Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies todennäköisesti pettää enkä minä välitä siitä, olenko ainut?

Vierailija
03.08.2017 |

Joo, mitään syviä tunteita ei minun puoleltani tässä liitossa ole koskaan ollut, ehkä se selittää asian. Niin kauan, kun perhe-elämä pyörii hyvin, olen tyytyväinen tilanteeseen.

Löytyykö täältä muita, jotka ajattelevat samalla tavalla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole ollut syviä tunteita?

Miksi pitäisi olla "syviä" tunteita? Pääasia että on tunteita,tai edes tunne.

Vierailija
22/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitään syviä tunteita ei minun puoleltani tässä liitossa ole koskaan ollut, ehkä se selittää asian. Niin kauan, kun perhe-elämä pyörii hyvin, olen tyytyväinen tilanteeseen.

Surullista että olet emotionaalisesti epätyydyttävässä suhteessa. Jokaisen ihmisen pitäisi elämässään saada kokea suurta rakkautta ja intohimoa. 

Ihmetyttää vain miksi alun perin olet suhteeseen ryhtynyt jos kerran syviä tunteita ei ole koskaan ollut.

Miksi sua harmittaa toisen elämä niiin paljon? Hän itse on kuitenkin tyytyväinen tilanteeseen...

En ole tuo alkuperäinen, mutta Ap hyväksikäyttää miestä. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos elämäsi rakkain ja tärkein ihminen tuumaisi sinusta "Ai se joku Raija tai Maija? No kun halusin ison talon ja se oli töissä niin otin sen. Nyt on iso talo, siinä asuminen on ihanaa! Ja kai sillä Martsallakin on ok rinnat. Vai mietinkö nyt Netan rintoja? No toivottavasti Maisa on löytänyt rakkautta vaikka työpaikaltaan, pääasia että meillä on tämä talo. Arvelin Merjan olevan hyvä siivoamaan, sekin oli yksi syy suhteelle."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä häiritsis, en haluaisi olla noin kykenemätön syviin tunteisiin suhteessa. Ja siis sellaisiin, että rakastan toista, ja haluan, että hänellä on hyvä juuri minun kanssani.

Vierailija
24/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että olet emotionaalisesti epätyydyttävässä suhteessa. Jokaisen ihmisen pitäisi elämässään saada kokea suurta rakkautta ja intohimoa. 

Ihmetyttää vain miksi alun perin olet suhteeseen ryhtynyt jos kerran syviä tunteita ei ole koskaan ollut.

Miksi sua harmittaa toisen elämä niiin paljon? Hän itse on kuitenkin tyytyväinen tilanteeseen...

En ole tuo alkuperäinen, mutta Ap hyväksikäyttää miestä. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos elämäsi rakkain ja tärkein ihminen tuumaisi sinusta "Ai se joku Raija tai Maija? No kun halusin ison talon ja se oli töissä niin otin sen. Nyt on iso talo, siinä asuminen on ihanaa! Ja kai sillä Martsallakin on ok rinnat. Vai mietinkö nyt Netan rintoja? No toivottavasti Maisa on löytänyt rakkautta vaikka työpaikaltaan, pääasia että meillä on tämä talo. Arvelin Merjan olevan hyvä siivoamaan, sekin oli yksi syy suhteelle."

Ilmeisesti olet aika kontrollifriikki ihminen. Haluat hallita kaikkea ja kaikkia, eikö totta? Mistä sinä tiedät mitä ap ja hänen puolisonsa ovat keskenään sopineet?! Mut ku suahan vituttaa kaikki muidenkin asiat... Täytyy saada päsmäröidä. Naiset tekee tätä tosi paljon. Ei riitä et kontrolloidaan omaa suhdetta, pitää puuttua muidenkin. Kaikkien pitää täyttää just ne omat hyvän suhteen standardit!

Vierailija
25/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole ollut syviä tunteita?

Miksi pitäisi olla "syviä" tunteita? Pääasia että on tunteita,tai edes tunne.

No, kysytään sitten niin päin, että mitä ap saa suhteesta ilman syviä tunteita, mutta hän olikin vastannut jo.

Mullakin on lapsia vain sen "järkevän miehen" kanssa, mutta en ol onnellinen, vaan kaipaisin suhdetta syvin tuntein ja mulle ei seksi muiden kanssa hänen taholtaan vain kävisi. Kai sitä toivoo, että toisella ois hyvä sillä saralla just mun kanssa, vaikka itsellä ei tunteita niin olisikaan. Ja olen itse asiassa ymmärtänyt, että miehen mielestä herätän nimenomaan hänessä halut.

