Mitä mieltä naiset on mieltä miehistä jotka on alhaalta sheivattu?
Kerran kun tulin töistä ja menin suihkuun alko se puska ketuttaa ja ajoin sen pois. Siitä tuli jotenkin siistimpi olo niin oon nyt sitä pari kuukautta tehnyt. Eilen työkaveri jonka kanssa ennenki pelleillyt kutsui minut mökilleen ja kouraisi ja suuteli siihen tapaan että tiedän mitä odottaa. Mitä kauniimpi sukupuoli ajattelette siitä. Jotenkin nolottaa koska en ennen ole ollut "trimmattuna" naisen kanssa
Kommentit (25)
Kyllä minun mielestä miehellä pitää karvoja olla. Siistiä saa, mutta ei kaikkea pois. Sellainen kainalot, munat, sääret yms sileäksi ajeltu ei ole minun mieleeni.
Aika neutraali suhtautuminen. Tykkään kyllä siitä jos varsinkin kivekset ja persvako on sheivattu, mies pysyy siten puhtaampana. En usko, että keskiverto nainen pahastuu asiasta. Sehän on jokaisen oma asia, kuinka vähän tai paljon haluaa karvoja missäkin kohdassa pitää.
Hyiii... Purskahtaisin varmasti raikuvaan nauruun ja hihittäisin vielä viiden minuutin jälkeenkin aina kun vilkaisisin sheivattuun mieheen päin! Toivottavasti en tule ikinä näkemään sellaista "miestä"!
Nauraisin itseni puolikuoliaaksi ja lähtisin kotiin.
Ennen olisin pitänyt outona mutta kun löysin nykyisen mieheni joka sheivaa ne uskontonsa takia on muslimi koraanissa käsketään leikkaamaan ne 40 päivän välein. On paljon kivempi hoitaa sänkyhommat kun ei miehellä ole karvoja. Ja näyttää penis alue komeammalta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olisin pitänyt outona mutta kun löysin nykyisen mieheni joka sheivaa ne uskontonsa takia on muslimi koraanissa käsketään leikkaamaan ne 40 päivän välein. On paljon kivempi hoitaa sänkyhommat kun ei miehellä ole karvoja. Ja näyttää penis alue komeammalta.
Säälittävää. Joku ihme homppeli on tuon joskus keksinyt ja nyt muut apinat tekevät sen kun kerran käsketään.
Mitä muuta jänskää teidän sänkyhommissa tapahtuu? Onko muitakin tällaisia käskyjä?
Ajele pois vaan. Me ajellaan isännän kans toisiltamme. Ja hauskaa on.
N52
Häh? Siis nilkoista vai sääristä?
Sheivatut miehet ovat komeita. Esimerkisi Harrison Ford joka on takaa-ajettu.
Mun mies se vasta alhaalta sheivaakin, nimittäin hän ajelee karvat pois varpaistaan. Siinäpä ajelee, eivät ole minun karvojani.
Ei ole kiva jos miehellä ei ole yhtään karvoja.
Ei, ei ja ei. Ihan kamalaa olisi.
Kerran lähdin baarista upean oloisen miehen mukaan. Hänen luonaan huomasin että on sheivattu mies. Repesin nauramaan ja otin kuvia snäppiin ja lähdin kotiin.
Trimmaus (lyhennys) on ok, sheivaus ei. Inhosin sitä pistelevää sänkeä, kun mies kokeili. Seksin aikana oli tosi märkää ja pistelevää, miehen alakarvat imevät ilmeisesti osan ylimääräisistä mehuista.
Ei innosta. Jos kaikki karvat pois ei ole mitenkään kaunis näkymä. S
Vierailija kirjoitti:
Ennen olisin pitänyt outona mutta kun löysin nykyisen mieheni joka sheivaa ne uskontonsa takia on muslimi koraanissa käsketään leikkaamaan ne 40 päivän välein.
No ei käsketä. Jos ukkosi niin väittää niin kusettaa.
Vierailija kirjoitti:
Sheivatut miehet ovat komeita. Esimerkisi Harrison Ford joka on takaa-ajettu.
Tää oli kyl aika hyvä :D
Neiti!