Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätät astiat pöytään, vaikka ne kuuluisi siivota itse?

Vierailija
04.08.2017 |

Suuri osa kyllä siivoaa omat jälkensä ihan asiallisesti, mutta aika paljon löytyy niitäkin, jotka ilmeisesti kuvittelevat olevansa kyseisen käytännön yläpuolella.

Siis, miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua Suomeen yhtään työtöntä lisää, kannatan työpaikkojen säilymistä ja lisäämistä.Siksi.

Ei astioiden pöytään jättäminen palkkaa ravintolaan lisää työntekijöitä, vaan vaikeuttaa siellä olevien työtä.

Mistä lähtien kukaan muu kuin yrittäjä on ketään palkannutkaan? Hä?

Mutta jos asiakkaat säännönmukaisesti lakkaisivat siivoilemasta jälkiään, sinne olisi pakko ittaa lisää henkiläkuntaa, koska roskia täynnä olevat pöydät eivät myy. Simple as that.

Tämä on samaa kuin markettien itsepalvelukassat. Yrittäjän mielestä kivaa, että asiakkaat hoitavat itse hommat, mutta työpaikkojen määrän kannalta huono idea.

Oletko sitten valmis maksamaan ostostesi hinnassa lisätyöntekijöiden palkan? Jos olet, mikset saman tie asioi sellaisessa paikassa missä on pöydän siivoaminen sisältyy hintaan?

Vierailija
22/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttimaista ja lapsellista mielenosoitusta jättää astiat pöytään. Onneksi meillä niitä ei tarvitse siivota aasiakkaiden puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua Suomeen yhtään työtöntä lisää, kannatan työpaikkojen säilymistä ja lisäämistä.Siksi.

Ei astioiden pöytään jättäminen palkkaa ravintolaan lisää työntekijöitä, vaan vaikeuttaa siellä olevien työtä.

Mistä lähtien kukaan muu kuin yrittäjä on ketään palkannutkaan? Hä?

Mutta jos asiakkaat säännönmukaisesti lakkaisivat siivoilemasta jälkiään, sinne olisi pakko ittaa lisää henkiläkuntaa, koska roskia täynnä olevat pöydät eivät myy. Simple as that.

Tämä on samaa kuin markettien itsepalvelukassat. Yrittäjän mielestä kivaa, että asiakkaat hoitavat itse hommat, mutta työpaikkojen määrän kannalta huono idea.

Oletko sitten valmis maksamaan ostostesi hinnassa lisätyöntekijöiden palkan? Jos olet, mikset saman tie asioi sellaisessa paikassa missä on pöydän siivoaminen sisältyy hintaan?

Jos osaat lukea, varmaan huomasitkin jo ketjussa sen yleisen tosiasian, että aina sitä valintaa ei voi tehdä. Hyvin harvoin baareissa esim. jo ovella lukee, että täällä on itsepalvelu paitsi ruuan haun, myös siivoamisen suhteen.

Toiseksikin se hinta kun ei todellakaan välttämättä heijasta sitä, että asiakkaan oletetaan hoitavan tarjoilun ja pöytien siivoamisen itse.

Kolmanneksikin aina sitä palveluvaihtoehtoa ei ole. Jos on, menen sellaiseen kyllä.

Vierailija
24/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hoitaa tiskit ja tuollaiset.

Vierailija
25/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne paikkaan on yleensäkään pakko mennä, jos astioiden itse siivoaminen niin häiritsee? Mitä järkeä on vain mennä osoittamaan mieltä siitä? Ei varmasti ole kenellekään kohtuuton vaiva lähtiessä siirtää omia tiskejään tiskikärryyn ja mahdollisesti roskia sen viereiseen roskikseen, jos sellainen on. Ihan viitsimiskysymys.

Niiden pöytien siivoamiseen erikseen menee työaikaa, mitä ei ole huomioitu työtehtävissä, ja näin se on pois muiden työtehtävien ajasta. Sitten kai on turha marista, jos joutuu odottelemaan, kun myyjien pitää hoitaa ne ylimääräiset siivoamiseen normijuttujen sijaan.

Vierailija
26/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä? Kotona, töissä..?

Mä teen kotona mitä huvittaa.

Vierailija
27/27 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jättää, jos ruoka ei vastaa hänen mielestä hintaansa tai muuten erityisen kökkö palvelu tms. Jos on tyytyväinen vie tarjottimen.

Jättääkö hän pettyneen kauppareissun jälkeen ostoskärrytkin keskelle käytävää tai parkkihalliin?[/quote

Mä jätän ostoskärryt parkkipaikalle vaikka olisin kuinka tyytyväinen kauppareissuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän