Kilttimies, jos unelmiesi kaunis nainen haluaisi kanssasi parisuhteeseen..
...niin mitä teet? Juoksetko todellisuudessa karkuun? Uskaltaisitko hänen kanssaan suhteeseen? Miten lähestyisit häntä? jne...
Kerro miten unelmoisit tapahtuman ja sen jälkeen laitat jalat maahan ja mieti miten oikeasti toimisit.
Kommentit (13)
Sihauttaisin tölkin auki kumminkin vanhasta tottumuksesta.
Onneksi olin silloin parikymppinen ja hiukka huppelissa . Nyt 30 vuoden kokemuksen jälkeen juoksisin varmaan karkuun. En oikein enää usko unelmien nainen fantasiaan.
Harkitsisin jos olisi vielä neitsyt
En uskaltaisi lähestyä. Naisen on tehtävä ensimmäinen muuvi.
Kuvittelisin mielessäni, että kuinka monet karvaiset pakarat ovat hänenkin päällään nousseet ja laskeneet ja kävelisin sen jälkeen pois pettyneenä takapuoltani rapsuttaen.
Rupeaisin suhteeseen, mutta ehkä en olekaan liian kiltti vaikkakin ihan kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi lähestyä. Naisen on tehtävä ensimmäinen muuvi.
Mun mielestä taas naisen on tehtävä ensimmäinen muumi.
Vierailija kirjoitti:
...niin mitä teet? Juoksetko todellisuudessa karkuun? Uskaltaisitko hänen kanssaan suhteeseen? Miten lähestyisit häntä? jne...
Kerro miten unelmoisit tapahtuman ja sen jälkeen laitat jalat maahan ja mieti miten oikeasti toimisit.
Päiväunissani menen sanomaan jotain hauskaa tai herttaista, ja nainen kiinnostuu minusta. Todellisuudessa tiedän ettei ole minkäänlaista mahdollisuutta unelmieni naiseen. Ei häntä välttämättä ole edes olemassa, ja jos on, niin hänellä on joku Arabian Prinssi tai alusvaatemalli-GeorgeSoros miehenä.
Teininä olin rakastunut naiseen, jota en koskaan saanut. Hän oli silloin se unelma oikeasta elämästä, olimme hyviä ystäviä. Hänellä on nyt mies joka on parempi kuin minä kaikin tavoin. Komeampi, pidempi, älykkäämpi, suunnitelmallisempi, kohteliaampi, anteliaampi. Ottaa omasta firmasta ulos n. 200-300k vuodessa lehtien verotietojen mukaan, ties mitä oikeasti siirtää veroparatiiseihin. Pitää vielä lisätä, etten tunne enää mitään rakkautta häneen, siis naiseen, paitsi ystävänä.
On minullakin naisia ollut teini-iästä asti, mutta ei niistä objektiivisesti ole kukaan vetänyt vertoja nuoruuden rakkaudelleni, siis sille joka "pääsi karkuun".
Unelmien naiselleni, hänkään ei pärjää mitenkään. Niin utopistiset, suorastaan todellisuudesta vieraantuneet unelmani ovat. Vähän kuin nainen jonka unelmien mies on joku Brad Pitt tms.
Olen tätä miettinyt joskus itsekseni, että miten tositilanteessa kävisi. Lähtisin varmasti karkuun.
En ole koskenutkaan naiseen koko 30-vuotisen elämäni aikana, joten en tietäisi yhtään mitä tehdä. ja naiset ovat lähietäisyydeltä pelottavia, koska ovat jotenkin isompia kuin kaukaa katseltuna. Etäältä naiset näyttävät pieniltä ja harmittomilta.
Kyllä kiitos. Saisi ensin luvata että ei ole suhteessa jonkun muun kanssaja että ei ole lapsia. Lisäksi saisin pitää verkkareita, ja ettei tarvitse lähteä baariin tai mukaan tyttöjen iltoihin. Ja saisi palata Suomeen.
Omalta kohdaltani voin sanoa että se on myöhäistä enää. Nämä jutut olisi pitänyt tapahtua jo reilu 20 vuotta sitten. Kilttimieheksi kasvoin, kilttimiehenä kuolen.
Luultavasti laukeaisin punttiini ja juoksisin toiselle puolen maapalloa.