Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidiksi 30-vuotiaana, 34-vuotiaana, 42-vuotiaana. Mielipiteesi?

Vierailija
04.08.2017 |

Isä saman ikäinen kuin äitikin. :)

Janna Juulia, s.22.9.1996. <3
Janette Josefiina, s.23.10.2000. <3
Juuso Joakim, s.6.5.2008. <3

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mielipidettä asiasta, ainostaan haukotus pääsi.

Vierailija
2/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät nimet, tosin vähän sama kaava kuin mulla, oli 25-41v (1994, 2000, 2002 ja 2010).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-nimiä. Oks.

Vierailija
4/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mieltä.

Vierailija
5/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset kirjoitukset ovat ihan turhaa huomion kerjäämistä. Ketään ei kiinnosta.

Siinä sulle mielipidettä.

Vierailija
6/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ikäerot ja liian vanhana viimeinen lapsi.

Vierailija
7/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 24, 28 ja 32

Vierailija
8/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät nimet ja viimeisen kohdalla vähän turhan vanha äiti. Olen itse 36 ja odotan kolmatta, pidän myös itseäni vanhahkona äitinä.

Vierailija
9/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVVK

Vierailija
10/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämää. Kaikkien nimet samankaltaisia, tylsää minusta, mutta joku tykkää.

Vierailija
11/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä lasten nimi- ja syntymäpäivälistaus on olevinaan? Mautonta. Eikö se riitä, että kerrot minkä ikäisenä olet saanut apsesi ja kerrot oman mielipiteen iän suhteen.

Vierailija
12/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 40-vuotias, kun sai mut. Isä oli 43-vuotias. En halua suoda omille lapsilleni sitä samaa nöyryytystä, minkä itse kävin läpi nuorempana.

Vierailija
13/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli 40-vuotias, kun sai mut. Isä oli 43-vuotias. En halua suoda omille lapsilleni sitä samaa nöyryytystä, minkä itse kävin läpi nuorempana.

Ajattelen ihan samoin, mun äiti oli 20v ja isä 18v.

Vierailija
14/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymästäsi asiasta mulla ei ole mielipidettä, mutta siitä on, että kirjoitat perheestäsi tunnistettavasti av:n kaltaiselle sivustolle: täysin älytöntä!

Vierailija
15/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kasvanut täysin wt-lähiössä mistä sikiää teiniäitejä tai landelta. Omat vanhempani saman ikäisä ja niin about 80 prosenttia luokkakavereistani. Asuttiinkin pääkaupunkiseudulla hyvällä alueella, eli urat ja talous kunnossa kaikilla ennen lapsia. Ei mitään ongelmaa vanhempien iässä.

Vierailija
16/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta eipä sille lapsenteolle mitään ikärajaa oikeastaan ole, kunhan kummatkin on täysi-ikäisiä ja jonkinlainen toimeentulo löytyy, niin ei siinä. Ärsytti vaan pienempänä, kun muiden vanhemmat oli just jotain 35, niin omat vanhemmat oli jotain +50, ja sain kuulla siitä niin usein, että välttelin näyttäytymistä vanhempieni seurassa, ja jos joku kysyi niin valehtelin vanhempieni iät nokkelasti.

Nyt, 21-vuotiaana, olen vihdoinkin hyväksynyt tilanteen ja suostuin isä-tytär tanssiin wanhojentansseissa :'D.

Vierailija
17/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kasvanut täysin wt-lähiössä mistä sikiää teiniäitejä tai landelta. Omat vanhempani saman ikäisä ja niin about 80 prosenttia luokkakavereistani. Asuttiinkin pääkaupunkiseudulla hyvällä alueella, eli urat ja talous kunnossa kaikilla ennen lapsia. Ei mitään ongelmaa vanhempien iässä.

Ikäväksesi paljastan, että isäni on menestyneen firman toimitusjohtaja, ja äiti juristi ;).

Vierailija
18/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä lasten nimi- ja syntymäpäivälistaus on olevinaan? Mautonta. Eikö se riitä, että kerrot minkä ikäisenä olet saanut apsesi ja kerrot oman mielipiteen iän suhteen.

Oma mielipiteeni on se että olen saanut oikein hyvän ikäisenä lapset, aikuisena ja elämää jo nähneenä. Tuon ikäisenä meillä olikin toivomus saada miehen kanssa lapset ja se toteutui! En olisi halunnut saada lapsia esimerkiksi 18-29v koska sillon elettiin nuoruutta, nautittiin vapaudesta, biletettiin jne. Keskityin tuon ikäisenä myöskin työntekoon. Miehenikin tapasin vasta 22-vuotiaana ja aloimme samana vuonna seurustelemaan. Lasten ikäerot ovat mielestäni myös sopivat, en halunnut kaikkia lapsia samaan syssyyn koska raskaus kuitenkin kestää aina 9kk ja synnytyskivut ovat olleet minulla helvetilliset, niin halusin antaa keholle aina rauhassa aikaa palautua edellisestä raskaudesta ja en halunnut myöskään kokea synnytystä heti uudelleen! Teimme kuitenkin kolme lasta koska rakastamme lapsia ja haaveilimme perheestä jossa lapsilla on sisaruksia. Kotiäitinä olin 30-38v, ennen kuopuksen syntymää muutaman vuoden töissä ja sit jälleen kotiäitinä 42-46v, kunnes palasin takaisin työelämään.

Vierailija
19/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta eipä sille lapsenteolle mitään ikärajaa oikeastaan ole, kunhan kummatkin on täysi-ikäisiä ja jonkinlainen toimeentulo löytyy, niin ei siinä. Ärsytti vaan pienempänä, kun muiden vanhemmat oli just jotain 35, niin omat vanhemmat oli jotain +50, ja sain kuulla siitä niin usein, että välttelin näyttäytymistä vanhempieni seurassa, ja jos joku kysyi niin valehtelin vanhempieni iät nokkelasti.

Nyt, 21-vuotiaana, olen vihdoinkin hyväksynyt tilanteen ja suostuin isä-tytär tanssiin wanhojentansseissa :'D.

Ei se vika ole vanhemmissasi, vaan niissä ilkeilijöissä jotka haukkuvat.

Vierailija
20/22 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäväksesi paljastan, että isäni on menestyneen firman toimitusjohtaja, ja äiti juristi ;).

Tuo ei ole mikään leijumisen aihe. Yhtä hyvät ammatit on kun isä on metsäkoneen kuljettaja ja äiti fysioterapeutti. :)