko se psykoosissa karannut kaheli jo löydetty Vantaalla?
Kommentit (22)
Varmasti vaarallinen, kun sitä on poliisien toimesta etsitty helikopterein ja maassa.
Ei tavallista psykoosihullua lähdetä noin massiivisesti etsimään.
Sitä on ollut vähän vaikeaa erottaa muista vantaalaisista.
Minäkin haluaisin tietää, kun tässä Koivukylän lähellä asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pelottavaa, kun näitä tuntuu nykyään olevan siellä sun täällä. Toivottavasti ainakaan kukaan ulkopuolinen ei tällä kertaa pääse hengestään.
lähipiiristä ei niin väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pelottavaa, kun näitä tuntuu nykyään olevan siellä sun täällä. Toivottavasti ainakaan kukaan ulkopuolinen ei tällä kertaa pääse hengestään.
Luen myös lähipiirin ulkopuolisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan puskaradion mukaan ei.
Miten tämän puskaradion oikein löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheensäkö tuo tappaisi?
Eli perusvantaalainen ,sulautuu massaan.
T.Vantaalainen
Miten ne sen löytäisi, kun eivät ole kuukausiin löytäneet edes vankilasta karannut paloittelumurhaaja
Markus Pasi Pönkää? Vaikka isänsä istuu Nuorisosäätiön hallituksessa ja vuokraa pojalleen asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti vaarallinen, kun sitä on poliisien toimesta etsitty helikopterein ja maassa.
Ei tavallista psykoosihullua lähdetä noin massiivisesti etsimään.
Eikä edes tavallista paloittulumurhaajaa (Pönkä).
Juu minäkin olen vapaalla jalalla ja vielä ihan ilman lääkitystä. Varokaa!
t:kaheli
Peijaksessa yksi kolmesta suljetusta osastosta muutettiin avo-osastoksi. Samalla osastopaikkojen määrää vähennettiin niin, että koki Vantaan ( ja kehyskuntina ainakin Kerava) asukasmäärälle on alle 50 osastopaikkaa. 16 potilaan päiväosastot lopetettiin kokonaan, ja jo nyt ylipaikoilla täytetty avo-osasto voi ottaa 4 potilasta kerrallaan. Hoitojaksojen keskimääräinen pituus Peijaksen osastoilla on 17 vrk. Eli jos joku psykoosipotilas on hoidossa 6 viikkoa, pyöröovi heilauttaa potilaita ulos 2-3 vrk hoitojakson jälkeen. Kellokosken sairaala on ottanut pidempää hoitojaksoa tarvitsevia potilaita hoitoon, mutta sairaala tullaan sulkemaan 2019 vuoteen mennessä.
On kaunis ajatus että meidät mielenterveyspotilaat hoidetaan avohoidossa. Tilanne, jossa potilas ei joudu vaan pääsee sairaalaan, lienee tuskin ideaali. T bipolaarihäiriöinen, yli 30 hoitojaksoa takana
Päiväkummussa eilen ilmeisesti liikuskellut (lähde puskaradio), Hesarin mukaan havaintoja tänään Koivukylästä.
Jospa nyt ei käytettäisi sanaa "kaheli".
Psykoosi on sairaudentila,joka on hyvin tuskallinen itse henkilölle. Olen itse sairastanut vakavan masennuksen,jossa aloin saada niin voimakkaita ahdistus- ja pelkotiloja viikkojen unettomuuden vuoksi,että olin lähellä psykoosia. Onneksi läheiseni auttoivat minut lääkärille, kun omat voimat loppuivat. He ymmärsi tilanteeni ja masennuslääkkeiden sekä pitkän terapian myötä paranin. Joo,ja ihan olen tavallinen työssäkäyvä perheenäiti.
Vitsit kaheleista eivät minua naurata, mutta toki herättävät myötätuntoisen hymyn. He, joita elämä ei ole (vielä) satuttanut, puhukoot sitten noin.
Toivon,että monen ei tarvitsisi mielenterveyden luhistumista kokea. Kukaan ei vain voi tietää, mitä oman elämään, puolison tai omien lasten tai lastenlasten kohdalle sattuu.