Olen varmaan se ronkelinainen nettideitissä
Kuvallinen profiili, yhteydenottoja tulee illassa 10-15 kpl. Vastailen heille, jotka osaavat kirjoittaa ja voin vaikkapa useamman illan viestitellä. Sitten tulee tuntu, että ei kiitos, enää. Miehillä on edellisessä suhteessaan ollut vaimon taholta (?) alkoholiongelmaa tai syömishäiriötä tai sitten vaan on miehellä pienet lapset, mikä estää tai rajoittaa tutustumista.
Oma elämäntilanteeni on, että lapset isoja ja vapaus liikkua mielen mukaan. Ilmeisesti samanlaista miestä ei löydy ainakaan nettisivuilta.
Ja kyllä minua häiritsee, jos miehellä on alkoholisti-exä tai muuten mt-ongelmaa. Lapset oireilevat taatusti ja varmasti miehellä on huolia keskivertoa enemmän.
Olen ehkä sitten valikoiva, mutta kukapa vaihtaa mukavaa sinkkuelämää lopultakaan ylihaasteelliseen parisuhteeseen.
Kommentit (46)
Pääsetkö kuitenkin koskettamaan miehen vartaloa säännöllisesti, vaikka parisuhdetta ei löydy?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Pääsetkö kuitenkin koskettamaan miehen vartaloa säännöllisesti, vaikka parisuhdetta ei löydy?
Tuskin edes haluaa. Tollasille naisille pitäs olla jokin yli-ihminen puolisoksi, eikä niitä elämää haittaavia ongelmia sais sit tullakaan.
Sama, ap. Olen tosin lapseton, enkä edes aio hankkia lapsia. Olen ennemmin ilman parisuhdetta kuin sellaisessa, missä on mitään säätämistä lasten ja eksän kanssa. Ah, vapaus. ^_^
Ja seksiä toki on aika ajoin, tiedoksi mies 29+1:lle. Olen pitänyt ulkonäöstäni huolta, joten valinnanvaraa on. Useimmiten kuitenkin olen mielummin ilman kuin lähden yhtään väärältä tuntuvan sänkyyn. Pääasiassa elän siis myös valitussa selibaatissa.
P.s. en väitä etteikö minulla naisena olisi helpompaa kuin miehillä tässä suhteessa, ikävä miehille joilla rahkeet eivät riitä seksiin. Tavalliset miehet kelpaavat, mutta eivät läskit/epäsiistit/töykeät jne.
Alapeukkusadetta odotellessa. :)
Oho, kylläpä avaudutaan aikaisin jos jo ennen näkemistä vuodatetaan tuollaisia asioita existä :o
Se on erittäin huolestuttava merkki jos mies haukkuu exää esim hulluksi tms. Tulee mieleen narsisti, joka saa uhrinsa sekoamaan. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja jos toinen on täysin kelvoton niin toisessakin täytyy olla jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on erittäin huolestuttava merkki jos mies haukkuu exää esim hulluksi tms. Tulee mieleen narsisti, joka saa uhrinsa sekoamaan. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja jos toinen on täysin kelvoton niin toisessakin täytyy olla jotain vikaa.
Eivät nämä hauku exiään, kertovat vaan elämäsnä haasteista. Parempihan se on tulla selväksi ennen tapaamisia.
ap
En, enkä haluakaan miehestä pelkkää seksiä. Kyllähän sitä olisi tarjolla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oho, kylläpä avaudutaan aikaisin jos jo ennen näkemistä vuodatetaan tuollaisia asioita existä :o
Jos miulta kysyttäs, ni en välittäs kuulla existä koskaan mitään. Kuulostaa tollaset existä puhumiset, et ei oikein vielä ole käsitelly asioita ja valmis uuteen suhteeseen.
Tapasin useamman viikon kirjoittelujen ja mammuttipuheluitten jälkeen miehen, joka tuntui sopivalta. Vähitellen paljastui alko-ongelmaa, vaihtuvia suhteita ja repaleista lapsuutta, huonoja välejä joka suuntaan ja persaukisuutta, ulosottoa.
Eipä tyyppi tietenkään maininnut sanallakaan noista, kun oli niin kovasti parsiuhteen perään .
Kokemus oli niin karvas, että saa miehet osaltani olla.
On muuten edelleen useammalla deittisivulla ja mainostaa olevansa luotettava ja hauska.
