Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää että nykyään törmää usein halveksivasti tähän palstaan viittaamiseen, oletteko huomanneet samaa?

Vierailija
02.08.2017 |

Esim. FB:n keskusteluissa "no tämähän on meidän oma vauva.fi" tai juuri toisesta ryhmästä bongattua "mitähän vauvalla tähän sanottaisiin" jos on vähän sellaista väittelyä ilmassa. Sitten olen kaiken huipuksi kuullut vastikään kahdeltakin erityyppiseltä ja -ikäiseltä (kumpikaan ei suoranaisesti palstan kohderyhmää) mukavitsikkään heiton "kysytään vauvapalstalta!" kun on keskustelussa käynyt ilmi jokin pienikin ongelma.

Siis tämä AV:han on ollut henkireikäni viimeiset 20 vuotta, eikä todellakaan kuvani palstasta ole tuollainen :( Aina olen avun saanut kun sitä olen tarvinnut, iloa, yhteisöllisyyttä, lohtua, mielipiteenvaihtoa, uusia näkökulmia, hyväksyntää ja ennen kaikkea seuraa. Kiitos siitä teille kaikille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta..sitten voit voimaantua

Vierailija
2/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuten sanottu, mode iski heti, mode pitää teistä hyvää huolta...ihan kuin omista siitakesienistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta..sitten voit voimaantua

+1

Vierailija
4/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut. Kai se on sellaista arkipäivän misogyniaa, lievää toki, mutta silti. "Siellä ne hölmöt ja katkerat mammaantuneet wt-akat päivät pitkät nalkuttaa ja puhuu pehmeitä" on se sävy näissä AV-viittauksissa melkeinpä aina. Niin AV vastaa kuin AV:lle huudetaan, jos vaan menee provokeskusteluihin temmeltämään niin näkeekin sitten vain ne ruokottomimmat kommentoijat. Paljon on oivaltavaakin, hyödyllistä ja aidosti nokkelaa keskustelua täällä ollut, vertaistukea myös. Nykyaikana tietenkin kaiken pitäisi olla niin somea, että vierastetaan tällaista anonyymiä kirjoittelua automaattisesti jotain trollailuna ja vähemmän "aitona" kuin omalla nimellä fb:ssa jaxuhalailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä