Miksi hän ei myönnä?
Olen yhden eksäni kanssa tekemisissä, ns. kavereina, mutta emme oikeasti ole nähneet toisiamme livenä vuosiin ja koko kuvio on sekava af. Joten kaveruus on hieman outo termi. Kuitenkin. Eksähän siis paljasti että hänellä on vanhat tunteet nousseet pintaan (minua kohtaan) ja se oli hämmentävää kuulla. Yhteydenpitomme alkutaipaleella eksän kanssa oli tosi mukavaa ja luontevaa jutella, oli hymiöitä ja eksä flirttaili kuten ennen. Itse en välttämättä halua enää suhdetta, mutta flirtti oli ihan piristävää. Eksä pyyteli minulta kuvia ja kehui kovasti. Kun hän ei saanut toivomaansa vastakaikua minulta, alkoi suorastaan tyly meininki. Yhtäkkiä eksän asenne on se, että "et sinä voi valittaa jos en ehdi aina vastaamaan heti" ja viestittely on vaikeaa, hidasta ja melko totista. Olen sanonut tästä monta kertaa, mutta eksä ei myönnä että olisi mitenkään erilainen kuin vielä hetki sitten. Mutta kyllä hän on. Minuun sattuu tuollainen kelkan kääntäminen ja suoranainen tylyys. Haluaisin sen mukavan eksän takaisin, en ehkä kirjaimellisesti mutta kuitenkin.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo varmaan päässyt yli susta. Anna sen olla rauhassa nyt.
Erosta on tosiaan VUOSIA aikaa, siis todella pitkä aika. AP
Exä on vaan lämmitellyt kanssasi, onhan ollut niin kylmä kesäkin. Hän todellakin on päässyt sinusta yli ja kyllä sinäkin vaikutat päässeen hänestä yli. Jatkakaa eri suuntiin nyt ihan kokonaan. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Exä on vaan lämmitellyt kanssasi, onhan ollut niin kylmä kesäkin. Hän todellakin on päässyt sinusta yli ja kyllä sinäkin vaikutat päässeen hänestä yli. Jatkakaa eri suuntiin nyt ihan kokonaan. Oikeesti.
Kyllä meillä on oikeus olla tekemisissä keskenämme. Erosta on vuosia aikaa.
Ap
Jos sinä et ole hänelle sitä, mitä hän haluaisi sinun olevan, miksi hänen pitäisi olla sitä, mitä sinä häneltä haluat?