Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin rouvan lapsi huolestuttaa

Huolestunut mummo
03.08.2017 |

Eli siis naapurissani asuu äiti ja 12 -vuotias tytär. Ihan asuntoni vieressä. Tällä äidillä on aina tapana vetää viikonloppusin kännit. Yhtenä lauantai iltana kuulin seinän takaa itkua ja sekalaista huutoa. "Äiti älä vedä hiuksista!!" "Nyt jumalauta likka stna". Seuraavaksi pamahtaa ovi ja likka lähtee juosten ulos itkien. Soitin lastensuojeluun. Päivystykseen. Menivät käymään mutta ilmeisesti ei mitään tapahtunut. Seuraavana päivänä kaupassa näen tämän äidin sattumalta kaupassa tyttären kanssa. Äidillä ilmeisesti joku mies joka ampaisee olut hyllylle. Kassalla tämä äiti ja tytär siinä sitten taas ilmeisesti tappelevat jostain tyttöjen illasta, mihin tämä tyttö ei saa ostaa sipsi tai karkkipussia. Heillä on rahat kuulema tiukilla. Sen sijaan kaljaa ja siideriä ostetaan yllin kyllin. No ilta saapuu, taas kuuluu hirveä tappelu. Mies karjuu hulluna tytölle. Samoin tämä äiti. Kunnes taas kuuluu likan suusta" älä!". Soitin taas jälleen kerran lasuun. Langan päässä ollaan vihaisia. He kerran kävivät ja totesivat ettei hätää tosiaan ole. Mutta menevät katsomaan uudelleen tilanteen. Ja jälleen kerran mitään ei tapahdu. Äiti selittää minun olleen skitsofrenikko ja keksin omiani. (Tein omalla nimelläni). Joo todellakin sairastan skitsofreniaa. Mutta pitääkö minun tosiaan alkaa kuvamaan puhelimellani että saan todistettua jollain nämä? Onko sallittua kaupassa kameran käyttö? Eikös kauppa ole julkinen? Tosiaan en tee tätä kiusallani. Vaikka naapurin nainen väittää. Pelkään äidin satuttavan lastaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuvata. Sana sanaa vastaan.

Vierailija
2/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää puutu asiaan. Voit jutella tytön kanssa asiasta ja jos hän kertoo että perheessä on oikeasti ongelmia niin voit neuvoa tyttöä itse tekemään lasun mutta jos tyttö sanoo että kaikki on hyvin niin jätä asia siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa vaan. Ja voit myös äänittää ääniä, jotka kuuluvat vaikkapa rappukäytävään.

Vierailija
4/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas tulee mieleen, että jos tosiaan ap on skitsofrenikko niin tuota... ja jos pahimmillaan keksisi tuollasta... niin.. niin... Ja lastensuojelu uskoisi tätä niin... jooooo. Aika kusisessa paikassa tytär ja äiti olisivat. Mutta onneksi toivottavasti lapsia ei niin helposti napata huostaan. Kai siinä pitää joku todiste olla..

Vierailija
5/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että kyllä lastensuojelu puuttuu jos jotain olisi OIKEASTI sattunut.

Vierailija
6/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä erika tapaus.

Vierailija
7/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha... Olet osasi tehnyt kun olet lasuun ilmoittanut. Tappelun äänet nyt on epäilyttäviä mutta jos kaupassa naisen mies ostaa kaljaa ja tytär ei saa karkkia, niin se ei kyllä ole mikään lasuasia. Hirveä kyylä kun kaupassakin kyttäät.

On meilläkin uhmaikäisen kanssa ollut riitoja jotka kuulostaa pahalta, vaikka mitään perheväkivaltaa ei ole. On mm. huutanut "äiti, tuo vettää, en saa vettää " itku kurkussa varmaan puoli tuntia (en vienyt enää kun kaatoi tahallaan maahan) ja karjunut "mua sattuu, sattuu!!" (en satuttanut) joten uskon, että tietynluontoisten lasten kanssa voi vastaavaa melua olla teini-iassakin, jos on taipumusta raivoon. Mutta tosiaan, se on sen lastensuojelun asia puuttua jos puututtavaa on.

Vierailija
8/8 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä trolli 0/5!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi