Olin tapailemani miehen luona yötä ja tuossa se nyt istuu Skypettämässä kaverinaisensa kanssa
Olemme tapailleet jo joitakin kuukausia. Nähdään melkein joka päivä ja nyt sain tietää, että miehellä on joku kaverinainen, joka on hänelle ilmeisesti todella tärkeä. Heti aamusta piti soittaa Skypellä naiselle, koska nainen on Shanghaissa vaihdossa. Tuossa ne nyt rupattelee hiljaisella äänellä, nainen kikattaa kuin pikkutyttö ja minä leikin nukkuvaa peiton alla. En tiedä miksi minua riepoo tämä. :(
Kommentit (22)
Varmaan se ettet ole tavannut naista ja koet hänet uhaksi.
Tapailen itsekin miestä jolla yksi läheinen ystävä on nainen. Olemme tavanneetkin ja minulle asia on ok. Tulen myös hänen kanssaan hyvin toimeen ja en pitäisi mahdottomana ajatuksena, että voisin itsekin ystävystyä tämän naisen kanssa.
Mulla oli vastaava tilanne miehenä. Yksi syistä miksi en pystynyt olemaan naisen kanssa...kaverimiehet ja heidän kanssa ryyppääminen ja ilmeisesti nukkuminen, varmaan seksikin. Liian ahdistavaa minulle ja eihän tuota kieltääkään voi.
Kannattaa ehkä yrittää keskustella asiasta kuitenkin. Toisaalta kavereita saa olla ja kiellot ovat rajoittamista ja henkistä väkivaltaa.
Eikö se ole hyvä että on kavereita? Sellainen sosiaalisesti taidoton kilttimies, jolla ei ole ollenkaan kavereita, olisi ällöttävä.
tietenkin sinua loukkaa ja ärsyttää, kun mies yhteisen yön jälkeen siirtyy kikattelemaan toisen naisen kanssa. sehän tuntuu lähinnä pettämiseltä siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole hyvä että on kavereita? Sellainen sosiaalisesti taidoton kilttimies, jolla ei ole ollenkaan kavereita, olisi ällöttävä.
On niitä muitakin tapauksia joilla ei ole käytännössä kavereita kuin pelkästään sosiaalisesti taidottomat. Itse olen melko introverttinen, mutta pintapuolisesti kyllä kohtelias ja osaan käyttäytyä, eikä kavereiden saaminen ole minulle hankalaa. Minua ei vain kiinnosta suurinosa ihmisistä, he ovat tylsiä.
Tuon miehen on turha haaveilla kumppanista. Itsekästä, miksei voi hoitaa tuttavuuksiaan kun et ole paikalla? Haluaa selvästi osoittaa sinulle, että ei tule sitoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on normaali mies, niin ne kaveritkin on miehiä.
Nouse ylös ja käy moikkaamassa naista miehen selän takaa.
Minua tuossa häritsisi se, että sinä jäät huomiotta. Skypettää voi vaikka silloin kun on yksin.
Puhu asiasta suoraan. Jos mies hyökkää ja haukkuu mustasukkaiseksi, niin se on huono merkki. Mustasukkaisuudestakin pitää pystyä puhumaan ilman kiihkoilua.
Kumpi sua harmittaa, se että skypettää kaverin kanssa vai se että kaveri on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Tuon miehen on turha haaveilla kumppanista. Itsekästä, miksei voi hoitaa tuttavuuksiaan kun et ole paikalla? Haluaa selvästi osoittaa sinulle, että ei tule sitoutumaan.
Kauhean paljon merkitystä saat ladattua yhteen puheluun. Ei tullut mieleen, että sillä toisellakin naisella voi olla oma elämänsä ja aikataulunsa. Ja aikaerokin aiheuttaa omat vaikeutensa yhteyden pitoon. Kaikki muiden toimet eivät liity sinuun, ei hyvässä eikä pahassa.
Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Mitä sillä on väliä mitä sukupuolta ne kaverit ovat?
Onko tämä joku sukupolvi kysymys, vai mistä tämä "miehet ja naiset eivät voi olla kavereita"-ajattelu kumpuaa?
Itse olen 1985-syntynyt, ja on ihan lapsesta asti ollut kavereina aina kumpaakin sukupuolta, ja niin on koko kaveripiirilläni aina ollut, vaikka kaupunkia on tullut vaihdettua ja ystäviä lisää ym. En ole siis livenä koskaan kuullut kenenkään sanovan mitään tuon kaltaista. Ainoastaan täällä palstalla olen tuollaiseen ajatteluun törmännyt. Surullista olisi jos jommankumman sukupuolen kanssa hengaaminen olisi kiellettyä.
Minulla on useita läheisiä naispuolisia ystäviä ollut läpi elämän ja uusia tuttavuuksia toki tulee silloin tällöin. Vaimollani on enemmän varmaankin miespuolisia ystäviä kuin naisia.
Emme ole ikinä ajatelleet että sillä sukupuolella olisi mitään merkitystä, tai kyllä kukaan muukaan tuntemistani ihmisistä.