Tekisin varmaan samoin kuin ap. Ja pelkkä seksi ei kiinnosta vaikka olis saatavillakin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, ap. Olen tosin lapseton, enkä edes aio hankkia lapsia. Olen ennemmin ilman parisuhdetta kuin sellaisessa, missä on mitään säätämistä lasten ja eksän kanssa. Ah, vapaus. ^_^
Ja seksiä toki on aika ajoin, tiedoksi mies 29+1:lle. Olen pitänyt ulkonäöstäni huolta, joten valinnanvaraa on. Useimmiten kuitenkin olen mielummin ilman kuin lähden yhtään väärältä tuntuvan sänkyyn. Pääasiassa elän siis myös valitussa selibaatissa.
P.s. en väitä etteikö minulla naisena olisi helpompaa kuin miehillä tässä suhteessa, ikävä miehille joilla rahkeet eivät riitä seksiin. Tavalliset miehet kelpaavat, mutta eivät läskit/epäsiistit/töykeät jne.
Alapeukkusadetta odotellessa. :)
Kyllä, tulee vaan ongelmaa exien ja lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin useamman viikon kirjoittelujen ja mammuttipuheluitten jälkeen miehen, joka tuntui sopivalta. Vähitellen paljastui alko-ongelmaa, vaihtuvia suhteita ja repaleista lapsuutta, huonoja välejä joka suuntaan ja persaukisuutta, ulosottoa.
Eipä tyyppi tietenkään maininnut sanallakaan noista, kun oli niin kovasti parsiuhteen perään .
On muuten edelleen useammalla deittisivulla ja mainostaa olevansa luotettava ja hauska.
Mitä väliä miehen menneisyydellä on seurustelun kannalta? Onko miehen vika jos hänellä on ollut vaikea lapsuus?
Vierailija kirjoitti:
Tunsitko tulleesi huijatuksi? Tollasia luurankoja löytyy kaapista vähän kaikilta, tiskin sinäkään olet kaikista ongelmistasi täysin avoimesti heti kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä miehen menneisyydellä on seurustelun kannalta? Onko miehen vika jos hänellä on ollut vaikea lapsuus?
Ei tietenkään ole miehen vika lapsuustaustansa. Huijaaminen ja valehtelu sensijaan ovat omaa valintaansa ja erittäin hyvä syy naiselle jättää mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin edes haluaa. Tollasille naisille pitäs olla jokin yli-ihminen puolisoksi, eikä niitä elämää haittaavia ongelmia sais sit tullakaan.
Minusta on ihan normaalia että seuloo ei-toivotut tapahtumaketjut elämästään jos oma elämä mallillaan. Täällä moni mies kuvittelee olevansa taivaan lahja jollekin, vaikka oma elämä sekaisin. Ehkä kaivataan sitä äitiä joka pistää kaverin elämän raiteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsitko tulleesi huijatuksi? Tollasia luurankoja löytyy kaapista vähän kaikilta, tiskin sinäkään olet kaikista ongelmistasi täysin avoimesti heti kertonut.
Alkoholin käyttö ja persaukisuus ovat huono yhdistelmä. Tuosta poikii vain lisäongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon tartuit mutta et siihen että sillä oli myös alkoholiongelmaa, ulosottoa yms.??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaalia että seuloo ei-toivotut tapahtumaketjut elämästään jos oma elämä mallillaan. Täällä moni mies kuvittelee olevansa taivaan lahja jollekin, vaikka oma elämä sekaisin. Ehkä kaivataan sitä äitiä joka pistää kaverin elämän raiteilleen.
Juuri noin. Parisuhteen pitää tuoda elämään lisäarvoa ja mielekkyyttä, tasavertaista ihmissuhdetta. Kuka ääliö alkaa hoivata tai rahoittaa miestä ja nimetä sellaista rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla:
- alko-ongelmaa (ei ole)
- vaihtuvia suhteita (ei ole)
- repaleinen lapsuus (ei ole oma valinta, mutta ei ole)
- huonoja välejä eri suuntiin (ei ole)
- persaukisuutta ja ulosottoa (ei ole)
Ei minulla ole noita ongelmia ja olen mies, eli ei ne ongelmat koske kaikkia, joidenkien miesten asiat ovat erityisen hyvällä tolalla.
Hyvä tehdä valintoja tai karsintaa jo kirjoitteluvaiheessa.