Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gyneä? Missä vika, kun nivuseten imusolmukkeet turvonneet ja siitä edeten myös lonkan päälle?

Vierailija
03.08.2017 |

Liittyykö gynekologisiin vaivoihin? Mulla menkat alkaneet reistailla eli jääneet pois tai myöhässä ja nyt sitten vihloo koko ajan toisen puolen nivusista. Eli mitkä sairaudet voivat aiheuttaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien jalkojen? Kun mulla oli reidessä vyöruusu, niin kyseisen jalan nivusen imusolmuke turposi. Mutta vyöruusu tulee aina toispuoleisesti.

Vierailija
2/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun imusolmukesyöpä alkoi noin. Joskus oaha tulehdus varpaiden välissä vii tehdä tuon, selitettiin alkuun, ennen kuvauksia. Mars lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli trombofelebiitti reidessa ja ruusu imusolmuketulehduksen yhteydessä. Mene lääkäriin. Myös voi olla lantion alueen tulehdus, joku muu bakteeri tai klamydia. Klamydiatulehdukset ovat usein nykyään hiljaisia eli eivät aiheuta paljon oireita.

Vierailija
4/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, noin runsas imusolmukkeiden turpoaminen on syytä selvittää ilman viivyttelyjä. Täällä voidaan vain veikkailla syytä.

Vierailija
5/5 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ne imusolmukkeet turpoaa esim. sheivauksen pahoista tulehtuneista näppylöistä ja sisäänkasvaneisya karvoista. Tosi inhottavia te jotka huudatte heti syöpää ap:lle. Taidatte olla henkisesti aika huonossa jamassa?