Vierailija
26/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet aika kontrollifriikki ihminen. Haluat hallita kaikkea ja kaikkia, eikö totta? Mistä sinä tiedät mitä ap ja hänen puolisonsa ovat keskenään sopineet?! Mut ku suahan vituttaa kaikki muidenkin asiat... Täytyy saada päsmäröidä. Naiset tekee tätä tosi paljon. Ei riitä et kontrolloidaan omaa suhdetta, pitää puuttua muidenkin. Kaikkien pitää täyttää just ne omat hyvän suhteen standardit!

Ei kukaan ole noin typerä. Juu, ei minua kiinnosta jos naapurin Jorma hakkaa vaimoansa enkä heitä ahdistele nousemaan omaan standardiini. Mutta fakta on, että tuo on hyväksikäyttöä ja hirveä asia tehdä toiselle ihmiselle. Onneksi hyvin harvan kohdalle osuu tuollainen kalkuloiva narsisti.

Vierailija
27/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole noin typerä. Juu, ei minua kiinnosta jos naapurin Jorma hakkaa vaimoansa enkä heitä ahdistele nousemaan omaan standardiini. Mutta fakta on, että tuo on hyväksikäyttöä ja hirveä asia tehdä toiselle ihmiselle. Onneksi hyvin harvan kohdalle osuu tuollainen kalkuloiva narsisti.

Ei kyse ole typeryydestä, vaan siitä, että ihmiset voivat haluta suhteeltaan eri asioita. Eikä se kuulu muille pätkääkään niin kauan kuin aikuiset ihmiset tekevät suhdettaan koskevia päätöksiä ja molemmat ovat tyytyväisiä. Ei sinun kannata alkaa haukkumaan muita. Et itsekään vaikuta kovin miellyttävältä ihmiseltä...

Vierailija
28/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tavallaan järkiavioliitossa. Jossain vaiheessa tajusin, että tuskin koskaan saan olla sellaisen miehen kanssa, jota aidosti rakastan. Minä rakastun vääriin miehiin. Sellaisiin, jotka eivät katso minua päinkään. Tottakai välitän nykyisestä miehestä, mutta en sanoisi rakastavani häntä. Nuorempana unelmoin tosirakkaudesta, mutta sinkkuna ollessa sain kerta toisensa jälkeen kokea pettymyksiä ja jätetyksi tulemista, kun en kelvannut. Minä rakastuin, miehet eivät. Minun piti siis valita, että jäänkö yksin vai ryhdynkö suhteeseen vähän kevyemmin perustein. Valitsin ensimmäisen. Tiedän saavani alapeukkoja ratkaisustani, mutta ehkä he ymmärtävät jotka ovat kokeneet saman.

Vierailija
29/32 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavallaan järkiavioliitossa. Jossain vaiheessa tajusin, että tuskin koskaan saan olla sellaisen miehen kanssa, jota aidosti rakastan. Minä rakastun vääriin miehiin. Sellaisiin, jotka eivät katso minua päinkään. Tottakai välitän nykyisestä miehestä, mutta en sanoisi rakastavani häntä. Nuorempana unelmoin tosirakkaudesta, mutta sinkkuna ollessa sain kerta toisensa jälkeen kokea pettymyksiä ja jätetyksi tulemista, kun en kelvannut. Minä rakastuin, miehet eivät. Minun piti siis valita, että jäänkö yksin vai ryhdynkö suhteeseen vähän kevyemmin perustein. Valitsin ensimmäisen. Tiedän saavani alapeukkoja ratkaisustani, mutta ehkä he ymmärtävät jotka ovat kokeneet saman.

Valitsin siis jälkimmäisen. Heh.

Vierailija
30/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta nyt ymmärrän miksi moni mies on niin valmis pettämään ja tulee iskemään, jos kotona on tunteet aivan kuolleet, eikä vaimo edes välitä jos pettäisikin. Miksei vaan voi erota? En ymmärrä. Elämä on niin lyhyt, miksi se pitää jakaa sellaisen kanssa, josta ei edes välitä?

Itse olen kyllä vieläkin niin rakastunut mieheen, että välillä olen mustasukkainen roskapussillekin. En voisi kuvitella, että antaisin miehen pettää ilman fiiliksiä. 

Vierailija
31/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki kaipaa mitään erikoisia tunteita juuri parisuhteen osalta, kun elämässä on paljon muitakin intohimon kohteita (en nht puhu ihmisistä) ja merkityksellisiä asioita. Minulle esim tuollainen mustasukkaisuus kuulostaa todella kuluttavalta ja omalle kohdalleni epätoivottavalta tunteelta.

Ap

Vierailija
32/32 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!