Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheetta huutavat hälytinportit. Hitsi että pännii!

Vierailija
03.08.2017 |

Maitopurkin nopeasti hakeminen sitten "vähän" venyi, kun se hemmetin hälytin alkoi huutaa. Mulla ei edes ollut laukkua mukana, lompakko vaan kädessä...Näytin hupparin taskut ja kaulassa roikkuneen kännykkäpussin. Ja ihmiset tuijottivat maha pystyssä olevaa "varasta"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta sitten Lontoossa portit soivat, kun olin poistumassa kaupasta. Minun luokse kiiruhti kireäilmeinen nainen ja alkoi kuittini kanssa käydä ostoksiani läpi (ja niitä olikin aikamoinen kasa). No, kassa oli unohtanut yhteen tuotteeseen hälyttimen. Mitä jos kassa ei olisi vahingossa veloittanut tuota yhtä vaatetta? Olisivat varmaan heittäneet minut tyrmään :D Se luokseni tullut nainen oli niin tympeä, että varmaan luuli minua varkaaksi. Hän soitti sitten sille kassalle ja haukkui, miten on voinut unohtaa hälyttimen. Eivätkä muuten edes pahoitelleet.

Minulle kävi Tampereella eräässä keskustan marketissa ihan samalla tapaa. "Kassaneito" ja joku myymäläetsivät syöksyivät paikalle sellaisella asenteella, että nythän saatiin oikea rikollinen kiinni, vaikka kiltisti jäin portille odottelemaan ja ihmettelemään, minulleko se piippas. Hälytyksen aiheutti jatkojohto, jonka olin juuri heiltä ostanut. Minkään sorttista pahoittelua tai anteeksipyyntöä ei herunut kummaltakaan. 

Vierailija
22/23 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran Prismassa kun hälytin alkoi huutaa, vartija seisoi lähellä ja viittoi että mene vain :O Olisiko se portti jotenkin sekoillut sinä päivänä, vai eikö kolmen lapsen kanssa oleva nainen vaikuta epäilyttävältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Cardprotect ei aiheuta hälytystä, ellei ole viallinen. Olkaa yhteydessä meihin niin vaihdamme kortin heti uuteen, joka ei näin tee.

Olemme pahoillamme että teille on tullut viallinen kortti.

Terveisin,

Cardprotectin väki.

myynti@cardprotect.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi