Lasteni isä on maailman kiltein ja rakastavin mies
Jonka olen ikinä tavannut.
Tein 26-vuotiaana valinnan ruveta parisuhteeseen kiltin ja huomaavaisen miehen kanssa. Hän oli reilu ja rehellinen ja myös ihan mukavannäköinen mutta en tuntenut juuri muuta kuin syvää kiintymystä, ystävyyttä ja kiitollisuutta häntä kohtaan. Ei edes alussa ihastumisen möyrivää tunnetta eikä palavaa intohimoa.
Olimme yhdessä melkein kahdeksan vuotta, saimme kaksi ihanaa lasta ja nyt, kolmen vuoden kuluttua erosta, olemme edelleen ystäviä. Suhde hänen kanssaan oli elämäni parhaita asioita sillä en voisi kuvitella parempaa isää lapsilleni.
Ja muuten, hänen nykyinen tyttöystävänsä on myös kauhean mukava, hän on sitten ehkä juuri se sieluntoveri ex-miehelleni, toivottavasti.
Kommentit (3)
Outo ajatus, että paras suhde on se, josta saa parhaan isän lapselleen.
Myönteisistä aloituksista ei synny keskustelua.
Varmaan toimii hyvin, jos haluaa kumppanista ensisijaisesti turvallisen ystävän ja luotettavan kasvatuskumppanin. Itse en koskaan aloittaisi suhdetta ihmiseen, jota kohtaan en tunne voimakasta halua, älyllistä yhteyttä ja taiteellista hengenheimolaisuutta. Mutta minä en haluakaan lapsia tai perhettä vaan kahden aikuisen välisen suhteen, joten miksipä prioriteettini olisivatkaan samat.