Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset on mieltä miehistä jotka on alhaalta sheivattu?

Vierailija
03.08.2017 |

Kerran kun tulin töistä ja menin suihkuun alko se puska ketuttaa ja ajoin sen pois. Siitä tuli jotenkin siistimpi olo niin oon nyt sitä pari kuukautta tehnyt. Eilen työkaveri jonka kanssa ennenki pelleillyt kutsui minut mökilleen ja kouraisi ja suuteli siihen tapaan että tiedän mitä odottaa. Mitä kauniimpi sukupuoli ajattelette siitä. Jotenkin nolottaa koska en ennen ole ollut "trimmattuna" naisen kanssa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen olisin pitänyt outona mutta kun löysin nykyisen mieheni joka sheivaa ne uskontonsa takia on muslimi koraanissa käsketään leikkaamaan ne 40 päivän välein.

No ei käsketä. Jos ukkosi niin väittää niin kusettaa.

Kyl käsketään tässä linkki

https://islam.stackexchange.com/questions/12183/correct-way-of-shaving-…

Saudi arabiassa mistä islam tulee ei käyty ennen vanhaan pesulla kovin tiuhaan veden vähyyden takia eli aika kauheelta alkaa se karvapehko haisee jos sitä ei pese esim 5 kuukauteen

Vierailija
22/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök. Kyllä kuivuisin sekunnissa, jos ajeltu mies itseään esittelisi. Se olisi niin neitimäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään!! Mun mielestä suuseksikin on ihanampaa ajellun miehen kanssa, sileät pallit on tosi seksikkäät!

Vierailija
24/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen olisin pitänyt outona mutta kun löysin nykyisen mieheni joka sheivaa ne uskontonsa takia on muslimi koraanissa käsketään leikkaamaan ne 40 päivän välein.

No ei käsketä. Jos ukkosi niin väittää niin kusettaa.

Kyl käsketään tässä linkki

https://islam.stackexchange.com/questions/12183/correct-way-of-shaving-…

Saudi arabiassa mistä islam tulee ei käyty ennen vanhaan pesulla kovin tiuhaan veden vähyyden takia eli aika kauheelta alkaa se karvapehko haisee jos sitä ei pese esim 5 kuukauteen

Itse asiassa aavikolla ihminen ei ala haista kauheasti vaikkei pesekään. Ilma on niin kuivaa. Lisäksi noissa kulttuureissa käytetään yleensä väljiä vaatteita ja vaatteet oli luonnonkuitua kun muuta ei ollut keksitty.

Karvat myös VÄHENTÄÄ haisemista, ei suinkaan lisää sitä. Koska ne tekevät "ilmapatjan" ihon ja vaatteiden väliin. Itse huomaan tämän omassa alapäässäni, jos on posliini alkaa pikkarit haista hieltä niin että täytyy vaihtaa keskellä päivää, puskan kanssa ei.

Mitä aloitukseen tulee, karvaton mies on minulle turn-off. Tykkään pyöritellä miehen häpykarvoja sormissani. Mieheni kokeili pari kertaa ajella ja ajeltu vastaan ajeltu tai sänki vastaan sänki oli kyllä kauheaa... Paras tuntuma on puska vastaan puska. ;)

Tykkään muutenkin kyllä karvaisista miehistä.

Vierailija
25/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se minuun mitenkään vaikuta, jos tuntemattomalla, kaverillani tai viraston sedällä on alueet ajeltu. Toki sitten, jos lähempiin tunnelmiin päädyttäisiin, niin olisin iloinen asiasta. Paljon mukavampi antaa tyyliin jotain suuseksiäkin, kun ei tartte olla kakomassa karvoja suustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi