Stalkkaaja? Yksityisetsivä?
Viimeisen parin kuukauden aikana on tuntunut, että mua seurataan autolla. Usein kun huomaa, että vilkuilen kääntyy poispäin. Valitettavasti en ole rekkaria saanut ylös tai kasvoja nähnyt. Asun siis yksin ja opiskelen. Taustalla ei ole riitaisia eroja tai hulluja seurustelukumppaneita. Oonko tulossa hulluksi vai stalkkaako joku mua? Entä yksityisetsivät? Oon pyörällä päästä enkä tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.
Kommentit (5)
Ystävän neuvo: laita ylös rekkari, aika ja paikka AINA kun epäilet näkeväsi jonkun auton liian usein. Pidä kirjaa riittävän kauan jotta näet esim. säännönmukaisuudet liittyen esim. työmatkoihin tms.
Kokeile myös, jos jätät (äly)puhelimen pois matkasta, näkyykö silloin?
Kaikenlaista hullua on liikkeellä ja tuo kirjanpito antaa sulle kättä pidempää jos tarve vaatii.
Laita pieni kamera vaikka lakkiin taakse, niin ei tarvitse vilkuilla. Tai voit vaivihkaa vetää esiin kännyn ja antaa videoida. Pitää tietysti varmistaa kuvanlaatu, joten harjoittele. Rekisterinumeron voi lähettää tekstarilla vaikka tänne:
https://www.16500.fi/rekisterinumerohaku?gclid=CjwKCAjw8IXMBRB8EiwAg9fg…
Olispa hyvä, jos saisi jonkun kaverin tällaiseen mukaan. Voisi lähteä saman tien seuraamaan kyseistä autoa vaikka kotiin asti.
Asia kannatta selvittää jotta a) pääset turhasta vainoharhasta tai b) saat tietää kuka sinua stalkkaa. Totta kai joku intohimoinen ihailija voi stalkata, tuo on vaan vähän sairas tapa osoittaa ihailua.
Onko se auto varmuudella sama?