Ne joiden mielestä miehet ja naiset eivät voi olla kavereita, niin minkä ikäisiä olette?
Paljon saat selville just tuosta naisen elekielestä: kyllähän sen erottaa kikatteleeko ja flirttaileeko selvästi (mies ei aina tajua tai ei-muka-tajua) vai onko puhdasta kaverijuttua.
Voi olla myös, että mies ajattelee kaveruutta ja se nainen jotain muuta(kin).
Kokeilisin tuota, että nousisin hiljaa ylös ja menisin miehen selän taakse niin, että se näkyisi sille naiselle. Miten nainen reagoi, miten mies.
Jos mies suuttuu, että näyttäydyit naiselle, niin sano "viattomana", että miksi ihmeessä kun kerran olette sen naisen "vain" kavereita.
Jos pysyt sängyssä ja vain seuraat puhelua, niin voit kyllä puhelun jälkeen jotenkin ottaa asian puheeksi, ettäe sim. miksi soitti heti aamulla ja kuunnella sitten mitä mies sanoo ja miten reagoi.
Minua kyllä harmittais myös miksi pitää heti mukavan yön jälkeen ja minun aikana skypetetellä ellei ole mitään pätevää syytä.
Minusta on eri asia, jos on kaveriporukoita, joissa on molempia sukupuolia kuin että on joku muutama hyvä ystävä ja heitä tavataan kahdenkesken. Eli jos on vaikka yksi naisystävä ja kaikki muut ovat miehiä. Tätä yhtä naista tavataan kahdenkesken ja tapaamisissa on jotain salamyhkäistä. Enkä nyt puhu lapsuudenystävistä. Voisin veikata, että ainakin yli puolella on jotain tunteita tällaista ystävää kohtaan, jos vain on hetero ja ulkonäkö on miellyttävä. Joten kahdenkeskisten tapaamisten jatkaminen parisuhteessakin olevalta, on melkoisen uhkarohkeaa, jos tarkoituksena ei ole saada viritteille uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Mitä sillä on väliä mitä sukupuolta ne kaverit ovat?
Onko tämä joku sukupolvi kysymys, vai mistä tämä "miehet ja naiset eivät voi olla kavereita"-ajattelu kumpuaa?
Itse olen 1985-syntynyt, ja on ihan lapsesta asti ollut kavereina aina kumpaakin sukupuolta, ja niin on koko kaveripiirilläni aina ollut, vaikka kaupunkia on tullut vaihdettua ja ystäviä lisää ym. En ole siis livenä koskaan kuullut kenenkään sanovan mitään tuon kaltaista. Ainoastaan täällä palstalla olen tuollaiseen ajatteluun törmännyt. Surullista olisi jos jommankumman sukupuolen kanssa hengaaminen olisi kiellettyä.
Minulla on useita läheisiä naispuolisia ystäviä ollut läpi elämän ja uusia tuttavuuksia toki tulee silloin tällöin. Vaimollani on enemmän varmaankin miespuolisia ystäviä kuin naisia.
Emme ole ikinä ajatelleet että sillä sukupuolella olisi mitään merkitystä, tai kyllä kukaan muukaan tuntemistani ihmisistä.
Ne joiden mielestä miehet ja naiset eivät voi olla kavereita, niin minkä ikäisiä olette?
Mielenkiinnosta, kuinka monesta kaverinaisestasi olet fantasioinut seksuaalisesti ja kuinka monen kanssa flirttaillut? (saa ajatella ja puhua mitä haluaa jne, kunhan kiinnostaa miten nämä menee)
Mä en kovin pitkään leikkisi nukkuvaa vaan haluaisin tietää mitä tapahtuu kun mies huomaa minun heränneen. Jos puhelu jatkuu vielä jonkun aikaa ok jos se loppuu yhtäkkiä kuin seinään epäilykset kyllä heräsi sen suhteen että kyse on muustakin kuin kaveruudesta.
Jos itse kerran teeskentelet nukkuvaa sillä välin kun mies skypettää - huom! EI tee sitä salaa - niin minusta sinä itse toimit aika oudosti.
Itse olisin huolissani vasta jos mies voi puhua ystävälleen vain silloin kun sinä olet poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta, kuinka monesta kaverinaisestasi olet fantasioinut seksuaalisesti ja kuinka monen kanssa flirttaillut? (saa ajatella ja puhua mitä haluaa jne, kunhan kiinnostaa miten nämä menee)
Vastaan omasta puolestani vaikka minulta ei kysyttykään. Muutamasta kaverista joka on vastakkaista sukupuolta olen fantasioinut ja parin kanssa on ollut kevyttä flirttiä. Ystävyyteen ne ei vaikuta millää tavalla.
Sinua riepoo se ettet voi olla varma siitä ovatko he pelkästään kavereita. Heteromiesten ja heteronaisten pelkkä kaveruus on aika harvinaista. Et voi vaatia luopumaan häntä tuosta kaveruudesta. Pahoin pelkään että sinun on siedettävä sitä jos jatkat miehen kanssa.