Miksi lapsiperheet asuvat kerrostaloissa?
Eikö tule mieleen, että kaikki eivät välttämättä halua kuunnella sitä rappukäytävästä kantautuvaa huutoa ja itkua joka toinen päivä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla jotain "lapsettomia" kerrostaloja eli rakennettaisiin vain pieniä asuntoja
Tämä olisi kyllä aivan mahtavaa. Vielä kun olisi vielä tupakointikielto siihen päälle, niin ai että!
Ja tuohon kun lisätään vielä, että vain rauhalliset asukkaat ja ei bileitä / kovaa musiikkia, niin täydellinen asuinpaikka. Mutta omaan korvaan kuulostaa, että pieniä asuntoja = opiskelijabileitä joka vko.loppu.
Aika harvalta opiskelijalta löytyy 200k€ kämppään
Aika moni sijoittaja ostaa asuntoja ja vuokraa eteenpäin, sillä tavalla saa helposti maksettua lainan ym. takaisin ja voittoa.
Mun opiskelijatutuista likimain kaikki asuvat hoasilla tai osakunnissa. Ne jotka ovat vuokralla yksityisellä, paahtavat viikonloppuisin töissä eivätkä biletä
Olen kyllä itse opiskelijana asunut ihan yksityisillä. Mutta tosiaan, pitää niitä bileitä työssäkäyvätkin, eli olisi kai pitänyt laittaa opiskelijabileiden sijaan "bileistijät".
Kärsivä asukas on poissa kotoaan joka toinen päivä, mutta lapset kirkuvat ja huutavat taatusti joka ikinen päivä. Kokenut saman, eri osoitteissa. Aina muuton jälkeen on se ihana odotuksen tunne, että jospa ei täällä...ja itse olen rauhallinen asukas, joka muuttanut joka kerran muista syistä, kuin häädön saatuani :D