Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikittömyys tuli muotiin, hyvä!

Vierailija
03.08.2017 |

Nyt on tekoripset -kynnet ja tissit muuttumassa vanhanaikaisiksi. Luonnollisuus ka luonnollinen hoikkuus tulossa muotiin, varmaan fitnespyllytkin jäävät armotta vanhanaikaiseksi.

Kohta poistetaan tatuointeja, luulenpa.

2020 -luvulla nauretaan nostalgisesti noille villityksille.

Hyvä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sepäs kiva! Käytin itse vielä jokunen vuosi sitten säännöllisesti pidennyksiä, itseruskettavaa ja meikkasin aika vahvasti, mutta sitten siirryin luonnollisempaan lookkiin ja huomasin jossain vaiheessa että saan enemmän huomiota kuin koskaan. En tiedä sitten, onko miehille meikitön nainen jotenkin outo ilmestys tms. Tottakai jos iltaa lähden viettämään panostan sitten enemmän :)

Vierailija
2/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valintahan se on haluaako näyttää teko barbilta ja mennä "muodin" mukana vai olla vain yksinkertaisesti luonnollinen ja ihmisen näköinen...itse en käytä meikkiä juuri ollenkaan, ripsiväriä korkeintaan ja silmänaluset peitän. Vaatteilla koreilen jos lähden baarissa käymään, muuten en hienostele ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla luonnollisuudella ei myydä juuri mitään.

Meikittömän näköisiä malleja näkee nyt aika paljon kuvissa, mutta heillä on ihan sama määrä meikkiä kuin muillakin, vain erikoisemmat värit ja rajaukset on jätetty pois.

Vierailija
4/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan myydäkään, mutta tavisnaisen elämässä nyt tuskin siitä onkaan kyse.

Vierailija
5/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan myydäkään, mutta tavisnaisen elämässä nyt tuskin siitä onkaan kyse.

No onhan, tavisnaiset ovat isoin kuluttaja ryhmä. Ei se käy että kaikki jättävät kosmetiikkaostokset väliin.

Vierailija
6/6 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaistyttö kirjoitti:

Oma valintahan se on haluaako näyttää teko barbilta ja mennä "muodin" mukana vai olla vain yksinkertaisesti luonnollinen ja ihmisen näköinen...itse en käytä meikkiä juuri ollenkaan, ripsiväriä korkeintaan ja silmänaluset peitän. Vaatteilla koreilen jos lähden baarissa käymään, muuten en hienostele ;)

Minä olen enemmän "ihmisen näköinen" meikillä. t. aknenaama