Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitäisi toimia kun nainen on ihan kiva ja viihdyn mutta en usko että rakastun - nainen taas näyttää rakastuneelta

Vierailija
03.08.2017 |

Mikä olisi oikea toiminta tilanteessa? Pitäisikö lopettaa siksi että "epäilee" toisen olevan enemmän tunteella mukana jos kuitenkin itsekin viihtyy vaikka ei usko ikinä rakastuvansa. M43 ja kyseessä N32

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ole sanonut mitään. Tulkinta perustuu vaistooni. AP

Vierailija
2/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kertoisit naiselle rehellisesti tilanteen ja otat selvää haittaako tälläinen riski miten paljon häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kertoisit naiselle rehellisesti tilanteen ja otat selvää haittaako tälläinen riski miten paljon häntä.

Missä vaiheessa mielestäsi tästä pitäisi puhua?

Vierailija
4/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita heti. Ei ole ollenkaan kivaa tapailla toista jos toinen on koko ajan vähemmällä tunteella mukana tai ei ole ollenkaan tunteita.

Esimerkiksi minä tapailin naisen kanssa 3kk ja minä olin aina se joka kehui naista, sanoi ikävöivänsä, tein aloitteen tapaamisiin, läheisyyteen ja seksiin. Kaikesta oikeastaan näkyi että naista ei hirveästi kiinnosta mutta jotenkin en halunnut nähdä asiaa ja pakithan sieltä sitten tuli "kemiat ei kohdanneet".

Se on todella ahdistavaa saada pakit kun on jo ehtinyt ihastumaan ja tottumaan toisen seuraan ja läheisyyteen.

Joten sanoisin että kerro heti naiselle mitä tunnet koska ei ole vain yhtäkkiä kiva saada pakkeja myöhemmin.

Vierailija
5/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin välität naisesta, on parempi että puhut asiasta heti. Mutta et voi 100% olla varma siitä ettei hän kuitenkin ole tunteella mukana ja jatka rakastamistaan. Hän voi jatkaa suhdettanne koska toivoo että sinäkin rakastuisit. Jos niin ei käy, saatat joutua syytösten kohteeksi.

On vaikeaa vaihtaa rakastuneesta pelkästään pano- tai kaverisuhteeksi. Tunteita on mahdoton tukahduttaa.

Valmistaudu kohtaamaan suuttumusta jo nyt kun otat asian puheeksi.

Vierailija
6/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pidät siitä naisesta, niin älä nyt sille mitään vielä kerro. Katsele vaikka Tinderistä rauhassa, mitä muuta on tarjolla ja deittaile muitakin. Valkkaat sitten sen parhaimman. Näin minä olen tehnyt. :)

Vierailija
7/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pidät siitä naisesta, niin älä nyt sille mitään vielä kerro. Katsele vaikka Tinderistä rauhassa, mitä muuta on tarjolla ja deittaile muitakin. Valkkaat sitten sen parhaimman. Näin minä olen tehnyt. :)

Ja kerrot sitten että sorry mulla onkin toinen jota olen aivan pokkana deittaillut yhtä aikaa. Tiedoksesi: ei tunnu kivalta kummastakaan naisesta tämä tämmöinen toimintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä