Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina Aitolehti, vahvan itsenäisen naisen perikuva

Vierailija
03.08.2017 |

https://hymy.fi/uutiset/martina-aitolehden-aiti-maksoi-tyttarensa-uloso…
Vahva itsenäinen nainen jonka äiti maksaa ulosottovelat ja eletään miehen siivellä. Ja mitään ei olla opittu, useita juttuja on jo ulosotossa taas.

Ja lisää ongelmia on tiedossa jos ja kun saa pahoinpitelytuomion. Ja jotkut jaksaa vieläkin ihailla tuota naista, olisiko jo aika myöntää mitä hän on naisiiaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka myöntää pahoinpidelleen ja syystä, niin tuo lause kertoo kaiken miten sairas ajattelutapa ihmisellä on. Ei ollut eka eikä vika kerta.

Vierailija
2/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavinta hommassa on, että varmasti hän itseään vahvana ja itsenäisenä pitää, sellaista myös esittää. Todellisuus on jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinassa olisi varmasti potentiaalia, tarmoa ja lahjakkuuttakin johonkin. Sääli että ei käytä niitä mihinkään järkevään.

Vierailija
4/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on tienannut ihan ok tulot viime vuonna. Miten ihmeessä päästää laskunsa ulosottoon aina vaan uudestaan ja uudestaan? Ihan totaali tampio ihmiseksi!

Vierailija
5/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefu maksaa, sit kun jaksaa. Martina tietää tämän.

Vierailija
6/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut maksamaan ihan itse laskut, jotka olen itse aiheuttanut. Jos johonkin ei ole ollut varaa, en sellaista ole hankkinut. Velkaa on välillä ollut ja nekin olen maksanut sovitun mukaisesti pois korkoineen. En sanoisi Martinaa vahvaksi ja itsenäiseksi.

Vierailija
7/9 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on oikeesti ihan pelkkä nolla. Ei hoida asioitaan, pettää, pahoinpitelee jne.. 

Kammottava naikkonen!

Vierailija
8/9 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/9 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin.

truemagazine...